Podporządkuj sobie galaktykę i dyktuj panujące w niej reguły. Zbuduj potęgę militarną, używając swoich zdolności handlowych. Używaj floty kosmicznych okrętów, by ochronić to co Twoje i przejąć to co cudze!
„Star Realms. Crisis. Wydarzenia” to dodatek, w którym pojawiają się nowe karty wydarzeń, zmieniające zasady gry już w chwili pojawienia się w rzędzie handlu.
Zestaw ten składa się z 12 kart:
1 x Czarna Dziura
1 x Bombardowanie
2 x Kometa
1 x Galaktyczny Szczyt
2 x Kwazar
1 x Supernowa
2 x Misja Handlowa
2 x Skok w Nadświetlną
„Star Realms” to karciana gra bitewna oparta na mechanice rozbudowy talii. Jej twórcami są profesjonalni gracze „Magic. The Gathering” – Darwin Kastle i Rob Dougherty. Ich dzieło łączy w sobie emocje płynące z interakcji, typowe dla klasycznych karcianych gier kolekcjonerskich, z frajdą budowania własnej talii płynącą z ekonomicznych gier deckbuildingowych.
Producent | Games Factory Publishing |
Wiek | od 12 lat |
Liczba graczy | 2 |
Kategoria | karty i karcianki |
Kod paskowy (EAN) | 5906395371549 |
Data premiery | 2018.07.20 |
Data pojawienia się | 2018.07.20 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Podporządkuj sobie galaktykę i dyktuj panujące w niej reguły. Zbuduj potęgę militarną, używając swoich zdolności handlowych. Używaj floty kosmicznych okrętów, by ochronić to co Twoje i przejąć to co cudze! „Star Realms. Crisis. Bazy i statki” to dodatek wprowadzający nowe bazy i statki. Zestaw ten składa się z 12 kart: 1 x Holownik Budowlany 2 x Bot Obronny 2 x Baza Myśliwców 1 x Imperialny Handlarz 1 x Mega Mech 1 x Dewastator 2 x Barka Handlowa 2 x Krąg Handlu „Star Realms” to karciana gra bitewna oparta na mechanice rozbudowy talii. Jej twórcami są profesjonalni gracze „Magic. The Gathering” – Darwin Kastle i Rob Dougherty. Ich dzieło łączy w sobie emocje płynące z interakcji, typowe dla klasycznych karcianych gier kolekcjonerskich, z frajdą b...
Podporządkuj sobie galaktykę i dyktuj panujące w niej reguły. Zbuduj potęgę militarną, używając swoich zdolności handlowych. Używaj floty kosmicznych okrętów, by ochronić to co Twoje i przejąć to co cudze! „Star Realms. Crisis. Bohaterowie” to dodatek wprowadzający karty bohaterów, które mogą przesądzić o losach bitwy. Zestaw ten składa się z 12 kart: 2 x Przebiegły Kapitan 1 x Admirał Rasmussen 2 x Pilot Tarana 1 x Władca Blobów 2 x Starszyzna Wojenna 1 x Wysoki Kapłan Lyle 2 x Dowódca Specsił 1 x Dyrektor Torres „Star Realms” to karciana gra bitewna oparta na mechanice rozbudowy talii. Jej twórcami są profesjonalni gracze „Magic. The Gathering” – Darwin Kastle i Rob Dougherty. Ich dzieło łączy w sobie emocje płynące z interakcji, typowe...
Podporządkuj sobie galaktykę i dyktuj panujące w niej reguły. Zbuduj potęgę militarną, używając swoich zdolności handlowych. Używaj floty kosmicznych okrętów, by ochronić to co Twoje i przejąć to co cudze! „Star Realms. Crisis. Floty i fortece” to dodatek wprowadzający nowe karty floty i fortec. Zestaw ten składa się z 12 kart: 1 x Fort Graniczny 1 x Kapitol 2 x Prom Towarowy 2 x Fregata Celna 1 x Planeta Śmierci 2 x Bot Patrolowy 2 x Kolec 1 x Gwiezdna Forteca „Star Realms” to karciana gra bitewna oparta na mechanice rozbudowy talii. Jej twórcami są profesjonalni gracze „Magic. The Gathering” – Darwin Kastle i Rob Dougherty. Ich dzieło łączy w sobie emocje płynące z interakcji, typowe dla klasycznych karcianych gier kolekcjonerskich, z frajdą budo...
Podporządkuj sobie galaktykę i dyktuj panujące w niej reguły. Zbuduj potęgę militarną, używając swoich zdolności handlowych. Używaj floty kosmicznych okrętów, by ochronić to co Twoje i przejąć to co cudze! „Star Realms. Gambit” to nowy pakiet kart zawierający scenariusze do gry solo i kooperacyjnej oraz nowy rodzaj neutralnego statku. Dodatek ten składa się z 20 kart: 1 x Atak z Zaskoczenia 2 x Dojście do Władzy 1 x Dostawa z Przemytu 2 x Flota Graniczna 1 x Manewr Polityczny 1 x Niespodziewany Sojusz 1 x Operacja Odzyskowa 1 x Szalony Gambit 1 x Śmiały Wypad 2 x Tarcza Energetyczna 3 x Najemny Krążownik 2 x Wariant jednoosobowy (Piraci Mrocznej Gwiazdy i Bestia Nemezis) 2 x Wariant kooperacyjny (Piraci Mrocznej Gwiazdy i Bestia Nemezis) „Star Realms” to ka...
Akcja Edenu osadzona jest w niedalekiej przyszłości (przełom XXI i XXII wieku), w świecie spustoszonym przez tajemniczy wirus (Closure Virus). Epidemia, która zmniejszyła populację Ziemi o co najmniej 15%, zmieniła polityczną i ekonomiczną mapę świata. Historia opowiadana przez Hirokiego Endo rozciąga się na wiele lat i obraca się wokół postaci dorastającego chłopca Eliaha Ballarda. W tle rozgrywa się walka o światową dominację, podkreślona ciągłą groźbą następnego ataku śmiertelnego wirusa. Większość wydarzeń rozgrywa się w Ameryce Południowej.
Akcja Edenu osadzona jest w niedalekiej przyszłości (przełom XXI i XXII wieku), w świecie spustoszonym przez tajemniczy wirus (Closure Virus). Epidemia, która zmniejszyła populację Ziemi o co najmniej 15%, zmieniła polityczną i ekonomiczną mapę świata. Historia opowiadana przez Hirokiego Endo rozciąga się na wiele lat i obraca się wokół postaci dorastającego chłopca Eliaha Ballarda. W tle rozgrywa się walka o światową dominację, podkreślona ciągłą groźbą następnego ataku śmiertelnego wirusa. Większość wydarzeń rozgrywa się w Ameryce Południowej.
Ostatni, piąty album, zawierający najlepsze historie ze świata Obcego. Kolekcjonerskie wydanie limitowane z okazji 5-tych urodzin oficyny wydawniczej Scream. Jedenaście historii ze świata Aliena, najbardziej zabójczego i kultowego zabójcy z kosmosu stworzonego przez Ridleya Scotta. Na tom składają się historie: • Apokalipsa • Życiowa okazja • Ksenogeneza • Łowcy głów • Sezon turystyczny • Świnia • Na granicy • 45 sekund i przedwieczni bogowie • Czystka • Tropiciel
„Kajko i Kokosz” Janusza Christy (1934–2008) to jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów – mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza – służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty. „Kajko i Kokosz – Opowieści z Mirmiłowa” to oficjalna kontynuacja tej kultowej serii. Albumy zawierają po kilka krótkich historyjek, tworzonych przez znanych polskich rysowników. Komiksy tworzone są w różnych stylach, a ich głównymi bohaterami często są drugoplanowe postacie oryginalnej serii. Zawsze jednak pozostają wierne duchowi oryginalnych komiksów Janusza Christy, z ic...
Uwaga. To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: „7 Cudów Świata. Pojedynek” Człowiek jest zwierzęciem politycznym Podczas posiedzeń senatu zapadają decyzje, które zaważą na losach cywilizacji. Tymczasem w ciemnych korytarzach spiskowcy realizują własne cele... Dodatek „Agora” wprowadza senatorów, którzy dążą do zwiększenia swoich wpływów. Z ich udziałem spróbujecie przejąć kontrolę nad przebiegiem posiedzeń, by czerpać korzyści z wydawanych dekretów. Będziecie też mogli zwrócić się o pomoc do spiskowców, którzy swoimi knowaniami mogą zupełnie zmienić układ sił. Dodatek wprowadza również nowy warunek zwycięstwa: dominację polityczną. Jeśli masz ochotę, możesz połączyć ten dodatek nie tylko z po...
Nowa kolorowa edycja detektywistycznych przygód Kajtka i Koka! „Bliscy krewni” późniejszych bohaterów Janusza Christy Kajka i Kokosza na tropie groźnych przestępców! W podlondyńskiej willi lorda Chewroleta dochodzi w nocy do zuchwałej kradzieży unikatowego brylantowego naszyjnika zwanego Wielkim Wozem. Nazajutrz do Londynu przypływa statek z marynarzami Kajtkiem i Kokiem na pokładzie. Bohaterowie postanawiają przespacerować się po mieście. W parku Koko podsłuchuje niechcący dziwną rozmowę dwóch przechodniów o skradzionym naszyjniku, a zaraz potem znajduje porzuconą gazetę z artykułem o tejże kradzieży. Splot okoliczności sprawia, że Kajtek i Koko podejmują się próby rozwiązania zagadki skradzionego naszyjnika. Kajtek i Koko – Londyński kryminał ...
Niezłomny dziennikarz, który od dawna chce zniszczyć zepsute korporacje z Night City, wreszcie ma ku temu okazję. Ktoś użył ładunków atomowych, żeby wysadzić centralę wielkiej firmy. Plotka głosi, że był to niesławny Johnny Silverhand. Mówi się też, że zamachowiec nie żyje, a jego ciało wciąż znajduje się w podziemiach zrujnowanej wieży. Zadanie dla reportera: odnaleźć zwłoki. Ale czy Johnny rzeczywiście zginął, czy to tylko pogłoska? Na ulicach Night City można sporo usłyszeć, a upadek korporacji to dopiero początek. Autorem scenariusza jest Bartosz Sztybor („Wiedźmin”), a rysunki przygotował Giannis Milonogiannis („Prophet”). Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w tomie Cyberpunk 2077: Where’s Johnny.
Kajko i Kokosz pojawili się na łamach trójmiejskiej popołudniówki „Wieczór Wybrzeża” w 1972 i stali się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych bohaterów polskiej popkultury. Cykl Janusza Christy (1934–2008) opowiada o dwóch wojach – dzielnym i rozważnym Kajku oraz żarłocznym i nieco samolubnym Kokoszu, którzy bronią Mirmiłowa oraz przeżywają mnóstwo zabawnych przygód. ZŁOTA KOLEKCJA to wyjątkowa, jubileuszowa edycja z okazji 50-lecia serii. Kolekcja składa się z sześciu tomów, w których zebrane zostaną wszystkie komiksy „Kajko i Kokosz” – w kolejności chronologicznej i poddane renowacji kolorystycznej. Dodatkiem do każdego albumu jest obszerne posłowie Krzysztofa Janicza, zawierające wiele cennych informacji i ciekawostek o historii serii oraz...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro