LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1504
Czasopisma
453
Dla dzieci i młodzieży
21657
Encyklopedie i słowniki
1198
Historia
3492
Języki obce
2706
Kalendarze
411
Komiksy
2842
Kulinaria
920
Literatura faktu i publicys...
3547
Literatura naukowa
14176
Literatura obcojęzyczna
1232
Literatura piękna
20474
Podręczniki
7018
Podróże
3294
Poradniki
5786
Pozostałe
30250
Religie i religioznawstwo
5030
Rozrywka, hobby
2578
Z autografem
8
Biografie
121
Dla dzieci i młodzieży
700
Fantastyka
368
Historia
137
Horror
30
Kryminał
348
Literatura faktu
63
Literatura i lektury
248
Obyczajowe
408
Opowiadania
30
Podróże
41
Popularnonaukowe
24
Poradniki, zdrowie i rozwój...
163
Pozostałe
21
Przygodowe
42
Psychologiczne
20
Religijne
168
Romans
117
Sensacja
67
Słuchowiska
20
Thriller
145
Alternatywna
4621
Awangarda
398
Blues
374
Country
145
Dance & Disco
454
Disco Polo
36
Dla dzieci
221
Dubstep
228
Elektroniczna
1455
Etniczna
171
Filmowa
731
Folklorystyczna, biesiadna
311
Hardcore
128
Hip-hop
1198
Jazz
2479
Kabaret
25
Klasyczna
3690
Metal
7133
Pakiety
105
Patriotyczna
20
Poezja śpiewana
318
Pop
9401
Pozostałe
369
Punk
306
Reggae & Dub
783
Relaksacyjna
34
Religijna
198
Retro
24
Rock
5852
Składanki
370
Soul
75
Swing
7
Akcja
247
Animowane
664
Biograficzne
68
Dokument
102
Dramat
219
Edukacyjne
16
Familijne
114
Fantastyka
289
Historyczne i wojenne
45
Horror
133
Humor, komedia, kabarety
221
Musicale i muzyczne
41
Obyczajowe
61
Pakiety
67
Pozostałe
14
Przygodowe
63
Religijne
38
Romantyczne
62
Sensacja i groza
127
Seriale
228
Teatr
18
Westerny
5
Akcesoria dla dziewczynek
432
Akcesoria domowe
499
Artykuły dla dzieci i niemo...
1791
Bańki mydlane
162
Breloki
119
Edukacyjne
295
Figurki
1519
Gadżety licencjonowane
11
Instrumenty muzyczne
195
Kąpielowe
63
Klocki
1239
Klocki LEGO
413
Klocki Playmobil
324
Lalki
1654
Maskotki
1373
Masy plastyczne
395
Militarne
373
Modele do sklejania
471
Ogrodowe
328
Pojazdy
3743
Pozostałe
2903
Roboty
126
Sport
676
Torebki
75
Transformersy
65
Zabawki kreatywne
2773
2000 elementów lub więcej
150
Do 50 elementów
599
Od 1001 do 1999 elementów
101
Od 201 do 1000 elementów
865
Od 51 do 200 elementów
558
Pozostałe
171
Puzzle 3D
114
Edukacyjne
623
Familijne i dla dzieci
792
Karty i karcianki
756
Pamięciowe, logiczne, quizy
290
Pozostałe
211
Strategiczne, ekonomiczne i...
446
Towarzyskie, imprezowe
333
Zręcznościowe
216
Artykuły biurowe
2123
Artykuły dekoracyjne i okol...
3223
Artykuły piśmiennicze
1913
Artykuły plastyczne
1448
Artykuły szkolne
3209
Pozostałe
154
Gry
68
Programy
70
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Marta Hereźniak

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju
Autor:Marta Hereźniak
Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:2011
Oprawa:miękka
Liczba stron:228
Format:16.5 x 24.0 cm
Numer ISBN:978-83-208-1898-7
Kod paskowy (EAN):9788320818987
Dostępna ilość:12 egz.
Czas realizacji:
2 dni robocze Czas
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie
i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły
Obniżka
-25%
39,
68
Skreśl52,90
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Odbiór osobistyGRATIS!
Poczta Polskaod 7,99 zł
Paczka w RUCHu7,99 zł
Kurier11,99 zł
Paczkomaty10,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów!
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju - opis wydawcy:

W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów, w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw. Branding narodowy (budowanie marki narodowej) jest zjawiskiem, które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych (stowarzyszeń, grup społecznych, zawodowych itp.), podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju.

Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia autorki w pracy nad programem Marka dla Polski, a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk, metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces.

Z uwagi na swoją strukturę, obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki, może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto, może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych. Zawarto w niej gotowe wskazówki dla instytucji publicznych, które uczestniczą w procesie budowania marki narodowej Polski. Może także stanowić źródło inspiracji dla menedżerów firm zainteresowanych udziałem w tym procesie, ważnym zagadnieniem w niej poruszanym jest bowiem znaczenie marek firm i produktów w brandingu narodowym. Zawiera przykłady form i metod włączania firm w proces budowania marki narodowej oraz wskazówki dotyczące wykorzystania kraju pochodzenia jako elementu wyróżniającego markę na rynku.

Data ukazania się w księgarni: 2019.05.14

Klienci, którzy kupili Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju, wybrali również

Jean z dżungli

Jean z dżungli

Autor: Geralyn Gendreau, Wydawnictwo: Mamania

Porywająca biografia Jean Liedloff, antropolożki i pisarki, autorki kultowej książki W głębi kont...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Wokół Wańkowicza

Wokół Wańkowicza

Autor: Aleksandra Ziółkowska-Boehm, Wydawnictwo: PIW

Nowe, uzupełnione, połączone wydanie dwóch książek Autorki poświęconych postaci i twórczości Melc...

Cena: 36,75
Dodaj do koszyka
Szczególna teoria zatrudnienia

Szczególna teoria zatrudnienia

Co zrobić, żeby praca była atrakcyjna, dostosowana do naszych potrzeb, a nie taka, w której człow...

Cena: 37,43
Dodaj do koszyka
Delfin. Mateusz Morawiecki

Delfin. Mateusz Morawiecki

Gdy w 2006 roku Mateusz Morawiecki wystartował w konkursie na prezesa Zarządu Banku Zachodniego W...

Cena: 31,43
Dodaj do koszyka
DNA. Historia rewolucji genetycznej

DNA. Historia rewolucji genetycznej

Sześćdziesiąt pięć lat temu James D. Watson, wówczas zaledwie dwudziestoczteroletni, był jednym z...

Cena: 69,93
Dodaj do koszyka
Parkinson. Poradnik dla pacjentów i ich bliskich

Parkinson. Poradnik dla pacjentów i ich bliskich

Autor: Iwona Schymalla, Wydawnictwo: Agora

Wolniej działasz. Opuszcza cię dobry nastrój. Z czasem tracisz samodzielność. Coraz więcej czasu ...

Cena: 26,24
Dodaj do koszyka
Podróże literackie. Mickiewicz

Podróże literackie. Mickiewicz

Autor: Agnieszka Zielińska, Wydawnictwo: Poligraf

Autorka zaprasza na niekonwencjonalną wędrówkę śladami Adama Mickiewicza w miejsca, w których żył...

Cena: 23,36
Dodaj do koszyka
Zaufanie w relacji lekarz – pacjent

Zaufanie w relacji lekarz – pacjent

Autor: Katarzyna Krot, Wydawnictwo: CeDeWu

Zaufanie, stanowiąc wskazówkę, jest niezbędne do podejmowania decyzji czy współpracy. Ponadto zmn...

Cena: 59,25
Dodaj do koszyka
Wzory i tablice. Metody statystyczne i ekonometryczne

Wzory i tablice. Metody statystyczne i ekonometryczne

Opracowanie WZORY I TABLICE - Metody statystyczne i ekonometryczne kierowane jest zarówno do stud...

Cena: 21,75
Dodaj do koszyka
Strategia dla Polski

Strategia dla Polski

"Publikacja samym swoim tytułem nawiązuje do programu gospodarczego Strategia dla Polski, opracow...

Cena: 64,78
Dodaj do koszyka
Przedsiębiorczość społeczna innowacje środowisko

Przedsiębiorczość społeczna innowacje środowisko

Monografia pt. Przedsiębiorczość społeczna – innowacje – środowisko porusza temat zło...

Cena: 66,75
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów

Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który p...

2.
Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

3.
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wyk...

4.
Jak tworzyć produkty i usługi? Design Thinking w praktyce

Jak tworzyć produkty i usługi? Design Thinking ...

5.
Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak drobne kwestie mogą zachwiać wizerunkiem firmy. Z autografem

Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak d...

6.
Influencer marketing od A do Z

Influencer marketing od A do Z

7.
Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

8.
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

9.
Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zasto...

10.
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już...

11.
Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współc...

12.
Marketing

Marketing

13.
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnyc...

14.
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

15.
Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać z...

16.
Reklama

Reklama

Autor: Jacek Kall
17.
Marketing mobilny

Marketing mobilny

18.
Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec proble...

19.
Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Autor: Rich Leigh
20.
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej p...

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wi...

2.
Marketing 4.0

Marketing 4.0

3.
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla ...

4.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

5.
Marketing

Marketing

6.
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

7.
Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Event marketing w zintegrowanej komunikacji mar...

8.
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

9.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

10.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

11.
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik market...

12.
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już...

13.
Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

14.
Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak drobne kwestie mogą zachwiać wizerunkiem firmy. Z autografem

Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak d...

15.
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, mark...

16.
Jak tworzyć produkty i usługi? Design Thinking w praktyce

Jak tworzyć produkty i usługi? Design Thinking ...

17.
Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

18.
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w ...

19.
Reklama

Reklama

Autor: Jacek Kall
20.
Marketing

Marketing

LD
PD
© 2011 – 2020 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy