LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1508
Czasopisma
423
Dla dzieci i młodzieży
20884
Encyklopedie i słowniki
1170
Historia
3311
Języki obce
2590
Kalendarze
153
Komiksy
2759
Kulinaria
900
Literatura faktu i publicys...
3447
Literatura naukowa
13880
Literatura obcojęzyczna
1002
Literatura piękna
19922
Podręczniki
6920
Podróże
3291
Poradniki
5754
Pozostałe
30148
Religie i religioznawstwo
5053
Rozrywka, hobby
2473
Z autografem
6
Biografie
124
Dla dzieci i młodzieży
724
Fantastyka
376
Historia
141
Horror
25
Kryminał
335
Literatura faktu
65
Literatura i lektury
246
Obyczajowe
430
Opowiadania
32
Podróże
40
Popularnonaukowe
26
Poradniki, zdrowie i rozwój...
156
Pozostałe
21
Przygodowe
37
Psychologiczne
25
Religijne
167
Romans
114
Sensacja
66
Słuchowiska
19
Thriller
141
Alternatywna
4627
Awangarda
392
Blues
363
Country
148
Dance & Disco
441
Disco Polo
38
Dla dzieci
220
Dubstep
228
Elektroniczna
1423
Etniczna
179
Filmowa
697
Folklorystyczna, biesiadna
304
Hardcore
128
Hip-hop
1140
Jazz
2420
Kabaret
25
Klasyczna
3594
Metal
7198
Pakiety
98
Patriotyczna
21
Poezja śpiewana
313
Pop
9130
Pozostałe
418
Punk
304
Reggae & Dub
760
Relaksacyjna
36
Religijna
195
Retro
23
Rock
5811
Składanki
351
Soul
73
Swing
7
Akcja
245
Animowane
629
Biograficzne
66
Dokument
101
Dramat
232
Edukacyjne
17
Familijne
107
Fantastyka
300
Historyczne i wojenne
50
Horror
134
Humor, komedia, kabarety
223
Musicale i muzyczne
37
Obyczajowe
65
Pakiety
61
Pozostałe
12
Przygodowe
74
Religijne
38
Romantyczne
63
Sensacja i groza
127
Seriale
234
Teatr
14
Westerny
6
Akcesoria dla dziewczynek
381
Akcesoria domowe
463
Artykuły dla dzieci i niemo...
1710
Bańki mydlane
148
Breloki
116
Edukacyjne
272
Figurki
1525
Gadżety licencjonowane
14
Instrumenty muzyczne
250
Kąpielowe
133
Klocki
1243
Klocki LEGO
448
Klocki Playmobil
307
Lalki
1666
Maskotki
1419
Masy plastyczne
326
Militarne
372
Modele do sklejania
366
Ogrodowe
412
Pojazdy
3570
Pozostałe
2973
Roboty
113
Sport
724
Torebki
64
Transformersy
66
Zabawki kreatywne
2607
2000 elementów lub więcej
9
Do 50 elementów
523
Od 1001 do 1999 elementów
16
Od 201 do 1000 elementów
121
Od 51 do 200 elementów
417
Pozostałe
234
Puzzle 3D
138
Edukacyjne
620
Familijne i dla dzieci
754
Karty i karcianki
746
Pamięciowe, logiczne, quizy
291
Pozostałe
213
Strategiczne, ekonomiczne i...
424
Towarzyskie, imprezowe
325
Zręcznościowe
197
Artykuły biurowe
2083
Artykuły dekoracyjne i okol...
3190
Artykuły piśmiennicze
1925
Artykuły plastyczne
1267
Artykuły szkolne
3515
Pozostałe
153
Gry
68
Programy
64
LD
PD
LG
PG

Marketing

Philip Kotler

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 17Średnia: 3.12/6
Marketing
Autor:Philip Kotler
Wydawnictwo:Rebis
Rok wydania:2013
Oprawa:miękka
Liczba stron:848
Format:21.6x27.6cm
Numer ISBN:9788375109337
Kod paskowy (EAN):9788375109337
Dostępna ilość:66 egz.
Czas realizacji:
1 dzień roboczy Czas
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły
Obniżka
-28%
71,
28
Skreśl99,00
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Odbiór osobistyGRATIS!
Poczta Polskaod 7,99 zł
Paczka w RUCHu7,99 zł
Kurier11,99 zł
Paczkomaty10,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów!
Marketing - opis wydawcy:

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Data ukazania się w księgarni: 2012.09.13

Klienci, którzy kupili Marketing, wybrali również

Marketing 4.0

Marketing 4.0

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by ...

Cena: 31,43
Dodaj do koszyka
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym

Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym

Autor: Daniel Kahneman, Wydawnictwo: Media Rodzina

Czy ludzie są świadomymi i autonomicznymi autorami własnych wyborów i osądów? Czy mogą ufać własn...

Cena: 35,28
Dodaj do koszyka
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po...

Cena: 52,51
Dodaj do koszyka
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swo...

Autor: Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo: OnePress

Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka za...

Cena: 27,69
Dodaj do koszyka
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor: Artur Jabłoński, Wydawnictwo: OnePress

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ...

Cena: 24,78
Dodaj do koszyka
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsi...

Autor: Marcin Żukowski, Wydawnictwo: OnePress

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadyczni...

Cena: 28,33
Marketing. Wprowadzenie

Marketing. Wprowadzenie

Autor: Gary Armstrong, Philip Kotler, Wydawnictwo: Gab

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu n...

Cena: 108,36
Dodaj do koszyka
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Nowe poszerzone wydanie światowego bestsellera Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Wyw...

Cena: 36,93
Dodaj do koszyka
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Autor: Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo: OnePress

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochod...

Cena: 27,69
Dodaj do koszyka
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Autor: Charles Duhigg, Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustan...

Cena: 35,28
Dodaj do koszyka
Rynkowy system finansowy. Wydanie 4, zmienione

Rynkowy system finansowy. Wydanie 4, zmienione

Naczelną ideą podręcznika jest całościowe, systemowe ujęcie problematyki finansów gospodarki naro...

Cena: 53,12
Dodaj do koszyka
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II, poszerzone

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie t...

Autor: praca zbiorowa, Wydawnictwo: OnePress

Teraz marketing jest prosty! Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odk...

Cena: 38,98
Dodaj do koszyka
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze t...

Cena: 18,85
Dodaj do koszyka
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy cz...

Cena: 43,61
Dodaj do koszyka
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży inter...

Cena: 70,31
Dodaj do koszyka
Pakiet: Jednominutowy menedżer motywuje

Pakiet: Jednominutowy menedżer motywuje

Autor: Ken Blanchard, Wydawnictwo: MT Biznes

Komplet 6 książek Nowy Jednominutowy Menedżer NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym kl...

Cena: 69,93
Dodaj do koszyka

Philip Kotler – pozostałe pozycje

Moje przygody z marketingiem. Audiobook

Moje przygody z marketingiem. Audiobook

Autor: Philip Kotler, Wydawnictwo: MT Biznes

Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 la...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Marketing 4.0

Marketing 4.0

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by ...

Cena: 31,43
Dodaj do koszyka
Moje przygody z marketingiem

Moje przygody z marketingiem

Autor: Philip Kotler, Wydawnictwo: MT Biznes

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na ...

Cena: 31,43
Dodaj do koszyka
Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego

Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego

Autor: Philip Kotler, Wydawnictwo: MT Biznes

Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy se...

Cena: 41,93
Dodaj do koszyka
Marketing. Wprowadzenie

Marketing. Wprowadzenie

Autor: Gary Armstrong, Philip Kotler, Wydawnictwo: Gab

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu n...

Cena: 108,36
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
Dylemat przełomowej innowacji, wydanie 2

Dylemat przełomowej innowacji, wydanie 2

2.
Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

3.
Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów

Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który p...

4.
Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

5.
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wyk...

6.
Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów

Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów

7.
Jak tworzyć produkty i usługi? Design Thinking w praktyce

Jak tworzyć produkty i usługi? Design Thinking ...

8.
Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak drobne kwestie mogą zachwiać wizerunkiem firmy. Z autografem

Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak d...

9.
Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

10.
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

11.
Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zasto...

12.
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już...

13.
Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współc...

14.
Marketing

Marketing

15.
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnyc...

16.
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

17.
Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać z...

18.
Reklama

Reklama

Autor: Jacek Kall
19.
Marketing mobilny

Marketing mobilny

20.
Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec proble...

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

2.
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

3.
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produk...

4.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wi...

5.
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla ...

6.
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w ...

7.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

8.
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II, poszerzone

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradn...

9.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

10.
Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach

Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich str...

11.
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, osią...

Autor: Anna Miotk
12.
Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

13.
Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta

Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego ...

14.
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o s...

15.
Moje przygody z marketingiem

Moje przygody z marketingiem

16.
Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży

Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży

17.
Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi

Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi

18.
Alfabet mitów menedżerskich

Alfabet mitów menedżerskich

19.
Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!

Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację...

20.
Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków

Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przew...

Autor: Dan Roam
LD
PD
© 2011 – 2020 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy