Obserwowany w ostatnich latach w Polsce dynamiczny rozwój sektora usług finansowo-księgowych prowadzi do rosnącej i zaciętej konkurencji w branży, co stawia przed zarządzającymi takimi firmami wyzwanie związane z poszukiwaniem nowych i efektywnych metod prezentowania swojej działalności. Obecnie o wyborze określonego dostawcy serwisu księgowego przez klienta najczęściej decyduje całokształt oferowanej usługi. W publikacji starano się odpowiedzieć na pytanie, jak skonstruować ofertę produktową by najpełniej zaspokoić rosnące wymagania klientów nabywających usługi finansowo-księgowe. Zaprezentowane w książce ujęcie dostarczą podmiotom świadczącym usługi tej kategorii niezbędnej wiedzy do efektywnego zarządzania ofertą produktową przy uwzględnieniu zarówno strony kosztowej, jak i przychodowej prowadzonej działalności. Zaproponowany przez Autora model – w powiązaniu z metodami rachunkowości zarządczej, m.in. rachunku kosztów docelowych, rachunku cyklu życia produktu – może zostać również zostać wykorzystany przez kadrę menedżerską dla celów marketingowych związanych z prezentacją swoich usług potencjalnym nabywcom.
Autor | Piotr Ziarkowski |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 256 |
Format | 16.0 x 23.0 cm |
Numer ISBN | 9788381022798 |
Kod paskowy (EAN) | 9788381022798 |
Waga | 408 g |
Data premiery | 2019.07.13 |
Data pojawienia się | 2019.07.13 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.