Nauka kolorów i kształtów dla najmłodszych
Poznajcie cztery pory roku, figury geometryczne i podstawowe kolory!
Obejrzyjcie razem z dziećmi kafelki z rysunkami pór roku. Teraz musicie dopasować i przyszyć guzik odpowiedniej formy geometrycznej i koloru do każdego z kafelków. Spróbujcie nazwać przyszywane przedmioty i jakiego są koloru.
Podczas gry u naszych pociech rozwijać się będą umiejętności motoryczne, pamięć, logiczne myślenie, zdolność do porównywania i zestawiania, myślenie twórcze igust artystyczny.
Producent | Roter Kafer |
Wiek | 3+ |
Liczba graczy | od 1 |
Kod paskowy (EAN) | 4820195560365 |
Waga | 244 g |
Wymiary | 180 x 220 x 50 mm |
Data premiery | 2017.06.13 |
Data pojawienia się | 2017.06.13 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Gra edukacyjna dla najmłodszych Gra z Klamerkami zawiera figurki roślin i zwierząt, którym zabrakło pewnych elementów. W ich miejsce dziecko musi przymocować kolorowe klamerki. Zielone mogą zastąpić liście, żółte i czerwone - promyki słońca, a w miejsce brakującej płetwy przeyczepimy niebieskie. Ekscytująca Gra z Klamerkami będzie rozwijała logikę myślenia, twórczość, nauczy dziecko konstruować za przykładem, usprawni motorykę małą. Zapewni dziecku zrównoważony rozwój i da wesołą rozrywkę! W zestawie znajdziemy: 9 części, 12 kolorowych klamerek, instrukcję.
Przyjacielu, zbierz z elementów niedźwiadka! Porusz rączkami i nóżkami! Kim dziś będzie u Ciebie? Sam zdecyduj! Gra trenuje drobną motorykę, logiczne myślenie i pamięć. Zawartość opakowania: • 5 kartonowych elementów z guzikami, • 12 kartonowych elementów, • 14 rzepów, • 6 obrazków sytuacyjnych, • instrukcja.
Poznaj zwierzęta i ich ulubione przysmaki Nauka poprzez zabawę! „Kto co je? Gra z rzepami” to gra edukacyjna, w której najmłodsi poznają zwierzęta i ich ulubione przysmaki. Elementy mocuje się przy pomocy rzepek do plansz. Podczas gry maluch potrenuje logiczne myślenie, pamięć, mowę i drobną motorykę. Zawartość opakowania: • 4 plansze, • rzepy ze zwierzętami i jedzeniem.
Jakie zawody znacie? Grajcie i poznawajcie różne obszary działalności. W zestawie do gry znajdziecie przedstawicieli 11 zawodów. Każdemu z nich odpowiadają dwa przedmioty czy obiekty związane z działalnością zawodową. Ramka-baza pomoże prawidłowo ułożyć szereg skojarzeniowy. Jeżeli figurka swobodnie przemieszcza się pomiędzy puzzlami oznacza to prawidłowo wykonane zadanie. Grajcie i ćwiczcie logiczne myślenie, pamięć i koncentrację. Zestaw: ramka- baza, 33 elementy, instrukcja.
„Piosenki do rysowania” to program Metody Dobrego Startu oparty na materiale nieliterowym (25 abstrakcyjnych wzorów ułożonych według stopnia trudności). Przygotowany z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym (jest to obecnie najłatwiejsza wersja Metody Dobrego Startu) wszechstronnie wspomaga ich rozwój psychoruchowy, przygotowuje do nauki pisania. Ćwiczenia – zabawy przedstawione w tym programie można stosować w celu profilaktyki niepowodzeń szkolnych (przez korygowanie zaburzeń funkcji wzrokowo-przestrzennych, słuchowo-językowych, ruchowych oraz ich współdziałania), kształtowania lateralizacji oraz orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni. Na kolorowych planszach znajdują się obrazki jednocześnie nawiązujące do treści 64 piosenek i przedstawiające wzo...
Piosenki do rysowania to program Metody Dobrego Startu oparty na materiale nieliterowym (25 abstrakcyjnych wzorów ułożonych według stopnia trudności). Przygotowany z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym (jest to obecnie najłatwiejsza wersja Metody Dobrego Startu) wszechstronnie wspomaga ich rozwój psychoruchowy, przygotowuje do nauki pisania. Ćwiczenia - zabawy przedstawione w tym programie można stosować w celu profilaktyki niepowodzeń szkolnych (przez korygowanie zaburzeń funkcji wzrokowo-przestrzennych, słuchowo-językowych, ruchowych oraz ich współdziałania), kształtowania lateralizacji oraz orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni. Teczka dla dziecka zawiera: 25 kart z wzorami do uczenia się polisensorycznego, 64 karty z ćwiczeniami utrwalającymi znajomo...
W tej publikacji znajduje się 20 zagadek. Każda składa się ze ścieżki dźwiękowej oraz karty ze zdjęciami. Jedna zagadka to 3 dźwięki. Na początku zabawy wybieramy jedną zagadkę i rozkładamy pomieszane kartoniki przed dzieckiem. Prezentujemy mu odpowiednią ścieżkę dźwiękową. Maluch układa obrazki i wkłada je do kieszonek. Jeśli dziecko prawidłowo rozwiązało zagadkę, po odwróceniu planszy otrzyma nagrodę: obrazek tematycznie związany z zadaniem. Zagadki dotyczą rzeczy znanych i bliskich dziecku, takich jak najczęstsze zjawiska pogodowe czy lubiane przez maluchy zwierzęta. Dzięki nim można jednak poszerzać wiedzę małego człowieka. Układając obrazki, dziecko może na przykład zobaczyć, jak wygląda słowik, a na kolejnym spacerze spróbować poznać...
Jest to program Metody Dobrego Startu dla dzieci w wieku przedszkolnym (3- i 4-letnich), który wszechstronnie wspomaga ich rozwój psychoruchowy i przygotowuje do nauki pisania. Oparty został na materiale nieliterowym (24 abstrakcyjne wzory ułożone według stopnia trudności). Ćwiczenia-zabawy przedstawione w tym programie można stosować w celu profilaktyki niepowodzeń szkolnych (przez korygowanie zaburzeń funkcji wzrokowo-przestrzennych, słuchowo-językowych, ruchowych oraz ich współdziałania), kształtowania lateralizacji oraz orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni. Publikacja składa się w dwóch teczek (do kupienia osobno). W zestawie pomocy dydaktycznych znajdują się wzory, kolorowe ilustracje oraz broszura ze wskazówkami metodycznymi. Natomiast w teczce d...
Dzięki zabawie nalepkami dziecko chętniej podejmie naukę czytania! Zdania z tej książeczki należy uzupełnić nalepkami, tak by stworzyć teksty historyjek. Zbuduj zdania tekstowo-obrazkowe i przeczytaj o zabawach przedszkolaków i naucz się rozpoznawać godziny na zegarze. Do książeczki dołączono 69 kolorowych naklejek. Tytuły w serii: Na wiejskim podwórku, Leśne plotki, Pojazdy specjalne, Dzień przedszkolaka, Wycieczki przedszkolaków oraz Piękne księżniczki.
Gra dla przedszkolaków ćwicząca budowanie opowieści, tworzenie ciągów logiczno-myślowych oraz ucząca rozumienia następstw przyczynowo-skutkowych. Z 40 ilustracji należy stworzyć 10 historyjek (po 4 obrazki każda) łączących się w spójną opowieść. Zadanie dziecka polega na dopasowaniu odpowiednich obrazków, ułożeniu historii w kolejności chronologicznej oraz opowiedzeniu opiekunowi, co przytrafiło się bohaterom historii. Zawartość opakowania: • 40 obrazków (20 plansz), • instrukcja. Wymiary opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
Przedstawiamy grę dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule – zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 12 kul, • klepsydra, • 60 żetonów, • 2 sznurki, • instrukcja. Wymiary: 24.5 x 25.5 x 6.0 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro