"Rancho" to kontynuacja "Superfarmera" - bestsellerowej gry z niezwykłą historią. Rancho to propozycja dla zaawansowanych graczy, dająca więcej możliwości decyzyjnych.
Zapraszamy do gry miłośników Superfarmera oraz tych, którzy jego odkrycie mają jeszcze przed sobą.
Zawartość opakowania:
plansza
102 żetony zwierząt
6 figurek psów
2 dwunastościenne kostki
sześcienna kostka
kolorowe krążki
instrukcja.
Producent | Granna |
Wiek | od 7 lat |
Liczba graczy | 2-6 |
Czas gry | 45-60 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5900221001419 |
Waga | 1070 g |
Wymiary | 260 x 260 x 80 mm |
Data premiery | 2012.12.11 |
Data pojawienia się | 2012.12.11 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę „Hodowla zwierzątek” Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka – profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem! Gra rozwija umiejętności matematyczne. Uczy najmłodszych graczy sztuki przewidywania i podstaw ekonomii. Światowy hit! Prawie milion egzemplarzy w rękach zadowolonych klientów w ponad 20 krajach na całym świecie! Mija właśnie 15 lat odkąd wznowiona wersja Hodowli Zwierzątek bawi kolejne pokolenia dzieci i rodziców. Z tej okazji w 30 rocznicę śmierci profesora Karola Borsuka oddajemy w państwa ręce najnowszą wersję Superfarmera – z unikatowymi ilu...
W grze posługujemy się dwoma różnymi dwunastościennymi kostkami, na których znajdują się wizerunki różnych zwierząt. Rzuty kostkami wskazują jakie zwierzęta gracz może wziąć ze stada głównego. Wyrzucenie lisa lub wilka powoduje stratę zwierząt, przed czym uchronić może tylko posiadanie dużego lub małego psa. Kolejne zwierzęta można zdobyć dzięki rzutom kostkami lub drogą wymiany ze stadem głównym. Wygra ten, kto pierwszy zgromadzi w swoim stadzie po jednym przedstawicielu każdego gatunku zwierząt. Gra otrzymała nową oprawę graficzną ze znakomitymi ilustracjami Piotra Sochy. Mieści się w dużym kwadratowym pudełku, zawiera plansze oraz plastikowe figurki małych i dużych psów. Dodatkową atrakcją jest też propozycja bardziej dynamicznej wersji gry...
Legendarna imprezowa gra w wersji ze zwierzętami! Ten, ten, no... wielbłąd! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, które łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nieraz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Ale na czym to polega? W pudełku znajdziecie zasady aż 5 minigier, w które można grać kartami Dobble. Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Przykładowa gra: Gąsienica! 1. Przygotowanie do gry Rozdaj wszystkim graczom tyle samo kart (w miarę możliwości), a następnie umieść jedną odkrytą kartę na środku stołu. Każdy z graczy umieszcza przed sobą stos zakrytych kart. 2. Cel gry Być pierwszą osobą, która pozbędzie się wszystkich kar...
„Beczka śmiechu” to szalona gra rodzinna, w której wszyscy równocześnie będziecie wykonywać zwariowane zadania z wylosowanych kart. Udawajcie kurę albo lokomotywę, zastukajcie butem o stół, przynieście coś czerwonego lub przebiegnijcie się tyłem dookoła stołu – to tylko niektóre z zadań, które poderwą was z miejsca, a reszcie graczy dostarczą całej beczki śmiechu! Zawartość opakowania: • beczka, • 56 kart, • 8 drewnianych kości, • instrukcja.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Gra znana już ponad 2000 lat temu. Rozrzucone na stole bierki układają się w stos. Gracze starają się wybrać z niego po jednej bierce tak, by nie poruszyć innych. Gra wymaga manualnej sprawności i uczy jednocześnie skupienia i cierpliwości. „Bierki” to znakomita zabawa dla dzieci i dorosłych. Zawartość opakowania: 28 bierek. Wymiary: 4.0 x 18.5 x 0.8 cm Uwaga. Mix wzorów, towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 opakowania.
Przedstawiamy grę polegającą na dopasowaniu elementów prezentujących ten sam obrazek z przedstawicielami różnych zawodów. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników leżących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę zarówno młodszym, jak i starszym dzieciom. Jest jednocześnie dobrym powodem do rozmowy o tym jakie obowiązki związane są z wykonywaniem zaprezentowanych na obrazkach zawodów. Zawartość opakowania: • 28 kamieni, • 10 plastikowych podstawek, • instrukcja.
„Detektyw” i „ZOO” to dwie gry planszowe dla dzieci Uczestnicy pierwszej gry wcielają się w rolę słynnego detektywa, który pomaga policji wytropić i złapać czterech groźnych przestępców. Zwycięża gracz, który najszybciej doprowadzi do ich aresztowania.
Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów. Po krótkiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów zapamiętany wzór. W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba były zgodne z pokazanym na chwilę wzorem. Gra jest bardzo emocjonująca, rozwija pamięć, uczy spostrzegawczości i koncentracji. Jest świetną zabawą dla całej rodziny. Zawartość pudełka: – 36 żetonów, – 55 kart wzoru, – 4 linki, – 4 podkłady, – instrukcja. Rozmiar opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
Przedstawiona gra edukacyjna składa się z dwóch talii kart oraz propozycji zabaw z dziećmi o dwóch poziomach trudności. Jedna talia zawiera sylaby, druga, dla bardziej zaawansowanych graczy, spółgłoski. Gry sylabowe, podczas których dzieci układają ze swoich kart wyrazy, pozwalają utrwalić sylaby i uczą ich szybkiej syntezy w słowa. Są także skuteczną alternatywą i uzupełnieniem tradycyjnych metod nauki czytania. Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki!
„Tangram” to chińska łamigłówka znana od ok. 3000 lat. Składa się z siedmiu elementów w postaci gur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Celem łamigłówki jest odtworzenie położenia wszystkich siedmiu elementów tangramu w przedstawionym obrazku jedynie na podstawie kształtu jego konturów, a także wymyślanie własnych wzorów. Zestaw zawiera 42 różnorodne, drewniane figury geometryczne, w dużych poręcznych rozmiarach. W zabawie dysponujemy instrukcją z 61 wzorami, prezentującymi jedynie kontury obrazka. Zadanie polega na ułożeniu odpowiedniego wzoru przy wykorzystaniu dowolnych siedmiu figur. Zawartość opakowania: • duże trójkąty prostokątne (12 sztuk), • średnie trójkąty prostokątne (6 sztuk), • małe trójkąty prostok...
Wszystko co dobre, szybko się kończy! Skończył się też obóz jeździecki, konie muszą odpocząć, a Elina z młodszą siostrą jadą do babci i dziadka. Może tam jednak też będą jakieś konie? Po wakacjach stęskniona Elina wraca do Sigusia. Instruktorka Ingela twierdzi, że będzie mógł towarzyszyć Elinie na zawodach! Seria o przygodach Sigge stała się bestsellerem nie tylko w Szwecji. Jej autorka Lin Hallberg mieszka w małym szwedzkim gospodarstwie, gdzie hoduje kuce szetlandzkie. Zanim zaczęła pisać książki, pracowała jako instruktorka jazdy konnej.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro