Producent | Derform |
Kod paskowy (EAN) | 5901130080212 |
Data premiery | 2021.01.14 |
Data pojawienia się | 2021.01.14 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Blok rysunkowy, 20 białych kart, format A3.
Do codziennego użytku w domu i w biurze. Idealny do korespondencji wewnętrznej, kopiowania, faksów, wydruków próbnych, notatek ze spotkań. Technologia ColorLokŽ zapewnia do 25% żywsze, głębsze, wierniejsze kolory wydruków. Format A4, gramatura 80, kolor biały, ryza: 500 arkuszy
Pola doskonale zna wszystkie sześć „zasad dla zagubialskich”: 1. Nie szukam. Czekam. 2. Nie mogę wchodzić autom w drogę. 3. Do pomocy gotowe służby mundurowe. 4. Ktoś nieznany? Nie ufamy. 5. Kontakt do mamy? W bucie zapisany. 6. Mam być widziana, a nie schowana! Tylko czy będzie o nich pamiętać, kiedy naprawdę się zgubi?
Prosty i szybki w użyciu, nietoksyczny. Nie marszczy papieru. Wysoka wydajność – oszczędny w użyciu. Doskonały do papieru, tektury, etykiet, fotografii.
Do Lipowa przybywa tajemnicza kobieta. Daniel Podgórski zgadza się pomóc jej w śledztwie dotyczącym mężczyzny niesłusznie oskarżonego o cztery morderstwa. Mieszkańcy maleńkiego Puszczykowa boją się zapuszczać do lasów wokół wsi. Kryje się tam wąwóz od lat uważany za nawiedzony. W dziewiętnastym wieku schwytano tam pewną kobietę i oskarżono ją o czary. Mówi się, że zanim spłonęła na stosie, rzuciła klątwę na potomków swoich dręczycieli. W latach sześćdziesiątych dwudziestego wieku w Puszczykowie ginie mała dziewczynka. Nawet śledczy nie mogą oprzeć się wrażeniu, że rany na jej ciele przypominają zadane przez strzygę. Czy dziewczynka jest ofiarą dawnej klątwy? Kilkadziesiąt lat później grupa nastolatków próbuje rozwikłać zagadkę jej...
Stempelki w wygodnym plastikowym pudełeczku, w nowych wzorach ze zwierzątkami:• lew, • tygrys, • słoń, • zając, • lis, • pies, • pingwin, • małpka, • panda. Są samotuszujące, więc nie wymagają używania dodatkowej poduszki z tuszem.
Książeczki polecane dzieciom, które lubią wyklejanki oraz interesują się zwierzętami. Główne zalety serii to atrakcyjne zdjęcia zwierzaków, a także ciekawe łamigłówki do rozwiązania z użyciem naklejek. Zapraszamy do zabawy wszystkich małych miłośników zwierząt.
Nadeszły wakacje i Tola wybiera się z rodzicami na biwak. Co ciekawego może wydarzyć się na biwaku? Na biwaku można zasypiać, słuchając szumu deszczu uderzającego o namiot. Na biwaku można spędzać wieczory przy ognisku. Na biwaku można podziwiać rozgwieżdżone niebo. Na biwaku można pluskać się w przejrzystej rzece. Cztery naturalne, rodzinne opowiadania uzupełnione pięknymi ilustracjami otulą was swoim ciepłym klimatem i sprawią, że będziecie często wracać do tej książki.
Duże kolorowe grafiki z zaznaczonymi polami na naklejki. Z ponad 100 naklejek trzeba znaleźć właściwe i przykleić w odpowiednie miejsca. Trening na spostrzegawczość prawie jak przy puzzlach!
Jeden z podstawowych elementów do zabrania ze sobą do piaskownicy lub na plażę! Kolorowe łopatki są wykonane ze sztucznego tworzywa, co zapewnia im trwałość. Wymiary: 22.0 х 8.0 х 3.5 cm Uwaga! Mix wzorów. Towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 sztuki.
Tryb czytania. Podniebna przygoda to propozycja dla najmłodszych fanów i fanek Minecrafta, którzy dzięki tej książce udoskonalą umiejętność samodzielnego czytania. W kolejnej przygodzie Emmy chce pomóc Birchowi spełnić jego marzenie o tym, by latać jak ptak. W swojej skrzyni ze skarbami znajduje skrzydła zwane elytrami. Birch natychmiast je zakłada, lecz szybko okazuje się, że elytry są stare i popsute... Przyjaciele postanawiają je naprawić. W tym celu muszą znaleźć fantoma. Wyruszają na wyprawę, podczas której zmierzą się z wrogimi mobami. Czy Birch spełni swoje marzenie o lataniu? Krótkie, intrygujące opowiadanie, prosty język, duże ilustracje i pytania pomocnicze do tekstu zawarte na początku książki – wszystko to pozwoli pochłonąć historię, z...
Tryb czytania. Ucieczka z Netheru to propozycja dla najmłodszych fanów i fanek Minecrafta, którzy dzięki tej książce udoskonalą umiejętność samodzielnego czytania. Emmy i Birch przeżywają kolejną przygodę. Tym razem wraz z Chapsem wybierają się do lasu. Wilk biegnie za rzuconym mu patykiem, ale już nie wraca. Szukając Chapsa, Emmy i Birch natykają się na portal do Netheru… Postanawiają przez niego przejść i trafiają do dziwnego kolorowego świata – nigdy wcześniej nie widzieli w Minecrafcie podobnego miejsca. Zajęci poszukiwaniem Chapsa, nie zauważają jednak, kiedy otaczają ich wrogie moby. Czy uda im się przetrwać i odnaleźć wilka? Krótkie, intrygujące opowiadanie, prosty język, duże ilustracje i pytania pomocnicze do tekstu zawarte na początku ks...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro