Ponad 150 uroczych ilustracji z pytaniami, które pomogą dziecku obserwować i nazywać elementy otaczającego je świata.
Dzięki obrazkowym zadaniom, podzielonym na bloki tematyczne: Bawię się, Ubieram się, Jem, Słucham, Czuję, Obserwuję, Liczę i Odkrywam, dziecko pozna odpowiedzi na wiele pytań!
Wydawnictwo | Olesiejuk Sp. z o.o. |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | książka całokartonowa |
Liczba stron | 20 |
Format | 25.5x34 cm |
Numer ISBN | 978-83-274-7570-1 |
Kod paskowy (EAN) | 9788327475701 |
Waga | 643 g |
Data premiery | 2018.11.23 |
Data pojawienia się | 2018.11.23 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Te duże książki są wypełnione zabawnymi obrazkami, dzięki którym młodzi czytelnicy, szukając mniejszych i większych szczegółów, licząc detale, odpowiadając na różne pytania, mogą poddać próbie swój zmysł obserwacji. Każda bajecznie kolorowa strona to świetny test na spostrzegawczość. Godziny dobrej zabawy gwarantowane!
Ta książka z ponad 150 uroczymi ilustracjami wprowadzi malucha w niezwykły świat zwierząt. Dzięki obrazkowym zadaniom dziecko nie tylko wzbogaci swoje słownictwo, lecz także zdobędzie mnóstwo ciekawych informacji. Pozna zwierzątka domowe i morskie, ale i te, które może zobaczyć w ogrodzie, w gospodarstwie lub na spacerze w lesie, a na kolejnych stronach dowie się, kto mieszka na sawannie i w krainie lodu. Książka całokartonowa
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5...
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Ile jest tu krokodyli? Który tygrys ma tęczowy ogon? Wypatrzysz skradającego się węża? Sięgnij po tę pełną śmiesznych obrazków książkę i baw się - szukaj mniejszych i większych szczegółów, licz wskazane elementy, odpowiadaj na różne pytania. Każda bajecznie kolorowa strona to świetny test na spostrzegawczość.
Przedstawiamy książeczkę graficzną przygotowującą do nauki pisania i czytania. Bazgraki i alfabet (3–6 lat) to idealny zestaw zabaw przygotowujących do nauki liter i pisania. Atrakcyjne zadania o różnym stopniu trudności doskonalą koordynację oko-ręka, spostrzeganie wzrokowe i grafopercepcję, czyli umiejętności, dzięki którym dziecko nauczy się odróżniać litery od innych kształtów występujących w jego otoczeniu oraz samodzielnie je zapisywać. Tajemnice liter alfabetu Wraz z sympatycznymi Bazgrakami dzieci rozwiązują różnorodne i angażujące zadania graficzne, m.in. zapisują głoski, odczytują literowe szyfry oraz budują wieżę z sylabowych klocków. W ten sposób stopniowo uczą się łączyć dźwięki z ich symbolami graficznymi, rozróżniać litery...
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce Pucio uczy się mówić. Dr n....
Poznajcie Pucia i jego bliskich! Ten sympatyczny maluch jest ulubionym towarzyszem dzieci w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy. Piąta część przygód Pucia to dla dzieci potrafiących już mówić okazja do ćwiczenia umiejętności opowiadania. Zachętą do tego są perypetie związane z pojawieniem się nowego członka rodziny. Pod każdą dużą ilustracją znajdują się dodatkowe obrazki mobilizujące do opisywania przeżyć bohaterów własnymi słowami, a także pytania skłaniające do rozmowy z rodzicem na temat szczególnie interesujący każdego malucha: własne przyjście na świat. Opowiadanie wymaga m.in. rozumienia związków przyczynowo-skutkowych i relacji czasowych. Możemy dzieciom pomóc, zadając pytania typu: „Co się wydarzyło na początku?”, „Co pot...
Pucio i Misia z radością rozpoczynają dzień. Witają się ze słońcem, dostrzeżoną za oknem wiewiórką, a nawet samochodami na ulicy. Potem myją zęby, ubierają się, jedzą śniadanie. Nie zapominają też o nakarmieniu psa i kota. W każdej czynności towarzyszą im mali czytelnicy, ta interaktywna książka zachęca bowiem maluchy do naśladowania ulubionych bohaterów, dzięki czemu poranne obowiązki stają się wspaniałą zabawą. Dr n. hum. Marta Galewska-Kustra – logopeda, pedagog dziecięcy, pedagog twórczości. Wciąż krąży między Łodzią i Warszawą. W Łodzi prowadzi gabinet logopedyczny dla dzieci, w Warszawie pracuje jako adiunkt w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Autorka serii książek wspierających rozwój mowy dziecka, w tym bestsellerowych Z muchą n...
Gra na spostrzegawczość i refleks! Twoim zadaniem jest odnajdywanie małych mrówek w wielkim mrowisku. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ mrówki są w różnych kolorach i mają różne numery – będziesz musiał odnaleźć tę jedną, właściwą! Wygra gracz, który odnajdzie najwięcej mrówek. Proste zasady gry! • Na stole tworzymy mrowisko. Obok mrowiska kładziemy stos kart z różnokolorowymi mrówkami. • Odkrywamy kartę z góry stosu – pojawia się mrówka, np. czerwona z cyfrą 7. Wszyscy gracze starają się jak najszybciej znaleźć w mrowisku mrówkę o wartości 7. Najszybszy gracz zdobywa czerwoną mrówkę – kładzie ją obok siebie w taki sposób, aby wszyscy ją widzieli. • Uwaga! Gracze muszą wykazać się nie lada spostrzegawczością, ponieważ je...
Za górami, za lasami, w magicznym Szepczącym Lesie, razem ze swoim przyjacielem – reniferkiem Chichotkiem, mieszka sympatyczny wiking Tappi. Opowieści o jego przygodach to wyjątkowo ciepłe, pogodne i pełne pozytywnych emocji historie. Ekspedycja Tappiego w Wielkie Nieznane to kolejna, szósta już część czarno-białej serii przygód wikinga. W Szepczącym Lesie pojawia się zły magister Łapucapu, który porywa magiczne stworzenia. Przyjaciele muszą uwolnić zaginionych mieszkańców odległych krain i pomóc im wrócić do domów. Wymaga to wybrania się w dalekie podróże do bardzo niezwykłych miejsc: na Chichoczące Bagna i Ciamkające Stepy, w Mruczące Góry i na Kurze Wyspy. Czy wiking bezpiecznie odprowadzi nowych przyjaciół do ich domów? Jak uda mu się przechytrz...
W serii „Dobra gra w dobrej cenie!” znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji. Gra imprezowa, w której ważne są szybkie liczenie, spostrzegawczość i refleks. Jeden gracz odkrywa płytkę ze zwierzętami i rzuca kostką. Wszyscy starają się jak najszybciej odnaleźć zwierzę, które występuje na karcie w liczbie wskazanej przez kostkę. Kto pierwszy wyda właściwy odgłos, zdobywa punkt.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro