Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi.
Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii „Poznajemy emocje”.
W zestawie znajdują się:
• 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób radość i smutek,
• karta z emotikonami symbolizującymi radość i smutek,
• opis wykorzystania kart do nauki i zabawy.
Autor | Józef Częścik |
Wydawnictwo | Harmonia |
Seria wydawnicza | Poznajemy emocje |
Rok wydania | 2013 |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 42 |
Format | 16.0 x 22.0 cm |
Numer ISBN | 9788371346736 |
Kod paskowy (EAN) | 9788371346736 |
Wymiary | 160 x 220 mm |
Data premiery | 2013.10.08 |
Data pojawienia się | 2013.10.08 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Znajdę przyjaciela. Karty pracy dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz innymi trudnościami komunikacyjnymi
Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi. Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii „Poznajemy emocje”. Zestaw (teczka kartonowa) zawiera: – zeszyt z opisem wykorzystania kart, – 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób życzliwość i gniew, – kartę z emotikonami symbolizującymi życzliwość i gniew.
Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi. Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii „Poznajemy emocje”. W zestawie 3 pt. Duma i wstyd znajdują się: • 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób dumę i wstyd, • kartę z emotikonami symbolizującymi dumę i wstyd, • opis wykorzystania kart do nauki i zabawy.
Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi. Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii „Poznajemy emocje”. W zestawie 4 pt. Strach i wstręt znajdują się: • 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób strach i wstręt, • kartę z emotikonami symbolizującymi strach i wstręt, • opis wykorzystania kart do nauki i zabawy.
Porozmawiajmy sobie o emocjach... Tak na wesoło, ale też na poważnie. Złość, radość, niepokój, gniew, smutek, miłość... To one nami rządzą. Czasami potrafimy je ujarzmić, a czasami dajemy się im ponieść. Ważne, abyśmy je poznali i umieli o nich rozmawiać. Może dzięki temu uda się kiedyś wyjść z trudnej życiowej sytuacji. Gra „Emocje” to świetna pomoc w poznaniu siebie i swojego otoczenia. Trochę zabawy i trochę... psychologii dla każdego, dla dziecka i dorosłego. Zestaw zawiera: • 112 kart z zadaniami, • 16 okrągłych tafelków, • dużą puzzlową planszę, • dużą kostkę i 4 pionki, • instrukcję. Gra jest przeznaczona dla dzieci od 7 lat. Wymiary opakowania: 24.5 x 22.0 x 4.5 cm
Karty pracy powstały z myślą o uczniach mających problemy z komunikowaniem się. Proponowane zadania rozwijają kompetencje społeczne, uczą prawidłowych relacji oraz interakcji z innymi. Uczeń może lepiej pokonywać komunikacyjne bariery, zdobywając przy tym narzędzia do sprawniejszego porozumiewania się. Dzięki temu może on nabyć szereg umiejętności niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu. Publikacja zawiera zbiór ćwiczeń do wykonania. Dziecko na kolejnych kartach pracy uczy się nazywać emocje, mówić o sobie, o opowiadaniach, które słyszało, poznaje bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania, zaznajamia się z różnymi sposobami komunikowania się. Zadania uwzględniają specyfikę pracy z osobami porozumiewającymi się pozawerbalnie i są zróżnicowa...
Podręcznik dla trenerów umiejętności społecznych autorstwa cenionego psychologa Jeda Bakera to 70 lekcji i ćwiczeń dla dzieci i młodzieży z deficytem umiejętności społecznych. Poprzedzone przystępnym omówieniem, praktyczne porady z pewnością przydadzą się w czasie treningu umiejętności społecznych ? w grupie, ale też w domu z rodzicem, na spotkaniu z rówieśnikami czy w środowisku szkolnym. Propozycje lekcji zostały wzbogacone m.in. o: katalog umiejętności społecznych ? pomoc do diagnostycznej oceny umiejętności społecznych przyszłego uczestnika treningu i opracowania indywidualnego programu nauczania przykładowe plany pracy w grupie treningowej omówienie strategii kontroli zachowania, które warto wykorzystać podczas prowadzenia grupy oraz gdy trzeba si...
Celem książeczki jest przybliżenie dzieciom zagadnienia emocji i stanów emocjonalnych w atrakcyjnej, interaktywnej formie. Polega ona na czytaniu dziecku rymowanek i jednoczesnym aktywnym oglądaniu oraz interpretowaniu przez malucha związanych z nimi ilustracji. Może to stanowić dobry wstęp do rozmowy z dzieckiem na temat poszczególnych emocji, a także ich źródeł i przejawów. Niedokończone rysunki twarzy powinny zachęcić dziecko do podejmowania prób samodzielnego, graficznego zobrazowania przejawów emocji wyrażanych mimiką.
Gra towarzyska w 2 odsłonach: • uczy rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji, • zachęca do wnikliwych obserwacji, • uczy empatii, tolerancji, właściwych relacji interpersonalnych. Zawartość opakowania: • karty ze zdarzeniami, • karty z rysunkami twarzy, • plansze do gry Bingo, • instrukcja.
Publikacja ta powstała, by pokazywać, że nasze relacje z innymi są ważne, potrzebne, czasami trudne, ale że warto o nie dbać, szanując przy tym siebie i innych. Uczniowie, wykonując ćwiczenia w niej zawarte: • utrwalają pojęcia dotyczące rodziny i poznają różne jej modele; • poznają role członków rodziny i relacje między nimi; • poznają cechy relacji rówieśniczych, przyjacielskich, szkolnych; • uczą się rozpoznawania, nazywania emocji i akceptowalnych sposobów ich wyrażania; • uczą się, jak radzić sobie w konfliktowych sytuacjach; • dowiadują się, czym są granice w relacjach między ludźmi i że należy je szanować; • uczą się postrzegania danej sytuacji z perspektywy innych osób; • dowiadują się, że budowanie dobrej relacji wymaga...
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem wchodzenia w interakcje społeczne. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z poczuciem osamotnienia i niezrozumienia. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: • po czym można poznać, że ktoś chciałby być twoim przyjacielem? • jakie cechy powinien mieć przyjaciel? • jakie mogą być przeszkody w znalezieniu przyjaciela? • jak postępować w sytuacjach problemowych? • jak rozpocząć rozmowę z rówieśnikiem? Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji społecznych, emocjo...
Prezentowany zestaw to pomoc terapeutyczna, która z powodzeniem może być wykorzystywana zarówno podczas treningów umiejętności społecznych z dziećmi w wieku 7–14 lat, jak i w domu, podczas zabawy. Jego głównym celem jest pomoc dziecku w rozróżnieniu zachowań społecznie pożądanych i nieakceptowalnych oraz uświadomienie mu, w jaki sposób nasze zachowanie może wpływać na relacje z innymi. Zestaw składa się z: • 30 kolorowych kart z ilustracjami przedstawiającymi różne zachowania społeczne; • 9 kolorowych żetonów z opisami różnych codziennych sytuacji; • 12 kart z opisami zadań i pytaniami; • 3 planszy z określeniami częstotliwości: „zawsze”, „często”, „nigdy”; • instrukcji z opisami zabaw.
Gra edukacyjna „Co za emocje!” to kreatywna i żywiołowa gra dla młodszych dzieci, które uczą się rozpoznawać swoje i cudze uczucia oraz je wyrażać. Zadaniem gracza jest zaprezentować pozostałym uczestnikom przedstawioną na karcie emocję w określony sposób. Można to robić za pomocą min, krótkiej opowieści, dźwięków i odgłosów lub rozpoznając emocję na podstawie wyrazu twarzy. To świetny trening komunikacji, który pobudza wyobraźnię emocjonalną, kreatywność, empatię oraz umiejętność kojarzenia, a nade wszystko dostarcza dużo emocji i śmiechu! Trening rozpoznawania i wyrażania emocji! Gra edukacyjna „Co za emocje!” to doskonała pomoc dla przedszkolaków wspomagająca ich w lepszym poznaniu siebie i uczuć osób z najbliższego otoczenia. Dzi...
Jest to pozycja dla uczniów przede wszystkim klas IV?VI i gimnazjum, którzy wciąż uczą się i utrwalają nowe wiadomości z gramatyki języka polskiego. Książka w sposób przejrzysty przedstawia wiadomości z fonetyki, fleksji, słowotwórstwa i składni oraz o częściach mowy. Najważniejsze wiadomości są wyróżnione na kilka sposobów, m.in. pogrubieniem, wyróżnikiem graficznym, ramką. W książce znajdują się też ciekawostki językowe oraz niekonwencjonalne zadania i zagadki. Indeks pozwalający na szybkie odnalezienie interesującego nas zagadnienia pozwala korzystać z tej książki osobom przygotowującym się do rozmaitych konkursów i olimpiad polonistycznych. Książka zalecana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Od autora: Drodzy uczniowie! Przez wiele lat byłem nauczycielem języka polskiego i wiem, że nie przepadacie za gramatyką. Ale wiem również, co trzeba zrobić, by nauka gramatyki stała się rzeczą łatwą i przyjemną. Mam nadzieję, że podczas korzystania z tej książki przyznacie mi rację. Książka jest doskonałą pomocą w poznawaniu reguł gramatyki języka polskiego. Autor, wykorzystując swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, przedstawił zasady panujące w naszym języku w taki sposób, aby ułatwić i umilić uczniom naukę: powiązał ją z zabawą. Opracował wierszyki, rysunki oraz schematy, dzięki którym łatwiej jest zapamiętać reguły. Zastosował również element powtarzania najważniejszych informacji, który pomaga w utrwalaniu zdobytych j...
Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi. Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii „Poznajemy emocje”. W zestawie 4 pt. Strach i wstręt znajdują się: • 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób strach i wstręt, • kartę z emotikonami symbolizującymi strach i wstręt, • opis wykorzystania kart do nauki i zabawy.
Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi. Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii „Poznajemy emocje”. Zestaw (teczka kartonowa) zawiera: – zeszyt z opisem wykorzystania kart, – 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób życzliwość i gniew, – kartę z emotikonami symbolizującymi życzliwość i gniew.
Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi. Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii „Poznajemy emocje”. W zestawie 3 pt. Duma i wstyd znajdują się: • 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób dumę i wstyd, • kartę z emotikonami symbolizującymi dumę i wstyd, • opis wykorzystania kart do nauki i zabawy.
MAGICZNE KWADRATY - głoska r Magiczne kwadraty to seria książek dla dzieci, przede wszystkim tych, które mają problemy z prawidłową wymową głosek. W tym zeszycie znajdują się kwadraty, dzięki którym możemy ćwiczyć artykulację głoski r. Na każdej stronie książki znajduje się jeden diagram składający się z dziewięciu pól. W środkowym polu zapisana jest głoska r lub sylaba z głoską r (ra, re, ro, ru, ar, er, ir, or, ur). Pod kwadratem zapisane są definicje słów, które można ułożyć z podanych liter. Są to definicje proste, bliskie dziecięcej wyobraźni i dziecięcemu słownikowi, ponieważ celem książki jest przede wszystkim wymowa trudnych głosek, a nie odgadywanie zaszyfrowanych wyrazów. Dla ułatwienia po definicjach w nawiasach kwadratowych...
Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszystkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Zostało w niej w przejrzysty sposób omówionych około 200 haseł. Podane są zasady powszechnie znane, ale też wiele nowych, np. wró- na początku wyrazów, "ch" w cząsteczce -arch-. Każde hasło jest zilustrowane licznymi przykładami, a często także zabawnymi rysunkami. W nauce ortografii pomogą zabawne historyjki, zagadki, a także ciągi wyrazowe, skojarzenia ortograficzne itp.
Opowiadania obrazkowe przeznaczone są dla małych dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać samodzielnie. Mogą być również pomocą dla nieco starszych dzieci z zaburzeniami w rozwoju. Dziecko najpierw ogląda wszystkie cztery obrazki, a następnie opowiada, co się dzieje na każdym z nich po kolei.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro