Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
Z tej książki dowiesz się:
-- jak zastosować neuromarketing w e-commerce;
-- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;
-- jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;
-- na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;
-- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;
-- jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Autor | Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania | 2021 |
Oprawa | broszurowa |
Liczba stron | 226 |
Format | 240 x 170 x 18 mm |
Kod paskowy (EAN) | 9788382204476 |
Data premiery | 2021.04.30 |
Data pojawienia się | 2021.04.30 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Ćwiczenia osteopatyczne, dzięki którym samodzielnie usuniesz ból, blokady, napięcia i uzdrowisz powięzi
Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane (wydanie rozszerzone)
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Buyer persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności buyer persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego. Nie zgaduj – pytaj W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i poten...
Ćwiczenia osteopatyczne w domu. W naszym systemie opieki zdrowotnej niestety nadal rządzą szybko przepisywane pigułki, zastrzyki i rady zachęcające do poddania się operacji. Jednak w ostatnich latach osteopatia staje się coraz bardziej popularna wśród pacjentów. Osteopaci mogą poprawić mobilność wszystkich struktur w ciele i stymulować moc samoleczenia. Autorzy pracowali przez wiele lat w Katedrze Osteopatii i Medycyny Alternatywnej Ortho-Mobile Rehabilitation Day Clinic w Hattingen i zdołali złagodzić ból i zapobiec operacjom u wielu pacjentów opracowanymi przez siebie technikami. W książce prezentowane są ćwiczenia, które możesz wykonywać samodzielnie w domu. Domowy program ćwiczeń opiera się na czterech głównych punktach: 1. Uwalniane są blokady we wszy...
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa „13 kodów, 13 kultur”. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumen...
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu,...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić? Ta książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępnia...
Naucz się sprzedawać – i to dobrze – od najlepszych ludzi w branży. Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i persw...
Instrukcja obsługi mózgu – dlaczego warto wykorzystywać neuronaukę w psychoterapii. Neuronauka jest jedną z nielicznych dyscyplin naukowych, która integruje różne nurty i szkoły terapeutyczne. Wiedza na temat funkcjonowania sieci neuronowych i zależności między zdrowiem psychicznym a strukturą mózgu to przy tym niezastąpiony sojusznik w przełamywaniu obaw pacjentów przed psychoterapią. Wprowadzenie elementów neuronauki do pracy z klientami ułatwia wytłumaczenie im, skąd się biorą ich odczucia, jaki jest bezpośredni związek między pracą mózgu, a ich konkretnymi problemami oraz jak wpływa na nich proces terapeutyczny. John B. Arden łącząc neuronaukę z psychoterapią, psychologią rozwojową, badaniami nad pamięcią oraz przywiązaniem, proponuje uniwersa...
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera – teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków. Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia błękitnego oceanu przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia „błękitnego oceanu” – niewykorzystanej dotąd pr...
Factfulness: nawyk wygłaszania opinii w oparciu o niepodważalne fakty. Kiedy ktoś zadaje nam proste pytania na temat światowych trendów – np. jaki procent światowej populacji żyje w biedzie; dlaczego liczba ludności na świecie rośnie; jaki procent dziewcząt kończy szkołę podstawową – zwykle udzielamy błędnych odpowiedzi. I to do tego stopnia, że szympans, który wybiera je losowo, uzyskuje lepszy wynik od nauczycieli, dziennikarzy, laureatów nagrody Nobla czy też bankierów inwestycyjnych. W książce Factfulness profesor zdrowia międzynarodowego i wykładowca konferencji TED, Hans Rosling, wraz z dwoma wieloletnimi współpracownikami, Anną i Olem, proponują nowe, choć dość radykalne wyjaśnienie tego zjawiska. Opisują dziesięć instynktów, które zakłó...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro