Publikację Pisanie po śladzie opracowano z myślą zarówno o dzieciach, które rozpoczynają naukę pisania, jak i uczniach mających trudności z płynnym i estetycznym pisaniem.
Zamieszczone w zeszycie ćwiczenia kaligraficzne uczą prawidłowego kierunku kreślenia liter, wskazując ich właściwy kształt i proporcje. Wyrabiają płynność i tempo ruchu oraz kształcą koordynację wzrokowo-ruchową.
W ćwiczeniach zastosowano zasadę stopniowania trudności. Na początku dziecko identyfikuje daną literę, zapoznaje się z kierunkiem jej kreślenia i ćwiczy pisanie znaku graficznego – najpierw po szarym śladzie, a następnie łącząc kropki.
W dalszej kolejności dziecko pisze krótkie wyrazy oraz zdania zbudowane wyłącznie ze znaków graficznych, których pisownię opanowało. Dzięki temu uczeń nie tylko utrwala poznane już litery, ale także ćwiczy umiejętność ich płynnego i estetycznego łączenia.
Autor | praca zbiorowa |
Wydawnictwo | Harmonia |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 48 |
Format | 29.0 x 20.0 cm |
Numer ISBN | 978-83-7134-902-7 |
Kod paskowy (EAN) | 9788371349027 |
Waga | 160 g |
Wymiary | 290 x 205 x 3 mm |
Data premiery | 2016.12.09 |
Data pojawienia się | 2016.12.09 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Publikacja służy nauce wprawnego, płynnego i estetycznego pisania, opartej na metodzie szczegółowo przedstawionej w podręczniku pt. "Nauka pisania metodą płynnego ruchu". Ćwiczenia przedstawione w niniejszym zeszycie nazwano koniczynowymi, ponieważ do powstania każdej litery prowadzi określony ruch pióra wzdłuż figury nazwanej koniczyną kaligraficzną. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla uczniów w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Powstała także z myślą o osobach dorosłych - nauczycielach edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz rodzicach, którzy dbają o wszechstronny rozwój swoich podopiecznych.
Publikację opracowano z myślą o dzieciach, które rozpoczynają naukę pisania, jak i uczniach mających trudności z płynnym i estetycznym pisaniem. Zamieszczone w zeszycie ćwiczenia uczą prawidłowego kierunku kreślenia liter, wskazując ich właściwy kształt i proporcje. Wyrabiają płynność i tempo ruchu, kształcą koordynację wzrokowo-ruchową. Oprócz zadań doskonalących naukę kreślenia liter w zeszycie zawarto także ćwiczenia rozwijające umiejętność łączenia poznanych liter.
Zabawka edukacyjna, adresowana do dzieci rozpoczynających naukę czytania, pisania i liczenia. Na 16 dwustronnych planszach znajdziemy materiały do poznania liczb od 1 do 12, dużych i małych liter alfabetu oraz proste zagadki, zadania matematyczne i ćwiczenia manualne. Dzięki mazakowi suchościeralnemu ćwiczenia można powtarzać wielokrotnie, aż do opanowania danej umiejętności. Poręczny rozmiar opakowania pozwala na zabranie zabawki ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • plansze dwustronne (16 sztuk), • pisak ścieralny, • instrukcja. Wymiar opakowania: 9.3 x 9.3 x 2.0 cm
Na początku trudno opanować kształty liter, dlatego w tej kolorowance ćwiczenia zaczynają się od rysowania literkopodobnych szlaczków. Potem dzieci trenują pisanie liter po śladzie, a także poznają alfabet. Na każdej stronie dziecko poznaje trzy litery i uczy się pisać po śladzie wielkie i małe litery. Kolorowanie ilustracji, kiedy dziecko stara się „nie wyjść za linię”, dorysowywanie brakujących elementów na obrazkach oraz rysowanie szlaczków doskonali precyzję i umiejętności manualne potrzebne by zacząć pisać. Z tyłu, na kolorowej okładce, umieszczono 12 kartoników z obrazkami. Po wycięciu posłużą do gry memory. Gra polega na znajdowaniu dwóch identycznych rysunków, dzięki czemu dzieci ćwiczą spostrzegawczość.
Niniejszą publikację opracowano z myślą zarówno o dzieciach, które rozpoczynają naukę pisania, jak i uczniach mających trudności z płynnym i estetycznym pisaniem. Zamieszczone w zeszycie ćwiczenia kaligraficzne uczą prawidłowego kierunku kreślenia liter, wskazując ich właściwy kształt i proporcje. W publikacji zawarto dwa rodzaje zadań. Dziecko najpierw identyfikuje daną literę, zapoznaje się z kierunkiem jej kreślenia i ćwiczy pisanie znaku graficznego ? po śladzie, a następnie samodzielnie. W dalszej kolejności uczeń pisze krótkie wyrazy zbudowane wyłącznie z liter, których pisownię opanował. Dzięki temu nie tylko utrwala poznane już znaki graficzne, ale także ćwiczy umiejętność ich płynnego i estetycznego łączenia. W książce zastosowano mal...
Doskonałe ćwiczenia ułatwiające naukę pisania Zastosowana w nich kolejność zadań, zgodna z nabywaniem przez dzieci sprawności grafomotorycznych, ułatwi uczniom pracę i pomoże w pisaniu liter oraz łączeniu ich w wyrazy, a nawet w pierwsze zdania.
Doskonała pomoc w nabywaniu sprawności pisania literek, łączenia ich w sylaby i wyrazy. W książeczce znajdują się ćwiczenia polegające na pisaniu po śladzie, odwzorowywaniu kształtów oraz samodzielnym pisaniu.
Program „Terapia ręki od A do Z” ma na celu ograniczenie problemów dzieci z pisaniem ręcznym oraz przygotowanie maluchów do nabycia tej umiejętności. Przeznaczony jest dla rodziców i pedagogów, wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, u których występują trudności grafomotoryczne. Może również posłużyć jako materiał treningowy przed rozpoczęciem nauki pisania. Ścieżki grafomotoryczne to trzecia część zestawu „Terapia ręki”. Składa się z 28 kart z ćwiczeniami. Stanowi kontynuację atrakcyjnej i przyjemnej zabawy z pisaniem. Ćwiczenia doskonalą rotację w przedramieniu, kształtują wyizolowane ruchy palców oraz prawidłowy chwyt pisarski. Maluch podczas pokonywania ścieżki grafomotorycznej usprawnia ruchy precyzyjne. Zadaniem dzi...
Książka powstała z myślą o coraz częściej pojawiającym się problemie nienaturalnego, niewprawnego i nieestetycznego pisma odręcznego wśród dzieci. Autor szczegółowo przedstawia system nauki pisania metodą płynnego ruchu, obejmujący nowy krój liter elementarzowych. W podręczniku umieszczono cenne wskazówki metodyczne związane z nauczaniem sztuki pisania, zaproponowano nowe wzory zeszytów oraz przedstawiono katalog wszystkich znaków i procedur ich wytwarzania. „Celem naszego projektu było opracowanie takiego systemu nauki pisania, który z jednej strony prowadził będzie do pisma odręcznego ocenianego przez statystycznego obserwatora jako estetyczne, czytelne, wyrobione i płynne, z drugiej zaś uwzględniał będzie obecnie dostępną wiedzę teoretyczną i prakt...
Program „Terapia ręki od A do Z” ma na celu ograniczenie problemów dzieci z pisaniem ręcznym oraz przygotowanie maluchów do nabycia tej umiejętności. Przeznaczony jest dla rodziców i pedagogów, wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, u których występują trudności grafomotoryczne. Może również posłużyć jako materiał treningowy przed rozpoczęciem nauki pisania. Połącz punkty to czwarta część zestawu „Terapia ręki od A do Z”. Składa się z 14 kart z ćwiczeniami. Zadaniem dziecka jest łączenie punktów w kolejności, zaczynając od tego oznaczonego cyfrą 1. Dziecko na początku może tylko wskazywać palcem poszczególne cyfry i liczby, a następnie przy użyciu mazaka, pisaka, ołówka, kredki może połączyć wszystkie kropki ze so...
Przedstawiamy książeczkę, która idealnie łączy zabawę z nauką! Prezentuje ona po kolei wszystkie litery z alfabetu. Każdej literce towarzyszy wzór ze strzałkami, pokazującymi kolejność stawiania linii. Dziecko bez problemów nauczy się pisać zarówno wielkie, jak i małe literki, a duża ilość miejsca pozwala na swobodne poćwiczenie nowych umiejętności. Każdej literce towarzyszą ilustracje do pokolorowania, które uprzyjemniają pracę. Są one przygotowane specjalnie z myślą o małych użytkownikach książki – duże, wyraźne, proste do pokolorowania. Kolorowe naklejki do każdej ilustracji mogą posłużyć jako wzór, jak pomalować obrazek. Każdy mały miłośnik zwierząt znajdzie tu coś dla siebie – są tu zwierzęta znane i egzotyczne, wielkie i malut...
Nauka poprzez zabawę. Na początku trudno opanować kształty liter, dlatego w tej kolorowance ćwiczenia zaczynają się od rysowania literkopodobnych szlaczków. Potem dzieci trenują pisanie liter po śladzie, a także poznają alfabet. Na każdej stronie dziecko poznaje trzy litery i uczy się pisać po śladzie wielkie i małe litery. Kolorowanie ilustracji, kiedy dziecko stara się „nie wyjść za linię”, dorysowywanie brakujących elementów na obrazkach oraz rysowanie szlaczków doskonali precyzję i umiejętności manualne potrzebne by zacząć pisać. Z tyłu, na kolorowej okładce, znajdują się kartoniki z obrazkami. Po wycięciu posłużą do gry memory. Gra polega na znajdowaniu dwóch identycznych rysunków, dzięki czemu dzieci ćwiczą spostrzegawczość.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro