Podrzuć Świnie to murowany imprezowy hit, w którym zamiast kostkami rzuca się prosiakami. W zależności od tego, w jaki sposób świnia upadnie, gracz otrzyma odpowiednią liczbę punktów. Należy wystrzegać się świniobicia, które skutkuje utratą punktów i przekazaniem prosiaków przeciwnikowi!
Wiek graczy: 3+
Producent | Winning Moves |
Wiek | 3+ |
Płeć | chłopiec lub dziewczynka |
Kod paskowy (EAN) | 5036905002110 |
Waga | 174 g |
Data premiery | 2017.10.12 |
Data pojawienia się | 2017.10.12 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Gry, zagadki, labirynty, sudoku, szukanie intruza, kolorowanki, piramidy cyfrowe... 192 strony w bardzo wygodnym formacie bloku, który zawsze możesz zabrać ze sobą.
W tej niezwykłej książce czeka na rozwiązanie 25 zagadek o różnym stopniu trudności. Jedne wymagają logicznego myślenia, inne zachęcają do ruszenia wyobraźnią, a wszystkie gwarantują dobrą zabawę i gimnastykę szarych komórek nie tylko dla młodego czytelnika. Każda zagadka to osobna historyjka z kilkorgiem bohaterów i interesującą tajemnicą. Która z postaci okaże się winowajcą? Jak to wykryć? Można kolejne zadania przechodzić samemu, a można też zaprosić do zabawy znajomych lub całą rodzinę. W książce podpowiedziano, jak urządzić detektywistyczny konkurs – ze sprawiedliwą punktacją. Smaczku przydają zagadkom komiksowe sytuacje, zabawne rysunki i akcja osadzona w najróżniejszych miejscach: czy to na dworze angielskiego lorda, czy na rybackim st...
Kolejna zabawka z Puciem to sprzyjające rozwojowi myślenia i mowy malucha spotkanie z ulubioną postacią! W pudełku znajduje się 6 plansz z różnymi pomieszczeniami w mieszkaniu należącym do rodziny naszego bohatera. Do każdego z nich dopasowano po 6 żetonów z przedmiotami charakterystycznymi dla tych pomieszczeń. Dziecko układa przedmioty w odpowiednich miejscach na planszach (np. na stoliku w salonie, pod krzesłem w kuchni, w pudełku) według załączonej instrukcji lub poleceń wymyślonych przez rodzica. Uczy się przy tym rozumienia stosunków przestrzennych, czyli położenia przedmiotów względem siebie. Dodatkową atrakcją są stojące postaci bohaterów książek o Puciu, które można wykorzystać także w innych dziecięcych zabawach.
Przedstawiona książeczka nauczy dziecko jak należy rysować zwierzątka: lwa, kota, świnkę, papugę i wiele, wiele innych. Książka została podzielona tak, aby po jednej stronie znalazła się nauka rysowania w punkach, a po drugiej sceneria do wypełnienia kolorowymi rysunkami.
Proponujemy ci oderwanie się od codziennych trosk, spokój umysłu i regenerację sił! Wszystko dzięki serii antystresowych kolorowanek dla dorosłych. Nie ma tu żadnych zasad, po prostu weź kredki i koloruj! Koń jest obecnie symbolem prędkości, witalności, urody, wiatru i burzy. Ludzie od wieków kojarzyli konie z wytrzymałością, szybkością i wolnością. Daj porwać się tym niezwykłym zwierzętom i wyrusz w kolorową przygodę!
Wodne duchy, olbrzymy, drewniane stwory i trolle; wyprawy Hildy nigdy nie zaliczają się do zupełnie zwyczajnych. Tu również znajdziemy sporo niespodzianek, ale przecież, jak to doskonale ujęła sama Hilda: "Taki już los łowcy przygód". Centralka, czyli osobna linia wydawnicza Centrali adresowana głównie do młodych czytelników, po raz kolejny ofiarowała nam olśniewający komiks, zarówno dla małych, jak i dużych. Mirosław Skrzydło, booklips.pl Mądra i sympatyczna historia, polecam! Jak dla mnie najlpesza dotąd komiksowa publikacja dla dzieci. Lupus Libri Niesforne rysunki Pearsona - będące połączeniem stylów Lucky Luk`a i Miyazakiego - nadają magiczną atmosferę światu pełnemu ukrytych stworzeń, a wykonanie książki stanowi wartość samą w sobie. Publishe...
Przezabawny pop-up, który rozchmurzy każdą dziecięcą buzię! Głowa do góry! Dość fochów i marszczenia czoła! Z tą książką zaraz poprawi ci się humor! Jak zmienić smutny grymas w uśmiech i zrobić najśmieszniejszą minę? Przekonajcie się sami! Otwierajcie klapki i ciągnijcie za łapki, by rozruszać buzie bohaterów – i swoją własną.
Wreszcie coś dla młodych żeglarzy – łatwe do zrozumienia, interesujące i inspirujące. Podstawy wiedzy skojarzone z dobrym dowcipem i świetnymi ilustracjami ożywiają pierwszy kontakt z żeglarstwem. Żegluj! to dobra robota dla zachęcenia całego młodego pokolenia do działania. Obowiązkowa pozycja na młodzieżowej półce z książkami. Autorce udało się powiązać proste rady na poziomie podstawowym z zaawansowanymi wskazówkami, co zainteresuje młodych żeglarzy w każdym wieku i na każdym poziomie umiejętności. Zwięzłe objaśnienia i żywe ilustracje podają teorię żeglowania w formie lubianej przez dzieci. Czy zdarzyło ci się kiedyś usiąść nad wodą, patrzeć na pływających żeglarzy i żałować, że ciebie tam nie ma? Jeżeli tak, to ta książka jest...
Proponujemy ci oderwanie od codziennych trosk, spokój umysł i regeneracje sił! Wszystko dzięki serii antystresowych kolorowanek dla dorosłych. Nie ma żadnych zasad, po prostu weź kredki i koloruj!
Zdjęcie uchwyci chwilę, słowa opiszą życie. Babciu, opowiadaj. Książka służy do zapisywania wspomnień waszej Babci od jej dzieciństwa do chwili obecnej. Babcia będzie mogla ją zapełnić samodzielnie lub z pomocą wnuków. Na jej stronach jest szereg pytań, które pozwolą poznać lepiej waszą babcię i jej życie. Niech ta książka stanie się dla niej świetną zabawą, a dla całej rodziny cennym skarbem. Załączone rysunki i fotografie z tamtych czasów pomogą obudzić wspomnienia. W książce pozostawiono też miejsce na wasze własne fotografie. Babciu, opowiadaj to wyjątkowy prezent dla wszystkich babć. Autor: dr Monika Kopřivová, interesuje się życiem seniorów i stosunkami międzypokoleniowymi.
Na stole znajduje się 5 przedmiotów w 5 kolorach. Gracze szybko wykładają kolejne karty, z których każda przedstawia dwa z tych przedmiotów, ale niekoniecznie we właściwym kolorze. W zależności od sytuacji, gracze muszą jak najszybciej złapać właściwy przedmiot. Najszybszy gracz zdobywa kartę. Za pomyłkę trzeba zapłacić – oddać jedną ze wcześniej zdobytych kart. Wygrywa osoba, która zgromadzi najwięcej kart. „Duuuszki” to gra dynamiczna, „wykręcająca” szare komórki, a jednocześnie wzbudzająca salwy śmiechu i zapewniająca doskonałą zabawę. Dzięki temu stała się wielkim bestsellerem światowego rynku gier planszowych.
Epicka opowieść o losach polskiej rodziny wpleciona w dramatyczne wydarzenia XX wieku. Rozpoczyna się z chwilą wybuchu I wojny światowej, a kończy po stu latach – w czasach współczesnych. Ci, którzy przeżyli. Tom pierwszy sagi: Czerwiec 1914 roku. Podczas porodu bliźniaczek – Marii i Anny – umiera ich matka. Stanisław Winny, ojciec nowonarodzonych dziewczynek, opłakuje ukochaną żonę, patrząc z lękiem w przyszłość – ma bowiem pod opieką nie tylko bliźniaczki, ale również dwóch synków. Bracia Stanisława oraz jego rodzice, Bronisława i Antoni, jednoczą swoje siły w obliczu tragedii. Kilka tygodni później nadchodzą kolejne dramatyczne wydarzenia – pewnego upalnego lipcowego dnia wybucha wojna... Długie lata I wojny światowej i epidemia grypy hisz...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro