Mystery Figures to jedna z dwunastu mistycznych postaci ze słynnej serii bajki. Każdy pakiet niespodzianek zawiera niezłożoną figurkę do zbudowania dla dzieci, akcesoria oraz naklejkę z postacią. Każdy zestaw zawiera również kartę ducha, którą można obejrzeć za pomocą czytnika w SCOOBY-DOO! Mystery Machine™
Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 4 lat ze względu na ryzyko udławienia małymi elementami.
Producent | Playmobil ® |
Seria | Scooby-Doo! |
Wiek | od 4 lat |
Płeć | chłopiec lub dziewczynka |
Kod paskowy (EAN) | 4008789707178 |
Data premiery | 2021.01.27 |
Data pojawienia się | 2021.01.27 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Czy może być coś milszego dla podniebienia niż konkurs kulinarny? Zwłaszcza, kiedy tacy smakosze, jak Scooby i Kudłaty stają do konkursu z zamysłem upieczenia wykwintnych scoobochrupek? Ale co u licha stało się z pachnącymi wypiekami? Na konkurs zakradł się potworny wyjadacz scoobochrupek! Czy Scooby i Tajemnicza Spółka zdołają zdemaskować potwora i uratują choćby resztkę chrupek, żeby chociaż można było posmakować?
Niekończąca się zabawa w kombinacje z fantastycznymi figurkami PLAYMOBIL! Różnorodne figurki PLAYMOBIL w poszczególnych częściach można składać codziennie. Głowy, korpusy, nogi, akcesoria - po prostu zamień, wymieszaj i dopasuj. Torby-niespodzianki z serii 21 po raz kolejny zawierają wiele ekscytujących postaci, takich jak Walkiria, gimnastyczka, trener fok, Francuzka, a nawet bloger podróżniczy. Po prostu otwórz torbę i daj się zaskoczyć! Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat ze względu na ryzyko udławienia małymi elementami.
Kochasz niespodzianki? To pobierz aplikację* PLAYMOBIL Figures już teraz. Zbieraj również wirtualnie wszystkie figurki z serii 22 i skompletuj swoja kolekcje online, aby otrzymać super niespodzianki. Odkryj świat figurek PLAYMOBIL i kolekcjonuj wszystkie 24 postacie z ich osobistymi rzeczami. Aplikacja PLAYMOBIL Figures-app dostępna jest od teraz w App Store i Google Play . Aby otrzymać więcej informacji o aplikacji, odwiedź App Store lub Google Play. *Kompatybilność: iPhone, iPad, iPod touch: Wymagany iOS 11.0 lub nowsza wersja Wymagany Android 5.1 lub nowsza wersja Polecany dla dzieci od 5 lat.
Polecany dla dzieci od 5 lat. Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat ze względu na ryzyko udławienia małymi elementami.
Scooby-Doo! Wehikuł Tajemnic 70286. Fred, Daphne i Velma podróżują po całym świecie swoim pojazdem – „Wehikułem Tajemnic” i rozwiązują zagadkowe sprawy. Za pomocą „kart duchów”, które można zobaczyć na monitorze z funkcją świetlną w pojeździe, możesz wyśledzić mistyczne postacie! Fred zasiada za kierownicą, podczas gdy Velma i Daphne próbują dowiedzieć się, z jakim duchem mają do czynienia tym razem. Przyjaciele nie odpuszczą, dopóki nie dojdą do sedna sprawy, ponieważ zwykle istnieje logiczne wytłumaczenie każdego zjawiska. Zestaw zawiera postaci Scooby-Doo Velmę, Freda i Daphne wraz z pojazdem – „Wehikułem Tajemnic”. Dach pojazdu można zdjąć oraz otworzyć boczne drzwi i klapy bagażnika. We wnętrzu pojazdu znajduje się podświetl...
Torebka niespodzianka z figurkami Playmobil w częściach do samodzielnego składania! Do montażu, zbierania lub do zamiany elementów figurek, takich jak: głowa, korpusy, nogi i inne. Rozmontuj – połącz inaczej – niekończąca się zabawa każdego dnia! Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat ze względu na ryzyko udławienia małymi elementami.
Dla młodych detektywów z Tajemniczej Spółki miała to być czysta przyjemność i rozrywka. Zamierzali zanieść na Wystawę w Antycznej Mansardzie odkryte przez siebie przedmioty, by dowiedzieć się, czy przedstawiają jakąś wartość. Ale licho nie śpi! Kiedy Scooby przedstawił do wyceny znaleziony przez siebie zabytkowy klucz, rozkręciła się niezła heca! Pojawił się duch dawno zmarłego pirata i to wcale nie w celach towarzyskich, lecz aby straszyć, a zwłaszcza, żeby przywłaszczenia sobie cennego jak się okazało przedmiotu. Czy Tajemniczej Spółce uda się rozwiązać tę godną pirackich opowieści zagadkę?
Scooby-Doo! Scooby & Kudłaty z duchem 70287. Scooby-Doo i Kudłaty od zawsze byli najlepszymi przyjaciółmi. Obaj są bardziej zainteresowani jedzeniem niż polowaniem na duchy. Tym razem są na tropie świecącego ducha, który nocą psoci. Scooby udaje się z latarką, Kudłaty ma w ręku kartę duchów. Zestaw zawiera postać Kudłatego, psa Scooby-Doo i tajemniczego ducha, który świeci w ciemności. Scooby-Doo może stać na tylnych łapach za pomocą dołączonej podstawki i tym samym trzymać w łapach akcesoria. Zawartość i cechy zestawu: • figurka Shaggy/Kudłaty, • figurka pies Scooby-Doo, • figurka mężczyzny, • akcesoria: 1 płaszcz ducha, 1 kaptur ducha, 1 „karta duchów”, 1 latarka, 1 lina, 1 burger, 1 opakowanie, 1 podstawa do Scooby-Doo, • wymiary opakow...
Kiedy w ręce członków Tajemniczej Spółki dostaje się mapa mówiąca o ukrytym skarbie, decyzja o wyruszeniu na nową wyprawę jest jednomyślna. Ale to nie oznacza, że odkrycie skarbu będzie łatwe. Na młodych detektywów czekają zaskakujące i niebezpieczne przygody. Kto stoi za mnożącymi się przeciwnościami losu? Jaką zagadkę kryła w sobie tajemnicza mapa?
Wszystko zaczęło się tak niewinnie; po prostu od budowania placu zabaw dla dzieci. Młodzi detektywi tak już mają, że pomagają dzieciom i lubią sprawiać im przyjemności. Ale pech chciał, że ten plac zabaw nie wszystkim przypadł do gustu. Oto jedna z mieszkanek dzielnicy zaczęła wygrażać, że to miejsce nie nadaje się dla dzieci, że nocą grasują tu wilkołaki! Czy można dać wiarę jej słowom? Tajemnicza Spółka woli nie zaniedbać ostrzeżenia i postanawia zbadać co się za nim kryje.
Przeznaczony dla dzieci od 4 lat. Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat ze względu na ryzyko udławienia małymi elementami.
W eleganckim hotelu Brickstone ma się odbyć wielka aukcja cennych przedmiotów. W czasie wieczoru poprzedzającego aukcję charytatywną w hotelu trwają gorączkowe przygotowania do imprezy, w których uczestniczą członkowie Tajemniczej Spółki. Tak się składa, że tego wieczoru przypadło święto Halloween. Wszędzie pełno jest roześmianych przebierańców. Ale oto jeden z halloweenowych wampirów kradnie zabytkowy medalion pochodzący z Transylwanii, ojczyzny Draculi. O zgrozo! To chyba nie jest żart! Organizatorzy aukcji są przerażeni zniknięciem cennego klejnotu. Czy Scooby-Doo i jego przyjaciele zdołają zdemaskować fałszywego przebierańca?
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro