|
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesieCharles Duhigg | | Liczba ocen: 115 | Średnia: 3.67/6 |
| | |
Autor: | Charles Duhigg | Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy PWN | Rok wydania: | 2013 | Oprawa: | miękka ze skrzydełkami | Liczba stron: | 424 | Format: | 14.5 x 20.5 cm | Numer ISBN: | 978-83-7705-270-9 | Kod paskowy (EAN): | 9788377052709 | Dostępna ilość: | 446 egz. | Czas realizacji: | wyślemy jeszcze dziś! |
|
|
|
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły | |  | -28% |
35, | 28  49,00 |
|
NISKA CENA! |
Koszty dostawy: | Odbiór osobisty | GRATIS! | Poczta Polska | od 7,99 zł | Paczka w RUCHu | 7,99 zł | Paczkomaty | 9,99 zł | Kurier | 9,99 zł | * Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów! |
|
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie - opis wydawcy: Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. • Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? • Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? • Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? • W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? • Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”. Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów „New York Times” Ponad. 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy. Tłumaczenie na 31 języków. Pierwszorzędna książka oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki – „The Economist”. Data ukazania się w księgarni: 2013.03.13
Klienci, którzy kupili Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie, wybrali również | | | | | | | | | | | Powrót z Bambuko Książka, która pobudza szare komórki, sumienie i „mięśnie śmiechowe”. Chociaż świat s... Cena: 27,93 |  |
|
| | | | | | | | | Inteligencja emocjonalna Jubileuszowe wydanie światowego bestselleru Daniela Golemana Inteligencji emocjonalnej przynosi o... Cena: 32,40 |  |
|
| | | | Wyrwa Kiedy Maciej Tomski dowiaduje się, że jego żona Janina zginęła w wypadku samochodowym, myśli, że ... Cena: 27,93 |  |
|
| | | Nawyki warte miliony Sprawdzone sposoby, dzięki którym podwoisz i potroisz swoje dochody! Wielu ludzi zadaje sobie pyt... Cena: 29,93 |  |
|
| | | | Nawyki bogatych i biednych Ta książka jest dla wszystkich tych, którzy: - żyją z miesiąc na miesiąc i chcą to szybko i skut... Cena: 33,92 |  |
|
| |
Charles Duhigg – pozostałe pozycje | | The Power of Habit Why do we do develop habits? And how can we change them? We can always change. In The Power of Ha... Cena: 31,57 |  |
|
| |
|
| |