LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1495
Czasopisma
482
Dla dzieci i młodzieży
19954
Encyklopedie i słowniki
1352
Historia
3281
Języki obce
3006
Kalendarze
308
Komiksy
2263
Kulinaria
937
Literatura faktu i publicys...
3220
Literatura naukowa
12423
Literatura obcojęzyczna
462
Literatura piękna
18363
Podręczniki
6684
Podróże
3337
Poradniki
5391
Pozostałe
36896
Religie i religioznawstwo
4785
Rozrywka, hobby
2725
Z autografem
9
Dla dzieci i młodzieży
557
Fantastyka
169
Historia
85
Horror
10
Kobiece
92
Literatura i lektury
471
Podróże
33
Poradniki, zdrowie i rozwój...
132
Pozostałe
33
Przygodowe
28
Religijne
98
Romans
59
Sensacja, groza, kryminał
376
Słuchowiska
10
Alternatywna
1854
Awangarda
517
Blues
209
Country
136
Dance & Disco
315
Disco Polo
42
Dla dzieci
249
Dubstep
265
Elektroniczna
1407
Etniczna
195
Filmowa
536
Folklorystyczna, biesiadna
361
Hardcore
142
Heavy metal
1853
Hip-hop
1043
Jazz
2067
Kabaret
33
Klasyczna
3107
Pakiety
41
Patriotyczna
17
Poezja śpiewana
401
Pop
7182
Pozostałe
63
Punk
375
Reggae & Dub
1135
Relaksacyjna
22
Religijna
191
Retro
28
Rock
4006
Składanki
293
Soul
58
Swing
7
Akcja
205
Animowane
779
Biograficzne
53
Dokument
112
Dramat
204
Edukacyjne
19
Familijne
132
Fantastyka
269
Historyczne i wojenne
32
Horror
105
Humor, komedia, kabarety
200
Musicale i muzyczne
43
Obyczajowe
57
Pakiety
94
Pozostałe
16
Przygodowe
80
Religijne
35
Romantyczne
61
Sensacja i groza
134
Seriale
296
Teatr
35
Westerny
9
Akcesoria dla dziewczynek
228
Akcesoria domowe
303
Artykuły dla dzieci i niemo...
892
Bańki mydlane
110
Figurki
891
Gadżety licencjonowane
48
Instrumenty muzyczne
102
Klocki
907
Klocki LEGO
426
Klocki Playmobil
354
Lalki
900
Maskotki
1026
Masy plastyczne
312
Militarne
344
Pojazdy
2785
Pozostałe
3031
Roboty
104
Sport
458
Torebki
77
Transformersy
30
Zabawki kreatywne
1817
2000 elementów lub więcej
159
Do 50 elementów
515
Od 1001 do 1999 elementów
95
Od 201 do 1000 elementów
795
Od 51 do 200 elementów
516
Pozostałe
267
Puzzle 3D
86
Edukacyjne
333
Familijne i dla dzieci
707
Karty i karcianki
602
Pamięciowe, logiczne, quizy
198
Pozostałe
204
Strategiczne, ekonomiczne i...
337
Towarzyskie, imprezowe
275
Zręcznościowe
127
Artykuły biurowe
1443
Artykuły dekoracyjne i okol...
1551
Artykuły piśmiennicze
1299
Artykuły plastyczne
1051
Artykuły szkolne
2556
Pozostałe
109
Gry
94
Programy
80
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
Autor:Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
Wydawnictwo:OnePress
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:184
Format:14.0 x 20.8 cm
Numer ISBN:978-83-283-3536-3
Kod paskowy (EAN):9788328335363
Data premiery:styczeń 2019
Dostępna ilość:94 egz.
Czas realizacji:
1 dzień roboczy Czas
Obniżka
-45%
21,
45
Skreśl39,00
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Poczta Polskaod 6,99 zł
Paczka w RUCHu6,99 zł
Paczkomaty8,99 zł
Kurier9,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych książek!
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim - opis wydawcy:

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze – dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi.

Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży…

A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę „jakości doświadczania marki”. Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?

Otóż nie – handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Data ukazania się w księgarni: 2018.11.29

Klienci, którzy kupili Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim, wybrali również

Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów

Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów

Autor: Cole Nussbaumer Knaflic, Wydawnictwo: OnePress

Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszec...

Cena: 32,45
Dodaj do koszyka
Psychologia szefa. Tom 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Psychologia szefa. Tom 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Autor: Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo: OnePress

Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrańgrupa podwł...

Cena: 36,30
Dodaj do koszyka
Mistrzowskie mapowanie myśli. Podręcznik użytkownika najpotężniejszego narzędzia rozumowania

Mistrzowskie mapowanie myśli. Podręcznik użytkownika najpotężniejszego narzędzia rozumowania

Autor: Tony Buzan, Wydawnictwo: OnePress

Mapa myśli jest doskonałą metodą inspirującego zasilania umysłu, intelektu i ducha. Odzwierciedl...

Cena: 21,95
Dodaj do koszyka
Znajdź swoje dlaczego. Odkryj wewnętrzną motywację swoją i swojego zespołu

Znajdź swoje dlaczego. Odkryj wewnętrzną motywację swoją i swojego zespołu

Spełnienie jest czymś głębszym i trwalszym niż poczucie szczęścia. W życiu zawodowym szczęście pr...

Cena: 21,45
Dodaj do koszyka
Trening umysłu dla bystrzaków

Trening umysłu dla bystrzaków

Autor: Tracy Packiam Alloway, Wydawnictwo: Septem

Chcesz na zawołanie przypominać sobie nazwisko aktora, który gra w tych wszystkich filmach o wamp...

Cena: 21,95
Dodaj do koszyka
Kontraktowanie realizacji przedsięwzięć budowlanych

Kontraktowanie realizacji przedsięwzięć budowlanych

Obiegowa opinia głosi, że dobrze zawarta umowa jest podstawą sukcesu podjętego przedsięwzięcia bu...

Cena: 50,37
Dodaj do koszyka
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna

Autor: praca zbiorowa, Wydawnictwo: OnePress

Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już do...

Cena: 21,95
Dodaj do koszyka
Blockchain w biznesie. Możliwości i zastosowania łańcucha bloków

Blockchain w biznesie. Możliwości i zastosowania łańcucha bloków

Internet całkowicie zmienił naszą cywilizację. Podobnym przełomem jest technologia blockchain (ła...

Cena: 26,95
Dodaj do koszyka
Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna

Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna

Autor: praca zbiorowa, Wydawnictwo: OnePress

Niezależnie od tego, czy przedmiotem rozważań jest armia, załoga zakładu przemysłowego, czy zespó...

Cena: 21,95
Dodaj do koszyka
Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie

Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie

Autor: Grzegorz Kubera, Wydawnictwo: OnePress

Czy pracujesz na etacie, ale regularnie zastanawiasz się, jak by to było mieć własną działalność ...

Cena: 26,95
Dodaj do koszyka
Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać

Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać

Autor: Andrzej Krótki, Wydawnictwo: OnePress

Lean management, tłumaczone czasem jako „szczupłe zarządzanie”, polega na takim prowa...

Cena: 21,95
Dodaj do koszyka
Zarabiajmy na nieruchomościach

Zarabiajmy na nieruchomościach

Autor: Kuba Karliński, Wydawnictwo: IMPERA KK

Obowiązkowa lektura dla wszystkich, których interesuje zarabianie pieniędzy, a zwłaszcza zarabian...

Cena: 39,92
Dodaj do koszyka
Psychologia nauczania, czyli jak skutecznie prowadzić szkolenia, zarządzać grupami i występować przed publicznością

Psychologia nauczania, czyli jak skutecznie prowadzić szkolenia, zarządzać grupami i występować...

Autor: Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo: Helion

Ta książka to owoc dwóch dekad doświadczeń nauczyciela, trenera i szkoleniowca, który w swojej ka...

Cena: 26,95
Dodaj do koszyka
Superstudent. Jak uczyć się wydajniej i skuteczniej

Superstudent. Jak uczyć się wydajniej i skuteczniej

Autor: Olav Schewe, Wydawnictwo: Bukowy Las

Uczyć się szybciej, mieć dobre oceny i czas dla siebie? Kto by tego nie chciał? Dzięki praktyczny...

Cena: 24,78
Dodaj do koszyka
Wielki renesans. Chińska transformacja i jej konsekwencje

Wielki renesans. Chińska transformacja i jej konsekwencje

Autor: Bogdan Góralczyk, Wydawnictwo: Dialog

Wielki renesans to rewelacyjne studium na temat Quo Vadis, Sina? Bogdan Góralczyk prezentuje mo...

Cena: 57,85
Kapitał intelektualny organizacji w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – inwestorów zagranicznych

Kapitał intelektualny organizacji w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw ̵...

„Monografia jest wartościowym opracowaniem, w którym Autor umiejętnie powiązał (...) proble...

Cena: 40,48
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej. Regulacje, struktura, przemiany

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodni...

2.
BEZCENNY LUKSUS ROZMOWY Z AUTORYTETAMI

BEZCENNY LUKSUS ROZMOWY Z AUTORYTETAMI

3.
Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

4.
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego n...

5.
Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

6.
E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

7.
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Wydanie 2, rozszerzone

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją mark...

8.
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II, poszerzone

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradn...

9.
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji m...

10.
Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy

Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa...

11.
Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka

Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka

12.
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

13.
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na...

14.
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i s...

15.
Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 poszerzone

Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 posz...

16.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw...

17.
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, pr...

18.
Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla ws...

19.
Kształtowanie cen. Praktyczny poradnik, wydanie 2

Kształtowanie cen. Praktyczny poradnik, wydanie 2

20.
Content. Elementarna cząstka marketingu

Content. Elementarna cząstka marketingu

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Marketing 4.0

Marketing 4.0

2.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

3.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wi...

4.
Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta

Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego ...

5.
Droga Toyoty do doskonałości w usługach. Jak rozwijać Lean w firmie usługowej

Droga Toyoty do doskonałości w usługach. Jak ro...

6.
Bądź pro!

Bądź pro!

Autor: Worre Eric
7.
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie

Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed ...

Autor: Paul Ekman
8.
Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

9.
Alfabet mitów menedżerskich

Alfabet mitów menedżerskich

10.
Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 poszerzone

Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 posz...

11.
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik market...

12.
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, mark...

13.
Content. Elementarna cząstka marketingu

Content. Elementarna cząstka marketingu

14.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

15.
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, osią...

Autor: Anna Miotk
16.
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II, poszerzone

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradn...

17.
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

18.
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Wydanie 2, rozszerzone

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją mark...

19.
Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy

Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa...

20.
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji m...

LD
PD
© 2011 – 2019 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy