Słoń potrafi pływać? Gramofon służy do gotowania? Dzwony to spodnie? Świat pełen ciekawostek! Wiele ciekawych pytań sprawi, że będziecie świetnie się bawić, odpowiadając, co jest prawdą, a co nie.
Wymiary pudełka: 17.0 x 11.0 x 3.0 cm
Producent | Kangur |
Wiek | od 7 lat |
Kategoria | dla dzieci, edukacyjne |
Kod paskowy (EAN) | 5902768471939 |
Waga | 148 g |
Wymiary | 112 x 175 x 30 mm |
Data premiery | 2019.07.10 |
Data pojawienia się | 2019.07.10 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów. Zalecana na dobranoc! „Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają...” – Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! Gra Potwory do szafy! to gra kooperacyjna dla najmłodszych autorstwa Antoine Bauza. Ilustrował ją Maciej Szymanowicz. Mamy nadzieję, że wam się spodoba! Zawartość opakowania: • 20 kart potworów, • 10 żetonów zabawek, • 3 części potwora Zębogona, • 2 żetony Łowców Doskon...
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5...
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Bądź sprytniejszy niż kury! Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej liczby jajek. Aby je zdobyć, należy znaleźć kury wysiadujące jajka w odpowiednich kolorach. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ wszystkie kury w kurniku wyglądają jednakowo i często zmieniają gniazda, w których wysiadują jajka! Gra ma proste zasady gry!
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami pojazdów na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Familijna gra drużynowa dla najmłodszych. Wesołe kalambury dla małych i dużych. Każda karta zawiera hasło rysunkowe, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają mogą grać ze starszymi dziećmi lub z rodzicami. Zawartość opakowania: • 216 haseł, • 54 karty do gry, • instrukcja.
Emocjonujący trening wyobraźni, spostrzegawczości, kojarzenia i refleksu. Gra zawiera 25 kart z obrazkami przedstawiającymi dobrze znane dzieciom przedmioty. Na 32 dwustronnych tabliczkach pokazane zostały te same przedmioty, ale zobrazowane w zakamuflowany sposób. Na jednej stronie ukryte zostały pod postacią pasków, na drugiej zaprezentowane w bardziej artystycznej formie. Zabawa polega na tym, aby w wyznaczonym przez klepsydrę czasie odnaleźć wskazany przedmiot. Zawartość opakowania: • karty z obrazkami 25 sztuk, • tabliczki dwustronne – 32 szt., • klepsydra, • żetony – 40 szt. instrukcja. Wymiary opakowania: 11.0 x 18.0 x 3.5 cm
Karty Łamacz lodów przeznaczone do zajęć grupowych z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi. Mogą być z powodzeniem stosowane w trakcie zajęć integracyjnych, zajęć psychoedukacyjnych, szkoleń czy rodzinnych spotkań. • 50 ZABAWNYCH PYTAŃ • ZASKAKUJCE ODPOWIEDZI • PRZEŁAMYWANIE LODÓW • DOBRA ZABAWA Przez jeden dzień możesz być niewidzialny, co robisz? Co lubisz robić w deszczowy dzień? Na co zazwyczaj brakuje Ci czasu? ...i wiele innych zabawnych pytań! Zasady gry są bardzo proste, wystarczy wyciągnąć kartę i odpowiedzieć na pytanie lub... zadać je wybranemu graczowi.
Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier. Zawartość opakowania: • karty wzorów (32 sztuki), • słupki (3 sztuki), • podstawki (3 sztuki), • kule (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • kostki (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • koła (3 sztuki niebieskie), • trójkąty (3 sztuki czerwone), • kwadraty (3 sztuki żółte), • żetony (30 sztuk), • instrukcja. Wymiary opakowania: 30.5 x 24.5 x 5.0 cm
Gra może służyć jako pomoc dydaktyczna dla klas 0-2 Liczmany pomagają dzieciom w rozwiązywaniu prostych działań matematycznych, pomagają w poznawaniu liczb, ułatwiają odróżnianie znaków matematycznych. Dołączone figury pomagają w poznawaniu kolorów i figur geometrycznych.
Gra edukacyjna „Zakupy” (3–9 lat) to wciągająca gra rodzinna oparta na uwielbianej przez dzieci zabawie w sklep. Wprowadza małych graczy w świat codziennych zakupów, uczy planowania i podejmowania decyzji oraz rozwija myślenie logiczne i umiejętność współdziałania. Podczas rozgrywek dzieci zapoznają się z asortymentem sklepów branżowych, również w języku angielskim (dzięki dwujęzycznym podpisom pod produktami). Trening pamięci, myślenia logicznego i umiejętności współpracy: „Baw się i ćwicz słownictwo związane z zakupami. Dzięki pomocy lektora nie musisz znać perfekcyjnie angielskiego, a poziom trudności możesz dostosować do oczekiwań, bo gra rośnie razem z dzieckiem. Świetne wsparcie dla rodziców i doskonała wspólna zabawa!” – Anna Ja...
Kim on jest? Hydraulikiem, rekinem, a może królem? Czy to jest kobieta? Czy to zwierzę ma ogon? Czy to coś bywa u nas w domu? Czy może chodzi o kraj lub znaną postać? Wspaniała rozrywka oparta na wyobraźni, sprycie i zgadywaniu. W grze znajdziecie wiele ciekawych haseł. Bawcie się dobrze, zadawajcie wesołe pytania, aby dowiedzieć się kim jest ta osoba.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro