Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.
Autor | Al-Noorachi Muzahim, Łukasz Sułkowski |
Wydawnictwo | Difin |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 208 |
Format | 16.5 x 23.2 cm |
Numer ISBN | 9788380856899 |
Kod paskowy (EAN) | 9788380856899 |
Waga | 330 g |
Wymiary | 165 x 232 mm |
Data premiery | 2018.11.19 |
Data pojawienia się | 2018.11.14 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.