Przypadki Agatki to sześć książeczek dla najmłodszych, dzięki którym dzieci po raz pierwszy zetkną się z przypadkami, znanymi rodzicom z gramatyki języka polskiego
Odmiana rzeczowników została pokazana w sposób najprostszy, okraszona pięknymi rysunkami Edyty Karaban, dzięki czemu dzieci z chęcią odkrywają zasady fleksji języka polskiego i uczą się poprawnej mowy.
Tytuły kolejnych części serii to pytania przypadków gramatycznych. Co ważne, ich kolejność nie jest taka, jakiej uczono nas w szkole w naszej serii po książeczce Kogo? Czego? następuje Kogo? Co?. Dlaczego tak? Bo zestaw jest skierowany do maluchów, a w rozwoju mowy dziecka przypadki pojawiają się w innej kolejności (rozwojowe narastanie gramatyki u dziecka).
W skład pakietu wchodzą następujące książeczki:
1. Kto? Co?
2. Kogo? Czego?
3. Kogo? Co?
4. O kim? O czym?
5. Z kim? Z czym?
6. Komu? Czemu?
Autor | Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys |
Wydawnictwo | WIR |
Rok wydania | 2019 |
Format | 20.8 x 20.8 cm |
Numer ISBN | 9788365423832 |
Kod paskowy (EAN) | 9788365423832 |
Data premiery | 2019.01.31 |
Data pojawienia się | 2019.01.31 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Wreszcie są! Długo wyczekiwane, mądre i piękne zabawki z Puciem! Uwielbiany przez dzieci i rodziców bohater bestsellerowej serii Marty Galewskiej-Kustry, fenomenalnie ilustrowanej przez Joannę Kłos, w końcu wykracza poza karty książek i pojawia się także na puzzlach! Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki! Puzzle przeznaczone dla dzieci od 2 lat. Składają się z 5 obrazków głównych oraz 20 uzupełniających. Na obrazkach głównych jest Pucio w znanych dziecku codziennych sytuacjach (np. jedzenie posiłku, poranna toaleta, ubieranie się). Elementy uzupełniające przedstawiają pojedyncze obiekty zaprezentowane także na obrazku głównym (np. kanapka, szczoteczka do zębów, czapka). Dziecko ma się przyjrzeć obrazkowi głównemu, odnaleźć pasujące do niego elementy...
Zestaw ten służy do nauki zapamiętywania ciągu obrazków, układania według określonego wzoru, kontynuacji wzoru, uzupełniania ciągu oraz układania ciągu według instrukcji słownej.
Pudełko zawiera 7 bardzo prostych układanek o wymiarach 9 × 18 centymetrów. Każda z nich jest podzielona na 3 elementy z typowymi dla puzzli wypustkami. Na poszczególnych obrazkach przedstawiono głównych bohaterów książek Marty Galewskiej-Kustry i Joanny Kłos: Pucia, Misię, Bobo, mamę, tatę, psa Funia i kotkę Mimi. Czyste, jasne tło ułatwia koncentrację na obrazku, dzięki czemu zabawka jest odpowiednia już dla rocznych dzieci. Te proste puzzle lepiej niż tradycyjne stymulują percepcję wzrokową oraz analizę wzrokową obiektu.
Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrację uwagi.
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Przedstawiamy zestaw ciastoliny, w którym znajduje się aż 8 kolorów. Mieszaj ze sobą kolory i twórz różne wzory. Ograniczeniem jest tylko twoja wyobraźnia! Zestaw zawiera następujące kolory: • czerwony, • pomarańczowy, • żółty, • zielony, • niebieski, • fioletowy, • różowy, • biały. Nietoksyczna glinka modelarska jest odpowiednia dla dzieci już od 2 lat.
Opowiadania obrazkowe przeznaczone są dla małych dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać samodzielnie. Mogą być również pomocą dla nieco starszych dzieci z zaburzeniami w rozwoju. Dziecko najpierw ogląda wszystkie cztery obrazki, a następnie opowiada, co się dzieje na każdym z nich po kolei.
Zagraj ze smokiem Obibokiem! „Lepiej sprawdzić, co jest w worku tak przysłowie stare uczy; warto wiedzieć: kot czy nie kot na dnie worka mruczy. By ktoś Cię nie wywiódł w pole potrenować nie zawadzi. Zagraj z Granną w Kota w worku smok Obibok radzi”. Czy to kot czy gruszka, rybka czy kaczuszka? Gra „Kot w worku”: • uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, • pozwala ćwiczyć sprawność rąk i paluszków, • rozwija wyobraźnię przestrzenną. Zawartość opakowania: • 9 dwustronnych plansz, • 27 obrazków, • 30 żetonów, • woreczek, • instrukcja.
Jedna połówka, druga połówka… Czyja to główka? Edukacyjne dwuelementowe układanki są doskonałe jako pierwsze puzzle dla maluszków. Czas rozpocząć puzzlową przygodę! Dopasujcie do siebie 2 połówki i sprawdźcie, czyja to buzia. Elementy są duże i pasują do małych rączek, a dzięki precyzyjnemu wykonaniu ułożone puzzle nie rozłączają się. Przyjazne ilustracje o stonowanej kolorystyce i poziomie szczegółowości zachęcają maluchy do zabawy. Edukacyjny zestaw sprawdzi się jako pierwsze puzzle dla maluchów. Składa się 8 dużych dwuelementowych układanek. Możliwe są także nieoczywiste połączenia, co sprawia dodatkową radość. Duże elementy są wykonane z trwałej tektury. Odpowiednie dla dzieci w wieku od 15 miesiąca życia. Ilustracja i forma jest...
3-elementowe historyjki obrazkowe to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 3 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek. Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako dobrą zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt – duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Historyjki przede wszystkim uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Aby ułożyć obrazki w poprawnej kolejności, dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na pos...
Gra logopedyczna, która ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głoski „r” w układach opozycyjnych z „l” i „j”, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności w procesie nauki mówienia, czytania i pisania. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrację uwagi. Grę można wykorzystać do zabawy w domu z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Materiał przeznaczony jest do utrwalenia poprawnej wymowy głoski „r” – również w układach opozycyjnych. Zawartość opakowania: • 108 par rysunków na 9 tablicach, • plastikowa ramka z 24 oknami, • no...
Znajdź w lesie wiewiórkę i sowę, sprawdź, czy w Arktyce spotkasz lisa polarnego i maskonura, a potem przenieś się na sawannę, by obserwować żyrafę i zebrę. Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”! Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Lotto zwierzęta 2+” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania zwierząt w ich naturalnym otoczeniu. 6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzie...
Pomoc Emocje w języku. Nauka rozpoznawania emocji i empatycznej komunikacji została stworzona, by wspierać dzieci, które uczą się nazywać i wyrażać emocje w różnych sytuacjach życia rodzinnego. Zawarte w niej ćwiczenia oparte na pracy z ilustracjami sytuacyjnymi ułatwiają dziecku odnajdywanie się w relacjach społecznych. Łatwe teksty opisujące codzienne zdarzenia zwracają uwagę na przeżywane przez bohaterów emocje i ich reakcje na pojawiające się trudności. Ponadto przykładowe ćwiczenia językowe umieszczone w instrukcji rozwijają zasób słownictwa dziecka oraz umiejętność budowania komunikatów. Publikacja dla dzieci: w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z trudnościami w wyrażaniu i nazywaniu emocji, ze specjalnymi potrzebami edukac...
MOJE DZIECKO NIE MÓWI to pomoc do terapii dzieci, u których obserwuje się opóźniony rozwój mowy. Zestaw zawiera plansze do tworzenia schematów prostych wzorców komunikacyjnych, etykiety z wyrazami oraz obrazki. Opracowany został przez autorki na podstawie ich wieloletniej praktyki zawodowej. W pudełku: 13 plansz wzorcowych, 64 obrazki, 147 etykiet z wyrazami, instrukcja z opisem ćwiczeń. Materiał wyrazowy został podzielony na dwa zbiory: pierwszy - głównie proste wyrazy dwusylabowe, drugi - wyrazy o trudniejszej strukturze. Plansze ułożone są według wzrastającego stopnia trudności - najpierw przedstawiamy dziecku rzeczownik w mianowniku, potem w dopełniaczu, a na końcu w bierniku.Taka technika pracy ze schematami komunikatów językowych umożliwia pow...
Zeszyt dla dzieci 5- i 6-cioletnich do nauki czytania metodą sylabową. Składa się z różnorakich ćwiczeń, takich jak: • kolorowanie obrazka, • pisanie sylab po śladzie, • wycinanie i przyklejanie sylab, • dopasowywanie naklejek z sylabami i elementami obrazka, • czytanie prostego tekstu ze zrozumieniem. Kolorowe, różnorodne i atrakcyjne ćwiczenia są znakomitą pomocą w nauce czytania. Moje sylabki w przedszkolu. Różnicowanie sylab są zintegrowane z programem „Moje sylabki”. Agnieszka Fabisiak-Majcher – logopeda, surdopedagog, doświadczony terapeuta Metody Krakowskiej. Od wielu lat pomaga dzieciom w pokonywaniu trudności w mówieniu i komunikacji. Współautorka wielu pomocy edukacyjnych. Elżbieta Ławczys – doktor językoznawca, logopeda, terapeuta Meto...
Nowe, zmienione wydanie: • większa czcionka, • współczesne ilustracje, • prosty i praktyczny układ graficzny, • dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wyklejania, • pierwsze ćwiczenia do czytania ze zrozumieniem (zdania bez rysunków). Zawartość teczki: • 63 karty ćwiczeń (samogłoski, onomatopeje, wyrazy do czytania globalnego, sylaby otwarte ze spółgłoskami P, M, B, L, F, W, T, D, zdania i proste teksty), • szczegółowa instrukcja z opisem metody. Program „Moje sylabki” służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób – sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami („Moje sylabki”, zestawy 1-5) oraz inne, zintegrowane z nimi publikacje. Program jest przeznaczony: • dla...
Program „Moje sylabki” służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób – sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami (Moje sylabki, zestawy 1–5) oraz inne, zintegrowane z nimi publikacje. Program jest przeznaczony: • dla przedszkolaków i uczniów zerówek, rozpoczynających naukę czytania, • dla dzieci z dysleksją, jako pomoc w terapii zaburzeń komunikacji językowej. Zestawy ćwiczeń zostały opracowane tak, by mogli z nich korzystać nauczyciele, logopedzi i pedagodzy oraz rodzice w czasie nauki i zabawy z dziećmi w domu. Nowe, zmienione wydanie: • większa czcionka, • współczesne ilustracje, • prosty i praktyczny układ graficzny, • dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wykle...
Program „Moje sylabki” służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób – sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami (Moje sylabki, zestawy 1–5) oraz inne, zintegrowane z nimi publikacje. Program jest przeznaczony: • dla przedszkolaków i uczniów zerówek, rozpoczynających naukę czytania, • dla dzieci z dysleksją, jako pomoc w terapii zaburzeń komunikacji językowej. Zestawy ćwiczeń zostały opracowane tak, by mogli z nich korzystać nauczyciele, logopedzi i pedagodzy oraz rodzice w czasie nauki i zabawy z dziećmi w domu. Nowe, zmienione wydanie: • większa czcionka, • współczesne ilustracje, • prosty i praktyczny układ graficzny, • dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wykle...
Nowe, zmienione wydanie: • większa czcionka, • współczesne ilustracje, • prosty i praktyczny układ graficzny, • dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wyklejania, • pierwsze ćwiczenia do czytania ze zrozumieniem (zdania bez rysunków). Zawartość teczki: • 60 karty ćwiczeń (sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami: Ś, Ź, Ć, DŹ, R, Ń, wyrazy z samogłoskami nosowymi , Ę, grupy spółgłoskowe, ćwiczenia zapisu spółgłosek miękkich, teksty, zagadki, krzyżówki sylabowe), • szczegółowa instrukcja z opisem metody. Program „Moje sylabki” służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób – sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami („Moje sylabki”, zestawy 1-5) oraz i...
Nowe, zmienione wydanie: • większa czcionka, • współczesne ilustracje, • prosty i praktyczny układ graficzny, • dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wyklejania, • pierwsze ćwiczenia do czytania ze zrozumieniem (zdania bez rysunków). Zawartość teczki: • 60 karty ćwiczeń (sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami: SZ, Ż, RZ, CH, H, Ł, Ć, DZ, CZ, DŻ, krótkie wyrazy jednosylabowe, dwuznaki, pytania sprawdzające rozumienie tekstu, teksty, krzyżówki sylabowe), • szczegółowa instrukcja z opisem metody.< Program „Moje sylabki” służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób – sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami („Moje sylabki”, zestawy 1-5) oraz inne, zintegrow...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro