Podwodna Przygoda to gra, w której znalazłeś się w podwodnym świecie zamieszkanym przez mnóstwo przyjaznych stworków. Są wśród nich konik morski, oraz rybki, które nauczą Cię jak najszybciej przepłynąć przez ocean. Ale uważaj na rekina!
Wyspa Piratów to gra, w której czeka na Ciebie ogromna skrzynia ze złotem! Poszukiwacze skarbów z całego świata próbują ją znaleźć. Bądź pierwszy na mecie i nie pozwól piratom pierwszym znaleźć skarb.
Producent | Alexander |
Wiek | od 5 lat |
Liczba graczy | 1-4 |
Kategoria | familijne |
Czas gry | 25-60 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5906018004847 |
Waga | 260 g |
Data premiery | 2012.10.22 |
Data pojawienia się | 2012.10.22 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Przedstawiamy grę dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule – zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 12 kul, • klepsydra, • 60 żetonów, • 2 sznurki, • instrukcja. Wymiary: 24.5 x 25.5 x 6.0 cm
Dwie gry oparte na prostych zasadach, w których wygrana zależy od szczęśliwych rzutów kostką. Wciel się w rolę pracowitej pszczółki, która po całym dniu ciężkiej pracy wraca do ula. Droga do domu nie jest prosta. Wokół jest jeszcze tyle kwiatów, a i w pajęczynę można się zaplątać. W grze o leniwych żabkach stajemy się jedną z bohaterek, która chce się przedostać na drugi brzeg stawu. Nie chce jej się pływać i dlatego przechodzi drogą wyznaczoną przez wodne liście. Lenistwo sprawia, że często robi postoje. Musi uważać na niebezpiecznego bociana i szczupaka. W obu grach wygrywa gracz, który pierwszy dotrze na metę. Zawartość opakowania: • dwustronna plansza, • 4 pionki, • kostka, • instrukcja. Wymiary opakowania: 29.0 x 19.0 x 4.0 cm
Mała, poręczna wersja gry, w której sprawdzisz oraz poszerzysz stan swojej wiedzy na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody. Zadaniem graczy jest właściwe odpowiadanie na zadane losowo pytania. Dodatkowym urozmaiceniem jest sprawdzenie znajomości polskiej ortografii czy wymowy trudnych polskich zdań itp. Pudełko doskonale mieści się w plecaku oraz torebce dzięki czemu można zabrać grę ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • „karty pytań i odpowiedzi” – 45 sztuk, • karty liter „a”, „b”, „c”– 3 x 3 sztuk, • karta z nazwami działów – 1 sztuk, • pionki do gry – 3 sztuk kostka do gry, • 36 żetonów, • plansza, • klepsydra – 1 szt.,instrukcja. Wymiary opakowania: 11.0 x 18.0 x 3.5 cm
Literkowy wyścig to znakomita gra na spostrzegawczość i refleks. Jest również dobrym ćwiczeniem właściwego postrzegania i interpretacji znaku literniczego. Zasady gry są bardzo proste. Gracze na przemian odkrywają kartę, a następnie ścigają się w układaniu z liter właściwego wyrazu pasującego do obrazka na karcie. Wyzwala to wiele emocji i gwarantuje świetną zabawę. Atrakcyjność gry wzbogaca jej frugi, równie interesujący wariant. Gra dla 2 graczy w wieku od 7 lat.
Kolejna zabawka z Puciem to sprzyjające rozwojowi myślenia i mowy malucha spotkanie z ulubioną postacią! W pudełku znajduje się 6 plansz z różnymi pomieszczeniami w mieszkaniu należącym do rodziny naszego bohatera. Do każdego z nich dopasowano po 6 żetonów z przedmiotami charakterystycznymi dla tych pomieszczeń. Dziecko układa przedmioty w odpowiednich miejscach na planszach (np. na stoliku w salonie, pod krzesłem w kuchni, w pudełku) według załączonej instrukcji lub poleceń wymyślonych przez rodzica. Uczy się przy tym rozumienia stosunków przestrzennych, czyli położenia przedmiotów względem siebie. Dodatkową atrakcją są stojące postaci bohaterów książek o Puciu, które można wykorzystać także w innych dziecięcych zabawach.
Zestaw dwóch klasycznych gier znanych i lubianych na całym świecie – Domina i Bierek. „Domino” opiera się na prostych zasadach, ale wymaga strategicznego myślenia i przewidywania. „Bierki” to świetna gra zręcznościowa, doskonale kształcąca cierpliwość i precyzję ruchów. Obie gry są doskonałą rozgrywką dla całej rodziny. Zawartość opakowania: – 28 bierek, – 28 kafelek, – instrukcja. Rozmiar opakowania: 24.5 x 20.5 x 4.5 cm
„Memory” to niezwykle prosta i atrakcyjna gra dla przedszkolaków i młodszych uczniów. Ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a przy tym prezentuje zwierzęta występujące na kontynencie afrykańskim. Trening pamięci i uwagi jest ważnym elementem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Dzięki dobrej pamięci łatwiej opanować nowy materiał i skuteczniej radzić sobie z rozwiązywaniem zadań o różnym stopniu trudności, wymagających wykorzystania zdobytej już wiedzy o świecie. Zdolność do szybkiego zapamiętywania i łatwego łączenia faktów daje dziecku pewność siebie oraz pozwala rozwijać zainteresowania. Skuteczny trening pamięci, koncentracji i spostrzegawczości. Gra „Memory Afryka” polega na zapamiętaniu ułożenia zakrytych kart i znalezieniu jak najw...
Wreszcie są! Długo wyczekiwane, mądre i piękne zabawki z Puciem! Uwielbiany przez dzieci i rodziców bohater bestsellerowej serii Marty Galewskiej-Kustry, fenomenalnie ilustrowanej przez Joannę Kłos, w końcu wykracza poza karty książek i pojawia się także na puzzlach! Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki! Puzzle dwuelementowe skierowane do dzieci od 2 lat. Na obrazkach jest Pucio w sytuacjach, w których… czegoś brakuje. Dziecko powinno przyjrzeć się obrazkowi głównemu, zastanowić się, czego brakuje, i dopasować do obrazka drugi element, na którym widnieje właściwy obiekt. To na pozór proste zadanie wymaga skupienia uwagi na ilustracji, ale przede wszystkim pobudza do myślenia. Mimo niedużej liczby elementów puzzle dają okazję do wielu zabaw o różnym stopn...
Poręczna wersja kalambur dostosowanych dla najmłodszych, którzy nie potrafią jeszcze czytać. W tej grze hasła przedstawione zostały za pomocą obrazków. Hasła „obrazki” przedstawiają przedmioty, osoby/zwierzęta, czynności. Prezentacja haseł może nastąpić za pomocą gestów lub opisu słownego w zależności od pola zajętego na planszy. Niewielka forma pudełka sprawia, że gra idealnie sprawdza się w podróży i na wakacjach, łatwo zabrać ją do znajomych, zmieści się w każdym plecaku. Zawartość opakowania: • karty – 55 szt., • plansza, • pionki do gry – 2 szt., • kostka do gry, • klepsydra, • instrukcja. Wymiary pudełka: 38.0 x 19.0 x 12.0 cm
Komiksowy podręcznik dla dzieci, który w prosty i humorystyczny sposób wyjaśnia, co to są granice i jak je stawiać, okazując szacunek sobie i innym Co zrobić, gdy zachowanie drugiej osoby nas krępuje lub wręcz budzi strach? Jak nie zapominać, że nasze ciało należy do nas i to my decydujemy, z czym czujemy się dobrze, a co nas wprawia w zakłopotanie? Autorka ilustruje każdy przykład komiksowym rysunkiem, który podpowiada dzieciom, jak jasno komunikować własne potrzeby, szanując przy tym granice innych ludzi. Bezcenne narzędzie dla rodziców, nauczycieli i edukatorów!
„Domino. Pojazdy” to prosta gra logiczna dla dzieci od 3. roku życia. Trenuje myślenie i spostrzegawczość – zadaniem graczy jest połączenie w pary rysunków takich samych środków transportu (dla utrudnienia rysunki są w lustrzanym odbiciu). Dzięki zabawie z dominem dziecko uczy się klasyfikować przedmioty oraz dostrzegać zależności między różnymi obiektami, doskonali przy tym koncentrację oraz motorykę małą. „Domino. Pojazdy” zawiera 24 kafelki, na których przedstawiono środki transportu, które poruszają się na lądzie, w powietrzu i po wodzie. Barwne ilustracje Magdaleny Popovics prezentują uwielbiane przez dzieci pojazdy, takie jak: wywrotka, autobus, wyścigówka, helikopter, rakieta czy hulajnoga. Celem gry jest wykorzystanie wszystkich kafelków...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro