Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.
Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu.
Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu.
Książka zawiera bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do lepszego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych.
– Anna Andrusova, starsza analityk danych, JCPenney
W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i niezbędne do ich stosowania podstawy matematyczne.
– Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance
Na podstawie prostych i klarownych przykładów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji.
– Craig Armstrong, dyrektor ds. strategicznych analiz biznesowych, Targetbase
Autor | Mike Grigsby |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 240 |
Format | 16.5 x 23.5 cm |
Numer ISBN | 9788301206741 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301206741 |
Waga | 350 g |
Data premiery | 2019.07.17 |
Data pojawienia się | 2019.07.17 |
Dostępna liczba sztuk | |
---|---|
Dostępność całkowita | 3 szt. |
Dostępność w naszym magazynie | 1 szt. (realizacja jeszcze dzisiaj) |
Dostępność w punktach Bonito |
---|
ul. Jagiellońska 4 (przecznica ul. Wolności) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Dmowskiego 12 (obok stacji Gdańsk Wrzeszcz) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Staromiejska 6 (50 m od Rynku) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Piotrkowska 193 (200 m od Politechniki Łódzkiej) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
al. Komisji Edukacji Narodowej 51 (skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej) | Zamów i odbierz już jutro |
al. Komisji Edukacji Narodowej 88 (Ursynów - metro Stokłosy) | Zamów i odbierz już jutro |
al. Niepodległości 54 (przy stacji metro Wierzbno) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Chmielna 4 (50 metrów od ul. Nowy Świat) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Czapelska 48 (200 m od ronda Wiatraczna) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Kondratowicza 37 (blisko Szpitala Bródnowskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Pańska 96 (300 m od ronda Daszyńskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Powstańców Śląskich 3 (obok restauracji McDonald's) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Stawki 8 (450 m od CH Arkadia) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Wspólna 27 (przecznica Marszałkowskiej) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Żeromskiego 1 (przy stacji metra Słodowiec) | Zamów i odbierz już jutro |
al. Armii Krajowej 12 (Budynek Centrum AB) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Jedności Narodowej 122 (blisko Parku Słowiańskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Plac Grunwaldzki 25 (w budynku Grunwaldzki Center) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Ruska 2 (przy Placu Solnym) | Zamów i odbierz już jutro |
Darmowa dostawa już od 299,00 zł