O czym świadczy założenie przez promotora obu rąk z tyłu głowy? Czy dzięki pozycji nóg można określić samopoczucie i myśli partnera rozmowy? O czym mówią nadgarstki kobiety czy włożenie kciuków za pasek przez mężczyznę? Mowa ciała ma wielkie znaczenie! Niestety, nie wszyscy potrafimy poprawnie ją odczytywać. Antoni Benedikt podjął próbę przybliżenia znaczeń gestów młodym ludziom. Jego Mowa ciała to świetny poradnik dla osób dopiero wkraczających w dorosłe życie zdających maturę, studiujących, szukających pracy, przeżywających pierwsze zauroczenie, pragnących zmienić stan cywilny. Autor w sposób bardzo bezpośredni, szczery, ludzkim językiem omawia w tej książce wszelkie gesty mające znaczenie w codziennych zmaganiach się z rzeczywistością. Udziela mnóstwa niezwykle pożytecznych rad ułatwiających obcowanie z rozmaitymi osobami na różnych płaszczyznach czy to towarzyskiej, czy zawodowej. Przedstawia podstawowe zasady savoir-vivre'u. Ta książka to wręcz doskonały przewodnik. Można się z niej dowiedzieć, jak zachować się podczas rozmowy o pracę, jakich gestów unikać na randce i po czym poznać, że osoba, z którą rozmawiasz, jest Tobą zainteresowana. Bez wątpienia "Mowa ciała" powinna znaleźć się w biblioteczkach wszystkich młodych ludzi (także tych młodych duchem!)
Autor | Antoni Benedikt |
Wydawnictwo | Astrum |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | broszurowa |
Liczba stron | 208 |
Format | 14.5 x 20 cm |
Kod paskowy (EAN) | 9788372775221 |
Data premiery | 2020.09.15 |
Data pojawienia się | 2020.09.15 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Nowe opowieści z Doliny Muminków to kolejna część przygód bohaterów stworzonych przez Tove Jansson. W książce znalazły się cztery niepublikowane wcześniej w Polsce opowiadania: Morska wyprawa Muminka, Muminek i pierwszy śnieg, Muminek i ostatni smok oraz Topik i Topcia przybywają do Doliny Muminków. Ciepły klimat opowieści, mądre przesłanie i zabawne, a przy tym wnikliwe obserwacje natury ludzkiej to charakterystyczne cechy pisarstwa Tove Jansson. Opowiadania stworzone na podstawie jej prozy zachowują wszystkie te cechy, a aurę świata Tove oddają przepiękne, bogate ilustracje. Dzięki nim młodsi czytelnicy z łatwością przeniosą się do Doliny Muminków, a nieco starsi – do swego własnego dzieciństwa. Co się przydarzyło Muminkowi i jego rodzinie podczas ni...
Zdarza się, że chcąc zbudować zdanie w języku obcym, nie zawsze umiemy poradzić sobie samodzielnie, a poszukiwania w słownikach, czy ułożonych tematycznie rozmówkach, okazują się czasochłonne i nieskuteczne. Bywa też, że budując zdania przy pomocy słownika, mamy tendencję do dosłownego tłumaczenia z języka polskiego słowo po słowie, przez co nasze zdania są niezgrabne lub po prostu błędne. Jeśli chcemy wyrażać się poprawnie i płynnie, nie wystarczy opanowanie określonej liczby słówek. Niezbędna jest również znajomość utartych i powszechnie używanych w języku obcym zwrotów i idiomów. Właśnie dlatego, tak cenną pomocą może się okazać Rozmównik, w którym znajdziemy gotowe tłumaczenia popularnych fraz i zdań. Rozmównik łączy w sobie zal...
Czego szukasz w seksie? Co sprawia, że ci się chce lub nie? Jak sprawić, by seks dawał ci to, czego pragniesz? Książka Agnieszki Szeżyńskiej, doświadczonej trenerki intymności i edukatorki seksualności dla dorosłych, pomoże ci na nowo odkryć swoją seksualność. Dzięki niej setki osób poznało swoje potrzeby i nauczyło się swobodnie rozmawiać o seksie. Znajdziesz tu omówienia 10 ważnych tematów oraz ćwiczenia, pytania i ankiety, które zachęcają, by świadomie czerpać z seksu to, czego potrzebujesz. Wyjątkowa, warsztatowa formuła pozwoli ci: • odkryć, jak działa twoje pożądanie • otwarcie wyrażać swoje potrzeby i dbać o swoje granice • radzić sobie z seksualnymi kompleksami • lepiej komunikować się z partnerem / partnerką • wzmocnić poczuc...
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten...
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: „Nie daj się! Bądź asertywny!”. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Antoni Benedikt – pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce Asertywność. Skuteczna komunikacja w biznesie zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej – w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, któ...
Nie wiesz w jaki sposób zwiększyć sprzedaż we własnej firmie? Szef ciągle ma pretensje, że niewielu ściągasz klientów? Zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej wykorzystać fundusze przeznaczone na reklamę? Sam chcesz spróbować przygotować kampanię reklamową? Zajrzyj do kolejnej książki z serii „Kreatywność”. Antoni Benedikt w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają media, poświęcił też miejsce językowi reklamy itd. Słowem, Reklama jako proces komunikacji to doskonał...
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: `Nie daj się! Bądź asertywny!`. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Doktor Antoni Benedikt - pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce `Asertywność jako proces skutecznej komunikacji` zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej - w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, kt...
Kuszą Cię plaże słonecznej Italii? Chcesz się napawać wspaniałym widokiem ze szczytów Apenin i Alp? Chciałbyś wreszcie spróbować najlepszej pizzy przygotowanej przez Włocha? Aha, nie znasz języka? Nie ma problemu! Oto bowiem w konwersacji pomogą Ci "Rozmówki polsko-włoskie". Ta niewielka książeczka, podzielona tematycznie, zawiera mnóstwo podstawowych zwrotów i wyrażeń potrzebnych do porozumienia się, a także przykładowe dialogi i uzupełniające słownictwo. W aneksie natomiast znajdziesz dodatkowe informacje: nazwy dni tygodnia, miesięcy, pór roku, świąt i kolorów, nazwy geograficzne oraz podstawy gramatyki. Mając przy sobie te rozmówki, możesz zapomnieć o jakichkolwiek problemach w kontaktach z cudzoziemcami.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro