Klocki Geomag to zabawka, którą ogranicza tylko wyobraźnia! Przy ich pomocy można zbudować niezliczone kompozycje – magnetyczne patyczki i metalowe, niklowane kulki łączą się ze sobą w dowolny sposób, pobudzając kreatywność młodych konstruktorów.
Pole magnetyczne umożliwia również wprowadzenie konstrukcji w ruch. Klocki zostały wykonane ze szwajcarską precyzją, dzięki czemu moc przyciągania elementów magnetycznych nie maleje, a wszystkie elementy są stabilne oraz wytrzymałe. Dodatkowo w serii Geomag Pro-L są czterokrotnie silniejsze niż w serii Classic czy też starej serii Pro. Dzięki temu, budowane konstrukcje będą jeszcze stabilniejsze i większe. Dodatkowo w każdym patyczku zostało oznaczona polaryzacja, dzięki czemu od razu wiadomo w którym miejscu znajdują się bieguny północny i południowy.
Producent | Geomag |
Seria | Pro-L |
Wiek | od 8 lat |
Płeć | chłopiec lub dziewczynka |
Kod paskowy (EAN) | 871772000273 |
Data premiery | 2021.04.30 |
Data pojawienia się | 2021.04.30 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Trzecia część cyklu: Smerfy i wioska dziewczyn, który nawiązuje do wydarzeń przedstawionych w kinowym filmie o bohaterach z Zaczarowanego Lasu. Papa Smerf i Wierzba wybierają się na wielki zlot czarodziei. Zawsze, gdy ci mądrzy przywódcy obu osiedli Smerfów wyruszają w podróż, ich mali podopieczni wpadają w kłopoty... Pewnego dnia dziewczyny z leśnej wioski wraz z przebywającą u nich w gościnie Smerfetką spotykają w puszczy kruka. Kruka niezwykłego, bo umiejącego mówić i dawać rady! Czy jednak są to rady mądre? A przede wszystkim: po co czarodziejski ptak przybył do krainy Smerfów? Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928–1992) używający pseudonimu Peyo. Jego komiksy zostały zaadaptowane na potrzeby filmów o przygodach ni...
Następny tom szalonych przygód małych mieszkańców wioski zagubionej pośrodku wielkiego lasu. Tym razem dojdzie do wydarzeń, które nie przystoją spokojnym Smerfom! A jaka będzie przyczyna rozróby? Otóż każda rzecz ma własną nazwę. Co jednak począć, gdy różne Smerfy zaczynają nadawać tym samym rzeczom odmienne nazwy? Która jest lepsza? Od różnicy zdań blisko jest do kłótni, od kłótni jeden krok do bójki, a od niej do... No właśnie, jak daleko posuną się zawzięte Smerfy? Oto wielka i hałaśliwa awantura rozpoczęta zwykłym sporem o to, jak należy nazywać korkociąg! W dalszej części albumu nastąpi przegląd smerfich zmagań sportowych – oczywiście na wesoło! Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928–1992) używaj...
Cykl filmów animowanych o Smerfach jest jedną z najbardziej znanych na świecie bajek małego i dużego ekranu. Nim jednak niebieskie skrzaty zaistniały w filmach, zdobyły miliony czytelników, występując w komiksach autorstwa Peyo. Smerfy znane są z dobroci, chęci niesienia pomocy oraz umiłowania przyrody i pokoju. Tylko dzięki tym cechom wielokrotnie pokonywały niebezpieczeństwa grożące ich społeczności. Jednak w ostatnim czasie z nieznanych przyczyn mieszkańcy wioski stają się dla siebie coraz bardziej niemili, a kłótnie i bójki wybuchają nawet z błahych powodów! Kiedy upomnienia Papy Smerfa nie przynoszą efektu, opiekun niebieskich skrzatów dochodzi do wniosku, że czas zastosować radykalne środki. Sięga po księgę magii i odprawia skomplikowane czary....
Kolejny tom przygód Smerfów, uwielbianych przez dzieci niebieskich skrzatów stworzonych przez słynnego rysownika i scenarzystę Peyo. Podczas magicznego eksperymentu Papa Smerf ulega wypadkowi. Aby uzdrowić Papę, pewien odważny Smerf udaje się po lekarstwo do zaprzyjaźnionego czarodzieja Omnibusa. Przy okazji trafia na jeden dzień do miasta ludzi, gdzie poznaje, czym są pieniądze. Zachwycony tym wynalazkiem, postanawia wprowadzić go w swojej wiosce. Produkuje złote monety i uczy przyjaciół, co należy robić, aby je zarabiać. Z początku niebieskie skrzaty świetnie się bawią, kiedy jednak okazuje się, że nie wszyscy dobrze sobie radzą, sytuacja przestaje być wesoła. Na dodatek chciwy Gargamel dowiaduje się, że w wiosce Smerfów jest złoto... Komiksowe Smerfy zos...
Piąta część cyklu „Smerfy i wioska dziewczyn”, który nawiązuje do wydarzeń przedstawionych w kinowym filmie o bohaterach z Zaczarowanego Lasu. Mięta jest Smerfką, która bardzo chciałaby poznać tajniki stosowania ziół i zostać pomocnicą naczelniczki Wierzby. Niestety, jej wiedza o roślinach, także tych drapieżnych, wciąż jest niewielka, dlatego niefrasobliwym zachowaniem powoduje, że przywódczyni wioski dziewczyn zostaje ranna. Aby ją uzdrowić, Mięta z przyjaciółkami będą musiały wyruszyć na koniec świata, gdzie znajduje się cudowne źródło. Czekają je niezwykłe i straszne przygody! Czy śmiałym Smerfkom uda się osiągnąć cel? Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928–1992) używający pseudonimu Peyo. Jego komi...
Trzecia część jednej z najsławniejszych serii komiksowych dla dzieci. Album zawiera dwie opowieści: Smerfetka i Głód u Smerfów. W wiosce Smerfów wszystko idzie dobrze, panuje spokój i przyjaźń, ale komuś to się nie podoba... Komu? Oczywiście strasznemu czarownikowi Gargamelowi, który cały czas knuje, jak zaszkodzić niebieskim skrzatom. Wymyśla sprytny podstęp – tworzy z gliny istotę zdolną zasiać wielki zamęt wśród Smerfów, a potem zniszczyć ich społeczność! Czy mu się uda? W drugiej opowieści mali bohaterowie przygotowują zapasy na zimę, jednak w wyniku wypadku zaczyna im doskwierać głód! Czy Papa Smerf zdoła wymyślić sposób na nakarmienie swoich podopiecznych? Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford używający pseud...
Szukaj par wśród bohaterów Psiego Patrolu! Marshall, Rubble, Chase, Rocky, Zuma, Skye! Bohaterskie psiaki, które na co dzień dzielnie pomagają potrzebującym, zawitały na karty Dobble, by wspierać najmłodszych w ćwiczeniu refleksu i spostrzegawczości! Czy uda Ci się wypatrzyć parę identycznych bohaterów lub charakterystycznych przedmiotów zanim zrobią to przeciwnicy? Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę...
Pierwszy tom nowej serii o Smerfach! Teraz już Smerfetka nie będzie musiała się czuć osamotniona w męskim towarzystwie, gdyż w baśniowej krainie zaroi się od jej nowych koleżanek. Cykl „Smerfy i Wioska Dziewczyn” luźno nawiązuje do fabuły najnowszego filmu kinowego o Smerfach. Pewnego dnia Smerfy spotykają w lesie całą gromadę dziewczyn! Gdy okazuje się, że mieszkają one we własnej wiosce rządzonej przez mądrą czarodziejkę Wierzbę, chłopcy coraz częściej odwiedzają wesołe sąsiadki. Tak rozpoczynają się zupełnie nowe przygody Smerfów. Zawiąże się wiele przyjaźni, bohaterowie poznają ziejące ogniem smoki, będą walczyć ze straszliwymi wryczołkami i uciekać przed mięsożernymi roślinami. Przede wszystkim jednak chłopcy zrozumieją, że dzi...
Marka Geomag jest nowatorską linią klocków magnetycznych przeznaczonych dla małych dzieci. Ich produkcja ma miejsce w Szwajcarii, co zapewnia dostosowanie norm wytwarzania do najnowszych unijnych dyrektyw i gwarantuje bezpieczeństwo oraz wysoką jakość materiałów. Zabawki są wykonane z bezpiecznych komponentów, kolorowe, miękkie, miłe w dotyku, oraz o ciekawych kształtach – wpływają pozytywnie na stymulację zmysłów dziecka. Ilość elementów: 114 Wymiary opakowania: 42.0 x 26.0 x 5.0 cm
A gdyby tak umilić sobie i naszym dzieciakom grudniowe oczekiwanie na święta przygotowywaniem ozdób, dekoracji, potraw i prezentów? W przystępny sposób pokazujemy krok po kroku, jak własnoręcznie wykonać ozdoby na choinkę, zabawki, pierniczki, rękawiczki, klimatyczne świeczniki i wiele więcej. Książka rozwija kreatywność dziecka, pomysłowość i wiedzę na temat świątecznych zwyczajów. Idealna pozycja dla wszystkich, którzy kochają tworzyć coś z niczego. Kolorowe ilustracje pokazują krok po kroku, jak wykonać zadanie, a wszystkie projekty zostały dostosowane stopniem trudności do wieku dzieci, więc każdy znajdzie coś dla siebie. To świetny sposób, aby rodzinne spędzić czas w bożonarodzeniowej atmosferze i stworzyć niezapomniane wspomnienia, pachnąc...
Geomag Mechanics to platforma konstrukcyjna, która łączy siły magnetyzmu ze światem konstrukcji mechanicznych, stymulując kreatywność i pomysłowość. Do konstrukcji dodane są patyczki magnetyczne i metalowe kulki oraz elementy mechaniczne, poszerzające możliwości zabawy. Niektóre części konstrukcji mogą się obracać, wywołując reakcje łańcuchowe wynikające z przyciągania i odpychania magnetycznego. Zestaw jest wykonany z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. • Wiek szkolny, od 7 lat • Konstrukcje zawierają elementy magnetyczne • Zaobserwuj reakcje łańcuchowe podczas zabawy • Zabawa i frajda podczas budowania • STEM Wykorzystaj niewidoczny magnetyzm do wywołania ruchu i reakcji łańcucha! Każdy zestaw do budowania to oddzielna zabawa! • Z...
Geomag Magicube Klocki Magnetyczne Psi Patrol Marshall Klocki z motywem bohatera Psiego Patrolu Magicube dzięki magnesom wbudowanym w środku, można układać w dowolny sposób i kształt! Dzięki nim dzieci stworzą obrazki z ulubionym bohaterem bajki Psi Patrol- Marshallem Klocki Magicube z bohaterem bajki Psi Patrol są najwyższej jakości szwajcarskimi kostkami magnetycznymi. Dzieci mogą je łączyć w dowolnym kierunku. Klocki pobudzają dziecięcą kreatywność oraz poprawiają zdolności motoryczne malucha. Ukochane oraz łatwo rozpoznawalne postaci z Psiego Patrolu sprawią, że gra będzie wyjątkowo przyjemna. Czy kości ułatwiają dzieciom swobodę wyobraźni? można z nich nawet budować konstrukcje 3D! Do stworzenia są obrazki ze słynnej bajki Psi Patrol z bohaterem Ma...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro