W Sile dobrych pytań Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką, bo może odmienić każdą sferę twojego życia.
Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera i Przywództwa wyższego stopnia.
„W Białym Domu nauczyłem się odpowiadać na różne pytania, ale zawsze twierdziłem, że najtrudniejsze jest zadanie tego właściwego. Andrew i Jerry opanowali tę sztukę. To książka niezbędna, aby skorzystać z potencjału udanej komunikacji. Lektura obowiązkowa!” – Mike McCurry, były rzecznik prasowy prezydenta Billa Clintona.
Wykorzystaj potencjał dobrych pytań!
Jak sądzisz, co przykuwa uwagę potencjalnego klienta lub wywiera trwałe wrażenie na niedawno poznanej osobie? Panuje powszechne przekonanie, że klientów zdobywa się dzięki sprytowi i refleksowi, zaś błyskotliwość – umiejętność doboru trafnych słów – zjednuje sympatię innych. Nasza książka usiłuje przekonać, że zadawanie celnych pytań jest o wiele ważniejsze niż posiadanie gotowej odpowiedzi.
To niezawodny sposób, aby zdobywać coraz to nowych klientów, pogłębiać relacje z nimi i opanować umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi o wiele szybciej, niż wydawało się to możliwe. Dowiesz się z niej, jak wykorzystywać pytania prowokujące do myślenia. Dostarczy ci narzędzi, z pomocą których będziesz mógł dotrzeć do serc i umysłów napotykanych osób. W trzydziestu pięciu inspirujących rozdziałach poznasz fascynujących ludzi. Dzięki ciekawym, wziętym z życia historiom zorientujesz się, w jaki sposób wykorzystano każde z dobrych pytań i jaki odniosło to skutek.
Poznasz jedno motywujące pytanie zadane przez Steve’a Jobsa, które doprowadziło do przełomu w pracach nad komputerem osobistym Macintosha. Ale też jedno niezadane, które kosztowało znaną firmę utratę bardzo ważnego kontraktu. A także inne, nie mniej interesujące i przydatne.
Umiejętność wykorzystywania potencjału zawartego w pytaniach może zdecydowanie zwiększyć twoją skuteczność w działaniu i w realizacji spraw natury osobistej. Ta książka pomoże ci budować i pogłębiać relacje. Sprzedawać więcej produktów, usług czy pomysłów. Motywować innych do zwiększonego wysiłku, który wydawał się im nierealny. Skuteczniej wywierać wpływ na klientów, współpracowników i znajomych.
Autor | Amdrew Sobel, Jerold Panas |
Wydawnictwo | Studio Emka |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 256 |
Format | 13.5 x 21.0 cm |
Numer ISBN | 978-83-66142-36-7 |
Kod paskowy (EAN) | 9788366142367 |
Wymiary | 135 x 210 mm |
Data premiery | 2020.03.10 |
Data pojawienia się | 2020.03.09 |
Dostępna liczba sztuk | |
---|---|
Dostępność całkowita | 92 szt. |
Dostępność w naszym magazynie | 12 szt. (realizacja jeszcze dzisiaj) |
Dostępność w punktach Bonito |
---|
ul. Jagiellońska 4 (przecznica ul. Wolności) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Dmowskiego 12 (obok stacji Gdańsk Wrzeszcz) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Staromiejska 6 (50 m od Rynku) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Piotrkowska 193 (200 m od Politechniki Łódzkiej) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
al. Komisji Edukacji Narodowej 51 (skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej) | Zamów i odbierz już jutro |
al. Komisji Edukacji Narodowej 88 (Ursynów - metro Stokłosy) | Zamów i odbierz już jutro |
al. Niepodległości 54 (przy stacji metro Wierzbno) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Chmielna 4 (50 metrów od ul. Nowy Świat) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Czapelska 48 (200 m od ronda Wiatraczna) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Kondratowicza 37 (blisko Szpitala Bródnowskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Pańska 96 (300 m od ronda Daszyńskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Powstańców Śląskich 3 (obok restauracji McDonald's) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Stawki 8 (450 m od CH Arkadia) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Wspólna 27 (przecznica Marszałkowskiej) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Żeromskiego 1 (przy stacji metra Słodowiec) | Zamów i odbierz już jutro |
al. Armii Krajowej 12 (Budynek Centrum AB) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Jedności Narodowej 122 (blisko Parku Słowiańskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Plac Grunwaldzki 25 (w budynku Grunwaldzki Center) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Ruska 2 (przy Placu Solnym) | Zamów i odbierz już jutro |
Darmowa dostawa już od 299,00 zł
O tym, jaka moc ukryta jest w pytaniach przekonamy się dzięki lekturze książki pt. „Siła dobrych pytań”, opublikowanej nakładem Wydawnictwo Studio Emka. Autorzy: wiodący ekspert w dziedzinie relacji z klientami, Andrew Sobel oraz Jerold Panas, prezes firmy konsultingowej, posługując się licznymi przykładami ze swojego życia, w tym życia zawodowego dowodzą, że właściwie zadawane pytania mogą być kluczem do szeroko rozumianego sukcesu. Tym samym ten poradnik, nie zawierający co prawda ćwiczeń, ale prezentujący kluczowe pytania, jakie warto zadań w określonych sytuacjach (z możliwością ich modyfikacji) to książka, którą powinien przeczytać każdy menedżer, właściciel działalności, coach, psycholog czy handlowiec, a także wszyscy pragnący podnieść jakość i celowość prowadzonych rozmów z innymi ludźmi.
Jak tłumaczą autorzy, użyte przez nich określenie „dobre pytania” podkreślać ma siłę i potencjał tych pytań oraz moc odmieniania przez nie rozmowy. Tym samym to potężne narzędzie, które nie tylko pozwala handlowcom sprzedawać czy nawiązywać biznesowe relacje, ale również pozwala odkryć sedno problemu i … dzięki temu znaleźć rozwiązanie. Trzydzieści cztery rozdziały książki to tak naprawdę zapisy rozmów bądź opisy rzeczywistych sytuacji, które pokazują, jak ważne są pytania i w jakim stopniu potrafią zniszczyć potencjalną relację lub też jak sprzyjają jej nawiązaniu. Każdy rozdział zakończony został danym pytaniem, propozycjami użycia tego pytania i / lub jego modyfikacji, a także przykładowymi pytaniami, które można zadać w toku dalszej rozmowy. Ostatnia część książki zawiera z kolei zestaw blisko trzystu kolejnych pytań, które mogą być wykorzystane zarówno w różnych sytuacjach zawodowych, jak i prywatnych. Znajdziemy tam m.in. pytania pozwalające zbudować relację, zdobyć klientów, szkolić innych, poradzić sobie z kryzysem / niezadowoleniem, ocenić nowy pomysł czy poprosić o datek.
Zawartość merytoryczna książki, czyni ją cennym narzędziem biznesowym, które na dodatek pomaga poprawić jakość naszego życia. Podane pytania można wykorzystać w różnych celach, ale z każdym użyciem będziemy obserwować niezwykłą ich siłę. Dlatego też książki „Siła dobrych pytań” nie może zabraknąć w biblioteczce żadnej osoby, która rzeczywiście jest zainteresowana rozmową i pragnie poznać motywy oraz potrzeby drugiej strony – nie tylko po to, by sprzedać dany produkt czy rozwiązać dany problem, ale przede wszystkim by nawiązać długotrwałe relacje, które procentować będą zarówno w biznesie, jak i życiu osobistym.