hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Relacje między producentami a detalistami”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Relacje między producentami a detalistami

Udostępnij
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.10.17
57,60
Cena sugerowana przez wydawcę: 64,00 zł

Opis od wydawcy

Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.

Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy.

Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.

Autorpraca zbiorowa
WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania2016
Oprawamiękka
Liczba stron242
Format16.5x24.0 cm
Numer ISBN9788301190514
Kod paskowy (EAN)9788301190514
Waga390 g
Data premiery2017.01.04
Data pojawienia się2017.01.04

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Relacje między producentami a detalistami”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0
Wróć do góry