Czasami świetny pomysł sprzedaje się sam. W pozostałych 99% przypadków trzeba znaleźć sposób przekonania innych, że pomysł rzeczywiście jest świetny. Większość menadżerów spędza dni i noce, pracując nad swoimi dziełami, a żal im kilku godzin na przygotowanie się do ich prezentacji.
Peter Coughter, weteran przetargów reklamowych, przez ponad 15 lat szkolił pracowników BBDO, Crispin Porter + Bogusky, DDB, Y&R i wielu innych firm, pomagając copywriterom, projektantom i opiekunom klienta zrozumieć, jak się w tym biznesie wygrywa.
Książkę urozmaicają opowieści znanych przedstawicieli branży reklamowej, w których omawiają swoje najlepsze (i najgorsze) prezentacje.
Autor | Peter Coughter |
Wydawnictwo | Studio Emka |
Rok wydania | 2014 |
Oprawa | Broszurowa |
Liczba stron | 244 |
Format | 13.4 x 21.4 cm |
Numer ISBN | 978-83-63773-68-7 |
Kod paskowy (EAN) | 9788363773687 |
Waga | 270 g |
Wymiary | 134 x 214 x 19 mm |
Data premiery | 2014.01.21 |
Data pojawienia się | 2014.01.21 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.