LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1614
Czasopisma
462
Dla dzieci i młodzieży
21390
Encyklopedie i słowniki
1319
Historia
3625
Języki obce
3133
Kalendarze
386
Komiksy
2788
Kulinaria
1002
Literatura faktu i publicys...
3507
Literatura naukowa
14689
Literatura obcojęzyczna
1343
Literatura piękna
20204
Podręczniki
7625
Podróże
3402
Poradniki
5908
Pozostałe
31844
Religie i religioznawstwo
5416
Rozrywka, hobby
2820
Z autografem
10
Biografie
121
Dla dzieci i młodzieży
713
Fantastyka
358
Historia
122
Horror
34
Kryminał
319
Literatura faktu
64
Literatura i lektury
248
Obyczajowe
338
Opowiadania
34
Podróże
40
Popularnonaukowe
25
Poradniki, zdrowie i rozwój...
187
Pozostałe
21
Przygodowe
42
Psychologiczne
14
Religijne
183
Romans
103
Sensacja
77
Słuchowiska
17
Thriller
155
Alternatywna
4516
Awangarda
388
Blues
343
Country
117
Dance & Disco
398
Disco Polo
41
Dla dzieci
224
Dubstep
229
Elektroniczna
1424
Etniczna
202
Filmowa
570
Folklorystyczna, biesiadna
329
Hardcore
130
Hip-hop
982
Jazz
2174
Kabaret
26
Klasyczna
2848
Metal
6948
Pakiety
43
Patriotyczna
20
Poezja śpiewana
327
Pop
7651
Pozostałe
5
Punk
293
Reggae & Dub
688
Relaksacyjna
38
Religijna
191
Retro
25
Rock
5606
Składanki
295
Soul
83
Swing
9
Akcja
258
Animowane
748
Biograficzne
75
Dokument
123
Dramat
214
Edukacyjne
17
Familijne
118
Fantastyka
294
Historyczne i wojenne
43
Horror
117
Humor, komedia, kabarety
219
Musicale i muzyczne
44
Obyczajowe
59
Pakiety
74
Pozostałe
15
Przygodowe
68
Religijne
42
Romantyczne
61
Sensacja i groza
140
Seriale
278
Teatr
46
Westerny
8
Akcesoria dla dziewczynek
317
Akcesoria domowe
387
Artykuły dla dzieci i niemo...
1453
Bańki mydlane
145
Edukacyjne
230
Figurki
1253
Gadżety licencjonowane
69
Instrumenty muzyczne
157
Kąpielowe
33
Klocki
1106
Klocki LEGO
534
Klocki Playmobil
420
Lalki
1380
Maskotki
1186
Masy plastyczne
392
Militarne
224
Modele do sklejania
184
Ogrodowe
243
Pojazdy
3325
Pozostałe
3157
Roboty
106
Sport
591
Torebki
95
Transformersy
44
Zabawki kreatywne
2811
2000 elementów lub więcej
149
Do 50 elementów
727
Od 1001 do 1999 elementów
108
Od 201 do 1000 elementów
978
Od 51 do 200 elementów
666
Pozostałe
375
Puzzle 3D
116
Edukacyjne
629
Familijne i dla dzieci
822
Karty i karcianki
741
Pamięciowe, logiczne, quizy
299
Pozostałe
178
Strategiczne, ekonomiczne i...
429
Towarzyskie, imprezowe
355
Zręcznościowe
181
Artykuły biurowe
2147
Artykuły dekoracyjne i okol...
2633
Artykuły piśmiennicze
2038
Artykuły plastyczne
1462
Artykuły szkolne
3593
Pozostałe
141
Gry
88
Programy
83
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Marta Hereźniak

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju
Autor:Marta Hereźniak
Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:2011
Oprawa:miękka
Liczba stron:228
Format:16.5 x 24.0 cm
Numer ISBN:978-83-208-1898-7
Kod paskowy (EAN):9788320818987
Dostępna ilość:16 egz.
Czas realizacji:
wyślemy jeszcze dziś! Czas
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie
i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły
Obniżka
-27%
38,
62
Skreśl52,90
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Odbiór osobistyGRATIS!
Poczta Polskaod 7,99 zł
Paczka w RUCHu7,99 zł
Kurier11,99 zł
Paczkomaty10,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów!
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju - opis wydawcy:

W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów, w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw. Branding narodowy (budowanie marki narodowej) jest zjawiskiem, które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych (stowarzyszeń, grup społecznych, zawodowych itp.), podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju.

Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia autorki w pracy nad programem Marka dla Polski, a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk, metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces.

Z uwagi na swoją strukturę, obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki, może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto, może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych. Zawarto w niej gotowe wskazówki dla instytucji publicznych, które uczestniczą w procesie budowania marki narodowej Polski. Może także stanowić źródło inspiracji dla menedżerów firm zainteresowanych udziałem w tym procesie, ważnym zagadnieniem w niej poruszanym jest bowiem znaczenie marek firm i produktów w brandingu narodowym. Zawiera przykłady form i metod włączania firm w proces budowania marki narodowej oraz wskazówki dotyczące wykorzystania kraju pochodzenia jako elementu wyróżniającego markę na rynku.

Data ukazania się w księgarni: 2019.05.14

Klienci, którzy kupili Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju, wybrali również

Jean z dżungli

Jean z dżungli

Autor: Jungle Jean, Wydawnictwo: Mamania

Porywająca biografia Jean Liedloff, antropolożki i pisarki, autorki kultowej książki W głębi kont...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Wokół Wańkowicza

Wokół Wańkowicza

Autor: Aleksandra Ziółkowska-Boehm, Wydawnictwo: PIW

Nowe, uzupełnione, połączone wydanie dwóch książek Autorki poświęconych postaci i twórczości Melc...

Cena: 36,75
Dodaj do koszyka
Szczególna teoria zatrudnienia

Szczególna teoria zatrudnienia

Co zrobić, żeby praca była atrakcyjna, dostosowana do naszych potrzeb, a nie taka, w której człow...

Cena: 36,43
Dodaj do koszyka
Delfin. Mateusz Morawiecki

Delfin. Mateusz Morawiecki

Gdy w 2006 roku Mateusz Morawiecki wystartował w konkursie na prezesa Zarządu Banku Zachodniego W...

Cena: 31,43
Dodaj do koszyka
DNA. Historia rewolucji genetycznej

DNA. Historia rewolucji genetycznej

Sześćdziesiąt pięć lat temu James D. Watson, wówczas zaledwie dwudziestoczteroletni, był jednym z...

Cena: 69,93
Dodaj do koszyka
Parkinson. Poradnik dla pacjentów i ich bliskich

Parkinson. Poradnik dla pacjentów i ich bliskich

Autor: Iwona Schymalla, Wydawnictwo: Agora

Wolniej działasz. Opuszcza cię dobry nastrój. Z czasem tracisz samodzielność. Coraz więcej czasu ...

Cena: 26,24
Dodaj do koszyka
Podróże literackie. Mickiewicz

Podróże literackie. Mickiewicz

Autor: Agnieszka Zielińska, Wydawnictwo: Poligraf

Autorka zaprasza na niekonwencjonalną wędrówkę śladami Adama Mickiewicza w miejsca, w których żył...

Cena: 23,36
Dodaj do koszyka
Zaufanie w relacji lekarz – pacjent

Zaufanie w relacji lekarz – pacjent

Autor: Katarzyna Krot, Wydawnictwo: CeDeWu

Zaufanie, stanowiąc wskazówkę, jest niezbędne do podejmowania decyzji czy współpracy. Ponadto zmn...

Cena: 73,50
Dodaj do koszyka
Wzory i tablice. Metody statystyczne i ekonometryczne

Wzory i tablice. Metody statystyczne i ekonometryczne

Opracowanie WZORY I TABLICE - Metody statystyczne i ekonometryczne kierowane jest zarówno do stud...

Cena: 21,75
Dodaj do koszyka
Strategia dla Polski

Strategia dla Polski

, Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

"Publikacja samym swoim tytułem nawiązuje do programu gospodarczego Strategia dla Polski, opracow...

Cena: 67,15
Dodaj do koszyka
Prewencyjna kontrola konstytucyjności prawa w Polsce na tle państw europejskich. Studium z prawa konstytucyjnego

Prewencyjna kontrola konstytucyjności prawa w Polsce na tle państw europejskich. Studium z praw...

Niezależnie od modelu kontroli konstytucyjności prawa przyjętego w danym państwie sądownictwo kon...

Cena: 39,69
Dodaj do koszyka
Przedsiębiorczość społeczna innowacje środowisko

Przedsiębiorczość społeczna innowacje środowisko

Monografia pt. Przedsiębiorczość społeczna – innowacje – środowisko porusza temat zło...

Cena: 66,75
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

2.
Marketing mobilny

Marketing mobilny

3.
Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec proble...

4.
Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Autor: Leigh Rich
5.
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej p...

6.
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerune...

7.
Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców

Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punkt...

8.
Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Bad...

9.
Promocja usług, wydanie 2

Promocja usług, wydanie 2

10.
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako el...

11.
Pozycjonowanie Produktu

Pozycjonowanie Produktu

12.
E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, eBay, Amazon

E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, ...

13.
Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

14.
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

15.
Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne...

16.
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketin...

17.
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe tr...

18.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

19.
Marketing Mody. Strategia i promocja

Marketing Mody. Strategia i promocja

20.
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej. Regulacje, struktura, przemiany

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodni...

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

2.
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, osią...

Autor: Anna Miotk
3.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wi...

4.
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą...

5.
Marketing 4.0

Marketing 4.0

6.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

7.
BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

8.
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie

Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed ...

Autor: Paul Ekman
9.
Bądź pro!

Bądź pro!

Autor: Worre Eric
10.
Content. Elementarna cząstka marketingu

Content. Elementarna cząstka marketingu

11.
Sprzedaż produktów reklamowych A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik

Sprzedaż produktów reklamowych A.26. Sprzedaż p...

12.
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

13.
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o s...

14.
Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 poszerzone

Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 posz...

15.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

16.
Marketing. Wprowadzenie

Marketing. Wprowadzenie

17.
Marketing Mody. Strategia i promocja

Marketing Mody. Strategia i promocja

18.
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawa...

19.
Employer branding

Employer branding

20.
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II, poszerzone

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradn...

LD
PD
© 2011 – 2019 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy