Graj, zbieraj, wymieniaj się i wygrywaj, aby zostać mistrzem Power Pux. Zbierz ponad 50 dysków Pux i użyj sprężynowych wyrzutni, aby Pux wyskoczył w powietrze! Zestaw Game Case pozwoli Ci przechowywać całą kolekcję dysków Power Pux dodatkowo przy zakupie tego produktu otrzymujesz 10 dysków Power Pux wśród których znajdziesz jeden Ultra rarytas.
Zawartość opakowania:
• box do przechowywania dysków Power Pux,
• 2 x sprężynowa wyrzutnia,
• pojemnik,
• 10 losowych dysków Power Pux w tym jeden Ultra rarytas,
• ulotka kolekcjonerska.
Producent | Goliath |
Wiek | od 5 lat |
Liczba graczy | od 2 do 4 |
Kategoria | zręcznościowa, dla dzieci |
Czas gry | ok. 40 minut |
Kod paskowy (EAN) | 8711808831070 |
Data premiery | 2020.03.05 |
Data pojawienia się | 2020.03.05 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Jeszcze więcej nóg! Rzuć kostkami i zdobądź buty dla swojej stonogi. „Supernogi stonogi” to kontynuacja bestsellerowej gry dla dzieci „Nogi stonogi”. Zawiera elementy znane z pierwszej części oraz 4 rozszerzenia. Dodatki urozmaicają rozgrywkę i umożliwiają grę nawet 6 osobom. Można je wprowadzać pojedynczo albo grać ze wszystkimi naraz!
Zestaw startowy „Power Pux” będzie świetną propozycją dla każdego początkującego fana gier zręcznościowych. Niewielka wyrzutnia umożliwia wystrzelenie z zawrotną prędkością specjalnego dysku Pux! Połóż kapsel na twardej powierzchni, takiej jak blat stołu czy biurka, kolorową stroną do dołu. Następnie zakryj go wyrzutnią, dociśnij i przytrzymaj przez kilka sekund, a dysk wyskoczy w górę, wirując w powietrzu! Spróbuj go złapać, lub wyceluj z odpowiednią precyzją, aby kapsle ułożyły się jeden na drugim, tworząc wieżę. Zdobywaj jak najwięcej punktów i zostań mistrzem Power Pux! Podejmuj wyzwania lub baw się z przyjaciółmi. Mieszaj i łącz zestawy, aby urozmaicać rozgrywkę i odkrywać inne, ciekawe tryby. Ćwicz koordynację i motorykę, rozwi...
Graj, zbieraj, wymieniaj się i wygrywaj, aby zostać mistrzem Power Pux. Zbierz ponad 50 dysków Pux i użyj sprężynowych wyrzutni, aby Pux wyskoczył w powietrze! Zestaw Challenge Pack to zestaw który pozwoli Ci rzucić wyzwanie przeciwnikom. W pudełku znajdziemy 5 dysków wśród których jeden Super rarytas , sprężynową wyrzutnię oraz dwa pojemniki. Zawartość opakowania: • sprężynowa wyrzutnia, • 2 pojemniki, • 5 losowych dysków Power Pux w tym jeden Super rarytas, • ulotka kolekcjonerska.
Kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów. Zalecana na dobranoc! „Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają...” – Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! Gra Potwory do szafy! to gra kooperacyjna dla najmłodszych autorstwa Antoine Bauza. Ilustrował ją Maciej Szymanowicz. Mamy nadzieję, że wam się spodoba! Zawartość opakowania: • 20 kart potworów, • 10 żetonów zabawek, • 3 części potwora Zębogona, • 2 żetony Łowców Doskon...
* Kolorowe ilustracje * Pinokio w serii „Kolorowa Klasyka” to najpiękniejsze kolorowe wydanie tej powieści na rynku! Książka zawiera wspaniałe, barwne ilustracje, jej atutem jest duża, ułatwiająca szybkie czytanie czcionka. Edycja na szlachetnym papierze, bardzo trwała i estetyczna. Pinokio to przesympatyczny drewniany pajacyk, którego największym marzeniem jest być prawdziwym chłopcem. To możliwe, ale niestety trudniejsze niż się wydaje – ponieważ Pinokio jest niezłym psotnikiem i łobuziakiem! Właśnie dlatego na drodze do zostania chłopcem spotyka go wiele przedziwnych przygód – musi służyć jako pies podwórzowy, nagle wydłuża mu się nos, a nawet zamiast chłopcem, staje się... osłem! Jeśli chcesz wiedzieć, czy Pinokio w końcu zrealizował swoje...
Mnożenie jest jednym z czterech podstawowych działań matematycznych. Tabliczkę mnożenia do stu każdy uczeń musi znać. Zasady mnożenia można wytłumaczyć graficznie lub przy wykorzystaniu rekwizytów. My proponujemy grę, podczas której dzieci w mig nauczą się wyników na pamięć. A o to przecież chodzi! Graj i ucz się! Mnożenie bez problemów! Zawartość opakowania: • duża plansza, • mała plansza – ramka, • 81 kamieni, • 4 pionki, • kostka do gry, • instrukcja.
Ta zima jest dla Andzi zupełnie inna niż wszystkie poprzednie. Pół roku temu zdarzyło się coś strasznego – umarł jej tata... Dziewczynka tęskni za wszystkim, co dawniej składało się na życie rodziny: za grą w chińczyka, rozmowami przy stole i za brzoskwiniowym sernikiem leczącym smutek. Nie jest łatwo poradzić sobie z cierpieniem, ale Andzi pomaga pamięć o pewnej tajemnicy powierzonej przez tatę. Może również liczyć na kolegę Jeremiasza, który przywraca uśmiech na jej twarzy. Czy dziewczynka zdradzi chłopcu swój sekret?
Z Moją pierwszą encyklopedią można bez wychodzenia z domu zwiedzić Polskę, wyruszyć w podroż kosmiczną, zrozumieć zmienność pogody i poznać wiele ciekawych gatunków zwierząt! Młody czytelnik będzie miał też okazję dowiedzieć się między innymi, czym różni się triceratops od tyranozaura, który z domowych kotów nie lubi się opalać i co ma wspólnego korek z lasem. Fascynująca treść w wyjątkowo przyjemnej dla oka oprawie graficznej – doskonałe narzędzie do rozbudzenia głodu wiedzy!
Nieopodal Mirmiłowa własną warownię zbudowali okrutni Zbójcerze. Ich wódz Krwawy Hegemon postanowił zdobyć gród kasztelana Mirmiła, a atak rozpocząć od opanowania Klubo-Gospody. Dzięki Kajkowi i Kokoszowi szturm zostaje odparty. Namawia kasztelana, aby ten spełnił swe największe marzenie i wraz z przybocznymi wyruszył na Łysą Górę znajdującą się w kraju Omsów, gdzie czarownice nauczą go latać.
Kolejny tom bestsellerowej serii! Gregowi Heffleyowi zawsze okropnie się spieszyło do tego całego dojrzewania. Dobra, ale czy dojrzałość naprawdę ma jakiś sens. Raz że dziewczyny robią się nie do zniesienia, a dwa że Rowley, najlepszy kumpel Grega, jak zwykle kompletnie nie jest w temacie. Co gorsza, on chyba nigdy nie zrozumie, o co chodzi w byciu nastolatkiem. No i taka jest właśnie przykra prawda. „To książka dla twoich dzieci, jeżeli lubią czytać... a zwłaszcza jeżeli nie lubią” – Whoopi Goldberg. „Jeff Kinney jest twórcą internetowych gier komputerowych oraz serii książek Dziennik cwaniaczka, numeru jeden na liście bestsellerów „New York Timesa”. W 2009 roku czasopismo „Time” umieściło go wśród Stu Najbardziej Wpływowych Ludzi Świata...
Gdy znad brzegu Wisły na oczach Szymka znika warszawska Syrenka, nikt jeszcze nie podejrzewa najgorszego. Sprawą zajmują się – jak zawsze w przypadku kradzieży – policja i prasa. Jednak po stracie kolejnych pomników i zwerbowaniu do akcji poszukiwawczej wróżki Rozamundy, warszawiakom przestaje być do śmiechu. Zamieniające się miejscami i znikające nocą pomniki to dopiero początek. Wkrótce buntują się też ulice. Stolica pogrąża się w chaosie, a Szymek musi odnaleźć mamę dziennikarkę i rozwiązać zagadkę karteczek przynoszonych mu w pysku przez pomnik Szczęśliwego Psa, który… ożył!
Dzięki takiemu bogatemu warsztatowi dzieci w bezpieczny sposób będą mogły wcielić się w rolę majsterkowicza. Najmłodsi uwielbiają naśladować rodziców wykonujących codzienne czynności domowe i w nich uczestniczyć, jednak nie zawsze jest to możliwe ze względów bezpieczeństwa. Ta całkowicie bezpieczna zabawka umożliwi robienie tego, co się podpatrzyło w świecie dorosłych. Rozpoznawalna i ceniona marka „Black&Decker” zainspirowała najwyższej jakości zabawki. Pozwoli dzieciom poczuć emocje związane z prawdziwą pracą w warsztacie, bądź po prostu da szansę wcielenia się w rolę dorosłych, którzy także na co dzień korzystają z narzędzi tej firmy, wykonując różnego rodzaju prace w gospodarstwie domowym. Wykonana solidnie i z dbałością o szczegó...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro