hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Marketing we współczesnej gospodarce”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Marketing we współczesnej gospodarce

Udostępnij
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.10.19
40,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 48,00 zł

Opis od wydawcy

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.

Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.

AutorAl-Noorachi Muzahim, Łukasz Sułkowski
WydawnictwoDifin
Rok wydania2018
Oprawamiękka
Liczba stron208
Format16.5 x 23.2 cm
Numer ISBN9788380856899
Kod paskowy (EAN)9788380856899
Waga330 g
Wymiary165 x 232 mm
Data premiery2018.11.19
Data pojawienia się2018.11.14

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Marketing we współczesnej gospodarce”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0
Wróć do góry