Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki:
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art. 52-64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem produktów leczniczych i obrotem nimi, czyli przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
W opracowaniu można znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:
- w jakim przypadku można przyjąć, że reklama leku wprowadza w błąd;
- jak ściśle należy interpretować pojęcie zgodności reklamy z Charakterystyką Produktu Leczniczego;
- kiedy przekaz dotyczący leku nie będzie w ogóle uznany za reklamę;
- czy i w jakim zakresie można sponsorować konferencje, zjazdy i kongresy naukowe kierowane do osób upoważnionych do wystawiania recept lub prowadzących obrót produktami leczniczymi.
Wyjaśnienie tych zagadnień ma fundamentalne znaczenie dla osób zaangażowanych w tworzenie materiałów reklamowych dla szeroko rozumianej branży farmaceutycznej lub ich akceptację przed emisją czy dystrybucją.
W książce zaprezentowano przegląd wielu kluczowych decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zarówno tych stwierdzających naruszenie prawa, jak i tych umarzających postępowanie.
Książka Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business.
Książka posiada 322 stron i została wydana w 2020 r.
Autor | Joanna Dziurowicz Katarzyna Czyżewska |
Wydawnictwo | Wolters Kluwer |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 322 |
Kod paskowy (EAN) | 9788382236743 |
Data premiery | 2020.08.27 |
Data pojawienia się | 2020.08.27 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.