LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1605
Czasopisma
469
Dla dzieci i młodzieży
21225
Encyklopedie i słowniki
1375
Historia
3561
Języki obce
3030
Kalendarze
245
Komiksy
2621
Kulinaria
998
Literatura faktu i publicys...
3396
Literatura naukowa
14145
Literatura obcojęzyczna
772
Literatura piękna
19684
Podręczniki
6918
Podróże
3302
Poradniki
5926
Pozostałe
31619
Religie i religioznawstwo
5509
Rozrywka, hobby
2956
Z autografem
8
Dla dzieci i młodzieży
669
Fantastyka
213
Historia
98
Horror
15
Kobiece
107
Literatura i lektury
520
Podróże
38
Poradniki, zdrowie i rozwój...
144
Pozostałe
48
Przygodowe
26
Religijne
117
Romans
56
Sensacja, groza, kryminał
403
Słuchowiska
12
Alternatywna
2774
Awangarda
505
Blues
377
Country
147
Dance & Disco
338
Disco Polo
47
Dla dzieci
258
Dubstep
278
Elektroniczna
1717
Etniczna
226
Filmowa
611
Folklorystyczna, biesiadna
397
Hardcore
149
Heavy metal
6963
Hip-hop
1103
Jazz
2345
Kabaret
41
Klasyczna
3195
Pakiety
51
Patriotyczna
17
Poezja śpiewana
431
Pop
8159
Pozostałe
11
Punk
401
Reggae & Dub
1150
Relaksacyjna
40
Religijna
212
Retro
30
Rock
5923
Składanki
299
Soul
90
Swing
10
Akcja
214
Animowane
807
Biograficzne
62
Dokument
127
Dramat
208
Edukacyjne
21
Familijne
127
Fantastyka
286
Historyczne i wojenne
44
Horror
110
Humor, komedia, kabarety
211
Musicale i muzyczne
43
Obyczajowe
60
Pakiety
90
Pozostałe
17
Przygodowe
78
Religijne
49
Romantyczne
63
Sensacja i groza
140
Seriale
318
Teatr
52
Westerny
9
Akcesoria dla dziewczynek
271
Akcesoria domowe
335
Artykuły dla dzieci i niemo...
1051
Bańki mydlane
111
Figurki
1023
Gadżety licencjonowane
26
Instrumenty muzyczne
129
Klocki
1058
Klocki LEGO
478
Klocki Playmobil
397
Lalki
1161
Maskotki
1344
Masy plastyczne
377
Militarne
382
Pojazdy
3151
Pozostałe
3210
Roboty
110
Sport
551
Torebki
80
Transformersy
24
Zabawki kreatywne
2259
2000 elementów lub więcej
164
Do 50 elementów
611
Od 1001 do 1999 elementów
101
Od 201 do 1000 elementów
891
Od 51 do 200 elementów
579
Pozostałe
352
Puzzle 3D
94
Edukacyjne
417
Familijne i dla dzieci
767
Karty i karcianki
701
Pamięciowe, logiczne, quizy
256
Pozostałe
196
Strategiczne, ekonomiczne i...
401
Towarzyskie, imprezowe
331
Zręcznościowe
149
Artykuły biurowe
1618
Artykuły dekoracyjne i okol...
2202
Artykuły piśmiennicze
1432
Artykuły plastyczne
1252
Artykuły szkolne
2745
Pozostałe
144
Gry
94
Programy
83
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
Autor:Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
Wydawnictwo:OnePress
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:184
Format:14.0 x 20.8 cm
Numer ISBN:978-83-283-3536-3
Kod paskowy (EAN):9788328335363
Data premiery:styczeń 2019
Dostępna ilość:103 egz.
Czas realizacji:
wyślemy jeszcze dziś! Czas
Obniżka
-35%
25,
35
Skreśl39,00
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Poczta Polskaod 6,99 zł
Paczka w RUCHu6,99 zł
Paczkomaty8,99 zł
Kurier9,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych książek!
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim - opis wydawcy:

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze – dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi.

Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży…

A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę „jakości doświadczania marki”. Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?

Otóż nie – handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Data ukazania się w księgarni: 2018.11.29

Klienci, którzy kupili Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim, wybrali również

Mistrzowskie mapowanie myśli. Podręcznik użytkownika najpotężniejszego narzędzia rozumowania

Mistrzowskie mapowanie myśli. Podręcznik użytkownika najpotężniejszego narzędzia rozumowania

Autor: Tony Buzan, Wydawnictwo: OnePress

Mapa myśli jest doskonałą metodą inspirującego zasilania umysłu, intelektu i ducha. Odzwierciedl...

Cena: 25,94
Dodaj do koszyka
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów

Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów

Autor: Cole Nussbaumer Knaflic, Wydawnictwo: OnePress

Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszec...

Cena: 38,35
Dodaj do koszyka
Psychologia szefa. Tom 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Psychologia szefa. Tom 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Autor: Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo: OnePress

Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrańgrupa podwł...

Cena: 42,90
Dodaj do koszyka
Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie

Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie

Autor: Grzegorz Kubera, Wydawnictwo: OnePress

Czy pracujesz na etacie, ale regularnie zastanawiasz się, jak by to było mieć własną działalność ...

Cena: 31,85
Dodaj do koszyka
Psychologia od środka

Psychologia od środka

Autor: Sandi Mann, Wydawnictwo: Olesiejuk Sp. z o.o.

Psychologia od zawsze fascynowała większość z nas i trudno się temu dziwić. Jest to dyscyplina za...

Cena: 24,84
Dodaj do koszyka
Praktyczne aspekty zawodu mediatora. Poradnik

Praktyczne aspekty zawodu mediatora. Poradnik

Autor: Agnieszka Rogozińska, Wydawnictwo: Difin

Poradnik stanowi omówienie mediacji i zawodu mediatora w jak najbardziej praktycznym ujęciu. To ...

Cena: 36,75
Dodaj do koszyka
Potworne porządki

Potworne porządki

, Wydawnictwo: Nasza Księgarnia - gry

Zabawa i rozwój dzieci! Dzieci robią porządek w pokoju. Wyciągają z woreczka różne przedmioty i o...

Cena: 38,94
Dodaj do koszyka
Macierzyństwo non-fiction. Relacja z przewrotu domowego, wydanie II

Macierzyństwo non-fiction. Relacja z przewrotu domowego, wydanie II

Autor: Joanna Czeczott, Wydawnictwo: Czarne

„Znam piękne i dalekie od cukierkowej wizji zdjęcia robione przez matkę własnym dzieciom. Z...

Cena: 25,94
Dodaj do koszyka
Marka

Marka

Autor: praca zbiorowa, Wydawnictwo: Libron

„Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną – postrzeganie marek w prze...

Cena: 28,60
Dodaj do koszyka
Zalękniony mózg

Zalękniony mózg

Przeprogramuj swój sposób myślenia i zacznij żyć bez lęku! Osoby zmagające się z napadami lęku cz...

Cena: 34,77
Dodaj do koszyka
Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług

Autor: Justyna Fabijańczyk, Wydawnictwo: OnePress

Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium? Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów p...

Cena: 38,35
Dodaj do koszyka
Homo deus. Krótka historia jutra

Homo deus. Krótka historia jutra

Światowy bestseller. Nowa książka najbardziej inspirującego myśliciela XXI wieku. Tak będzie wygl...

Cena: 38,94
Dodaj do koszyka
Porażka znaczy zwycięstwo

Porażka znaczy zwycięstwo

Autor: Charles Pepin, Wydawnictwo: Muza

Porażka znaczy zwycięstwo to mądra, pozytywna i budująca książka, która pokazuje, jak nie bać się...

Cena: 22,69
Dodaj do koszyka
Psy sprzedaży

Psy sprzedaży

Gdy byłem dzieckiem, mówiono mi, że jeżeli chcę być zamożny, muszę się nauczyć, jak pracować z lu...

Cena: 30,55
Dodaj do koszyka
Znajdź swoje dlaczego. Odkryj wewnętrzną motywację swoją i swojego zespołu

Znajdź swoje dlaczego. Odkryj wewnętrzną motywację swoją i swojego zespołu

Spełnienie jest czymś głębszym i trwalszym niż poczucie szczęścia. W życiu zawodowym szczęście pr...

Cena: 25,35
Dodaj do koszyka
Głód

Głód

Reportaż totalny. Kronika naszych czasów. Jedna z ważniejszych książek non-fiction ostatnich lat....

Cena: 45,44
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

2.
Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne...

3.
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketin...

4.
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe tr...

5.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

6.
Marketing Mody. Strategia i promocja

Marketing Mody. Strategia i promocja

7.
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej. Regulacje, struktura, przemiany

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodni...

8.
BEZCENNY LUKSUS ROZMOWY Z AUTORYTETAMI

BEZCENNY LUKSUS ROZMOWY Z AUTORYTETAMI

9.
Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu

10.
Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

11.
Kapitał marki w mediach społecznościowych

Kapitał marki w mediach społecznościowych

12.
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego n...

13.
This is Marketing

This is Marketing

Autor: Seth Godin
14.
Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

15.
Marketing we współczesnej gospodarce

Marketing we współczesnej gospodarce

16.
E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

17.
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku...

18.
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Wydanie 2, rozszerzone

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją mark...

19.
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II, poszerzone

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradn...

20.
Marketing relacji. Teoria i praktyka, wydanie 3

Marketing relacji. Teoria i praktyka, wydanie 3

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

2.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

3.
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

4.
Bądź pro!

Bądź pro!

Autor: Worre Eric
5.
Marketing 4.0

Marketing 4.0

6.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wi...

7.
Marketing

Marketing

8.
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe tr...

9.
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie

Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed ...

Autor: Paul Ekman
10.
This is Marketing

This is Marketing

Autor: Seth Godin
11.
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu ...

Autor: Eric Worre
12.
Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zado...

13.
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Wydanie 2, rozszerzone

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją mark...

14.
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o s...

15.
Marketing Mody. Strategia i promocja

Marketing Mody. Strategia i promocja

16.
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

17.
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketin...

18.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

19.
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, osią...

Autor: Anna Miotk
20.
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, mark...

LD
PD
© 2011 – 2019 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy