Publikacja zawiera instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz odpowiadające im zdjęcia dotyczące czynności związanych z wyjściem do kina: wybór filmu, zakup biletu, zachowanie w trakcie seansu.
Treści zawarte w książeczce – instrukcje oraz zdjęcia – zostały opracowane i dobrane z uwzględnieniem możliwości i potrzeb dzieci. Publikacja może być wykorzystywana jako pomoc dla dziecka w czynnościach dnia codziennego.
Proponujemy następującą formę pracy z materiałami:
• wprowadzenie - nauczyciel omawia instrukcje z uczniem w szkole.
• ćwiczenie - uczeń stara się stosować instrukcje w naturalnych sytuacjach, z pomocą nauczyciela lub rodzica.
• wdrożenie - uczeń samodzielnie wykonuje określone czynności, z pomocą instrukcji.
Autor | Diana Aksamit, Ewelina Młynarczyk-Karabin |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Szkolne PWN |
Seria wydawnicza | Pewny start |
Rok wydania | 2017 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 24 |
Format | 14.5 x 20.5 cm |
Numer ISBN | 9788326227677 |
Kod paskowy (EAN) | 9788326227677 |
Data premiery | 2017.05.09 |
Data pojawienia się | 2017.05.09 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Publikacja zawiera instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz zdjęcia przedstawiające krok po kroku czynności związane z zakupami: wybór sklepu, wybieranie produktów, płacenie. Treści zawarte w książeczce – instrukcje oraz zdjęcia – zostały opracowane i dobrane z uwzględnieniem możliwości i potrzeb dzieci. Celem publikacji jest pomoc uczniom w zwiększeniu ich samodzielności. Proponujemy następującą formę pracy z materiałami: • wprowadzenie - nauczyciel omawia instrukcje z uczniem w szkole. • ćwiczenie - uczeń stara się stosować instrukcje w naturalnych sytuacjach, z pomocą nauczyciela lub rodzica. • wdrożenie - uczeń samodzielnie wykonuje określone czynności, z pomocą instrukcji. Publikacja może być wykorzystywana jako pomoc dla dzieck...
Publikacja zawiera instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz odpowiadające im zdjęcia dotyczące powitań, pożegnań, zwrotów grzecznościowych, zachowań wobec innych osób. Zawiera instrukcje, które pomagają uczniom nabywać umiejętności związane z: • witaniem się • żegnaniem się • stosowaniem zwrotów grzecznościowych • zachowaniem wobec innych osób. Treści zawarte w książeczce – instrukcje oraz zdjęcia – zostały opracowane i dobrane z uwzględnieniem możliwości i potrzeb dzieci. Publikacja może być wykorzystywana jako pomoc dla dziecka w czynnościach dnia codziennego.
Publikacja zawiera instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz odpowiadające im zdjęcia dotyczące zachowań w niebezpiecznych sytuacjach, udzielania pierwszej pomocy, ewakuacji, numerów alarmowych. Treści zawarte w książeczce – instrukcje oraz zdjęcia – zostały opracowane i dobrane z uwzględnieniem możliwości i potrzeb dzieci. Publikacja może być wykorzystywana jako pomoc dla dziecka w czynnościach dnia codziennego. Proponujemy następującą formę pracy z materiałami: • wprowadzenie - nauczyciel omawia instrukcje z uczniem w szkole. • ćwiczenie - uczeń stara się stosować instrukcje w naturalnych sytuacjach, z pomocą nauczyciela lub rodzica. • wdrożenie - uczeń samodzielnie wykonuje określone czynności, z pomocą instrukcji.
Pewny start. Instrukcje zachowań. Choroba to publikacja zawierająca instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz zdjęcia dotyczące: – rozpoznawania pierwszych objawów choroby, – przestrzegania zasad higieny podczas kataru, kaszlu, – przyjmowania leków, a także sposobów zapobiegania chorobie. Celem publikacji jest pomoc uczniom w zwiększeniu ich samodzielności. Proponujemy następującą formę pracy z materiałami: – wprowadzenie – nauczyciel omawia instrukcje z uczniem w szkole. – ćwiczenie – uczeń stara się stosować instrukcje w naturalnych sytuacjach, z pomocą nauczyciela lub rodzica. – wdrożenie – uczeń samodzielnie wykonuje określone czynności, z pomocą instrukcji.
Przedstawiamy publikację zawierającą instrukcję w formie tekstu łatwego do czytania oraz zdjęcia przedstawiające krok po kroku wykonanie takich czynności, jak: • mycie rąk, • mycie twarzy, • mycie zębów, • czyszczenie paznokci. Celem publikacji jest pomoc uczniom w zwiększeniu ich samodzielności. Proponujemy następującą formę pracy z materiałami: • wprowadzenie – nauczyciel omawia instrukcje z uczniem w szkole, • ćwiczenie – uczeń stara się stosować instrukcje w naturalnych sytuacjach, z pomocą nauczyciela lub rodzicami, • wdrożenie – uczeń samodzielnie wykonuje określone czynności, z pomocą instrukcji.
Niniejsza książka stanowi pomoc w procesie kształtowania inteligencji emocjonalnej. Zawarte w niej opowiadania ułatwią dzieciom rozpoznawanie, zrozumienie i nazywanie emocji własnych, jak również innych osób. Wyzwolą chęć swobodnego wypowiadania swoich myśli oraz prawidłowego nawiązywania i podtrzymywania kontaktów międzyludzkich. Ponadto wyjaśnią, w jaki sposób można radzić sobie w sytuacjach trudnych oraz jak reagować w momentach słabości.
W książeczce zawarte są instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz odpowiadające im zdjęcia. Instrukcje krok po kroku mają na celu wskazać uczniowi właściwe sposoby zachowania oraz postępowania w sytuacji, kiedy czuje głód, będąc w szkole lub w domu. Instrukcje pomogą uczniowi w dążeniu do samodzielności w zakresie podstawowych czynności, takich jak przygotowanie kanapki czy gotowanie według przepisu. W instrukcjach omówione są takie zagadnienia jak: • jedzenie w domu, w szkole • higiena podczas posiłku • gotowanie. W publikacji znajdują się również pytania, które mają na celu wesprzeć ucznia w zapamiętywaniu ważnych informacji z instrukcji, jak również w zaaranżowaniu sytuacji, w których może się znaleźć.
W książeczce zawarte są instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz odpowiadające im zdjęcia. Instrukcje krok po kroku maja wesprzeć ucznia w samodzielnym wyborze oraz zakupie odzieży w sklepie, w wyborze ubrania odpowiedniego do pogody i okoliczności. W instrukcjach podnoszona jest także kwestia estetyki, samodzielności podczas ubierania się, czystości i schludności. W publikacji znajdują się również pytania, które mają na celu wesprzeć ucznia w zapamiętywaniu ważnych informacji z instrukcji, jak również w zaaranżowaniu sytuacji, w których może się znaleźć., Instrukcje zostały opracowane z myślą o dzieciach i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Mogą być również wykorzystywane w pracy z uczniami ze spektrum autyzmu.
Celem publikacji Pewny start. Instrukcje zachowań. Kim jestem? jest uświadomienie różnorodności osób, zachowań, cech fizycznych i charakterów; uwrażliwienie na potrzebę ochrony danych osobowych; uświadomienie sobie swoich mocnych i słabych stron oraz niepełnosprawności; poznanie praw osób niepełnosprawnych Książka może być wykorzystywana jako pomoc w czynnościach dnia codziennego, a jej głównym zadaniem jest zwiększenie samodzielności dzieci i kształtowanie w nich poczucia własnej tożsamości. Tematyka: • czym się różnimy, • co to są dane osobowe i jak je chronić, • czym jest RODO, • mocne strony – jak je rozwijać, • słabe strony – jak nad nimi pracować, • niepełnosprawność – jak o niej rozmawiać, jak z nią żyć i odnosić sukce...
Celem publikacji Pewny start. Instrukcje zachowań. Asertywność jest przybliżenie pojęcia asertywności; zapoznanie z przykładowymi sytuacjami, w których można lub trzeba powiedzieć „nie”; zaprezentowanie sposobów odmawiania i przepraszania; nauka radzenia sobie z poczuciem wyrządzenia komuś krzywdy. Książka może być wykorzystywana jako pomoc w czynnościach dnia codziennego, a jej głównym zadaniem jest zwiększenie samodzielności dzieci w wyrażaniu potrzeb i egzekwowaniu swoich praw. Tematyka: • co to jest asertywność, • w jakich sytuacjach można i trzeba odmawiać, • jak odmówić, aby nie sprawić komuś przykrości, • jak sobie radzić z uczuciami, • dlaczego nie należy bać się krytyki. Publikację opracowano z myślą o dzieciach i młodzieży z...
Celem publikacji Pewny start. Instrukcje zachowań. Co czuję? jest nauka rozpoznawania emocji u innych osób, radzenia sobie z własnymi emocjami, a także uświadomienie sobie prawa do wyrażania uczuć. Książka może być wykorzystywana jako pomoc w czynnościach dnia codziennego, a jej głównym zadaniem jest zwiększenie samodzielności dzieci w rozpoznawaniu i wyrażaniu uczuć. Treści zawarte w książeczce – informacje, instrukcje oraz zdjęcia – zostały opracowane i dobrane z uwzględnieniem możliwości i potrzeb dzieci i młodzieży. Tematyka: • złość, radość, smutek, wdzięczność – dlaczego i kiedy się je odczuwa, • jak okazywać uczucia innym osobom, • jak pokonać lęk przed mówieniem o uczuciach. Publikację opracowano z myślą o dzieciach i m...
Nowe wydanie bestsellera! Gra edukacyjna „Zegar” to aż 12 propozycji wciągającej rozgrywki, podczas której przedszkolaki i uczniowie pierwszych klas szkoły podstawowej trenują posługiwanie się zegarkiem, ćwiczą pamięć, koncentrację i spostrzegawczość, a przede wszystkim doskonale się bawią! Duża liczba wariantów o zróżnicowanym poziomie trudności umożliwia dostosowanie zabawy do wieku i temperamentu graczy. Każdy znajdzie wariant dla siebie! Co robi Julka o 10:00 i o której Franek wychodzi z domu? Czy uczeń przerośnie (zegar)mistrza? Poznaj wesołe rodzeństwo i odwiedź tajemniczą pracownię, w której rozbrzmiewa tykanie zegarów, a odczytywanie godzin opanujesz bez trudu! Bajeczne ilustracje Katarzyny Urbaniak i Marcina Minora wciągną dzieci w zaczarow...
Celem publikacji Pewny start. Instrukcje zachowań. Asertywność jest przybliżenie pojęcia asertywności; zapoznanie z przykładowymi sytuacjami, w których można lub trzeba powiedzieć „nie”; zaprezentowanie sposobów odmawiania i przepraszania; nauka radzenia sobie z poczuciem wyrządzenia komuś krzywdy. Książka może być wykorzystywana jako pomoc w czynnościach dnia codziennego, a jej głównym zadaniem jest zwiększenie samodzielności dzieci w wyrażaniu potrzeb i egzekwowaniu swoich praw. Tematyka: • co to jest asertywność, • w jakich sytuacjach można i trzeba odmawiać, • jak odmówić, aby nie sprawić komuś przykrości, • jak sobie radzić z uczuciami, • dlaczego nie należy bać się krytyki. Publikację opracowano z myślą o dzieciach i młodzieży z...
Celem publikacji Pewny start. Instrukcje zachowań. Jestem dorosły jest uświadomienie praw i obowiązków związanych z dorosłością, wyjaśnienie pojęć: odpowiedzialność, samodzielność oraz podanie informacji związanych z dowodem osobistym. Książka może być wykorzystywana jako pomoc w czynnościach dnia codziennego, a jej głównym zadaniem jest zwiększenie samodzielności dzieci i przygotowanie ich do dorosłości. Tematyka: • co to znaczy być dorosłym, • zachowania osób dorosłych, • dowód osobisty – co to jest, kto, kiedy i komu go wydaje, • PESEL – jak czytać ten numer, • samodzielność i plany na przyszłość osób z niepełnosprawnością intelektualną. Publikację opracowano z myślą o dzieciach i młodzieży z niepełnosprawnością intelek...
Celem publikacji Pewny start. Instrukcje zachowań. Co czuję? jest nauka rozpoznawania emocji u innych osób, radzenia sobie z własnymi emocjami, a także uświadomienie sobie prawa do wyrażania uczuć. Książka może być wykorzystywana jako pomoc w czynnościach dnia codziennego, a jej głównym zadaniem jest zwiększenie samodzielności dzieci w rozpoznawaniu i wyrażaniu uczuć. Treści zawarte w książeczce – informacje, instrukcje oraz zdjęcia – zostały opracowane i dobrane z uwzględnieniem możliwości i potrzeb dzieci i młodzieży. Tematyka: • złość, radość, smutek, wdzięczność – dlaczego i kiedy się je odczuwa, • jak okazywać uczucia innym osobom, • jak pokonać lęk przed mówieniem o uczuciach. Publikację opracowano z myślą o dzieciach i m...
Publikację opracowano z myślą o dzieciach i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym. Została napisana tekstem do łatwego czytania i zawiera materiał ilustracyjny w formie zdjęć. Może być wykorzystywana jako pomoc w czynnościach dnia codziennego, a jej głównym zadaniem jest zwiększenie samodzielności dzieci w zakresie higieny osobistej. Celem publikacji jest uświadomienie konieczności dbania o czystość ciała, zapoznanie z rodzajami kosmetyków i przyborów kosmetycznych oraz zasadami ich używania, a także nauka korzystania z toalety publicznej. Tematyka: • zasady dbania o czystość ciała, • kosmetyki i przybory do kąpieli, mycia włosów, higieny intymnej, czyszczenia zębów, pielęgnacji twarzy, rąk i stóp, ...
Celem publikacji Pewny start. Instrukcje zachowań. Kim jestem? jest uświadomienie różnorodności osób, zachowań, cech fizycznych i charakterów; uwrażliwienie na potrzebę ochrony danych osobowych; uświadomienie sobie swoich mocnych i słabych stron oraz niepełnosprawności; poznanie praw osób niepełnosprawnych Książka może być wykorzystywana jako pomoc w czynnościach dnia codziennego, a jej głównym zadaniem jest zwiększenie samodzielności dzieci i kształtowanie w nich poczucia własnej tożsamości. Tematyka: • czym się różnimy, • co to są dane osobowe i jak je chronić, • czym jest RODO, • mocne strony – jak je rozwijać, • słabe strony – jak nad nimi pracować, • niepełnosprawność – jak o niej rozmawiać, jak z nią żyć i odnosić sukce...
W książeczce zawarte są instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz odpowiadające im zdjęcia. Instrukcje krok po kroku mają na celu wskazać uczniowi właściwe sposoby zachowania oraz postępowania w sytuacji, kiedy czuje głód, będąc w szkole lub w domu. Instrukcje pomogą uczniowi w dążeniu do samodzielności w zakresie podstawowych czynności, takich jak przygotowanie kanapki czy gotowanie według przepisu. W instrukcjach omówione są takie zagadnienia jak: • jedzenie w domu, w szkole • higiena podczas posiłku • gotowanie. W publikacji znajdują się również pytania, które mają na celu wesprzeć ucznia w zapamiętywaniu ważnych informacji z instrukcji, jak również w zaaranżowaniu sytuacji, w których może się znaleźć.
W książeczce zawarte są instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz odpowiadające im zdjęcia. Instrukcje krok po kroku maja wesprzeć ucznia w samodzielnym wyborze oraz zakupie odzieży w sklepie, w wyborze ubrania odpowiedniego do pogody i okoliczności. W instrukcjach podnoszona jest także kwestia estetyki, samodzielności podczas ubierania się, czystości i schludności. W publikacji znajdują się również pytania, które mają na celu wesprzeć ucznia w zapamiętywaniu ważnych informacji z instrukcji, jak również w zaaranżowaniu sytuacji, w których może się znaleźć., Instrukcje zostały opracowane z myślą o dzieciach i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Mogą być również wykorzystywane w pracy z uczniami ze spektrum autyzmu.
Pewny start. Instrukcje zachowań. Komunikacja między nami to publikacja zawierająca instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz odpowiadające im zdjęcia. W książce znajdują się również pytania, które mają na celu wesprzeć ucznia w zapamiętywaniu ważnych informacji z instrukcji, jak również zaaranżowaniu sytuacji, w których może się znaleźć. W instrukcjach omówione są takie zagadnienia jak: • sposoby wyrażania własnego zdania • komunikaty słowne, obrazkowe • komunikaty alarmowe • komunikacja alternatywna. Instrukcje zostały opracowane z myślą o dzieciach i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Mogą być również wykorzystywane w pracy z uczniami ze spektrum autyzmu.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro