LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1492
Czasopisma
439
Dla dzieci i młodzieży
21142
Encyklopedie i słowniki
1275
Historia
3380
Języki obce
3133
Kalendarze
239
Komiksy
2775
Kulinaria
999
Literatura faktu i publicys...
3434
Literatura naukowa
14434
Literatura obcojęzyczna
1124
Literatura piękna
20082
Podręczniki
7191
Podróże
3342
Poradniki
5923
Pozostałe
32314
Religie i religioznawstwo
5659
Rozrywka, hobby
2782
Z autografem
11
Biografie
118
Dla dzieci i młodzieży
723
Fantastyka
343
Historia
118
Horror
32
Kryminał
313
Literatura faktu
60
Literatura i lektury
239
Obyczajowe
334
Opowiadania
32
Podróże
43
Popularnonaukowe
23
Poradniki, zdrowie i rozwój...
185
Pozostałe
21
Przygodowe
42
Psychologiczne
14
Religijne
189
Romans
105
Sensacja
74
Słuchowiska
15
Thriller
152
Alternatywna
2384
Awangarda
494
Blues
281
Country
151
Dance & Disco
310
Disco Polo
38
Dla dzieci
245
Dubstep
273
Elektroniczna
1628
Etniczna
206
Filmowa
571
Folklorystyczna, biesiadna
356
Hardcore
146
Heavy metal
5217
Hip-hop
956
Jazz
2270
Kabaret
31
Klasyczna
2792
Pakiety
41
Patriotyczna
18
Poezja śpiewana
372
Pop
7214
Pozostałe
18
Punk
365
Reggae & Dub
1130
Relaksacyjna
40
Religijna
204
Retro
27
Rock
5095
Składanki
288
Soul
92
Swing
7
Akcja
254
Animowane
789
Biograficzne
70
Dokument
126
Dramat
219
Edukacyjne
17
Familijne
126
Fantastyka
308
Historyczne i wojenne
49
Horror
118
Humor, komedia, kabarety
219
Musicale i muzyczne
47
Obyczajowe
59
Pakiety
81
Pozostałe
16
Przygodowe
81
Religijne
47
Romantyczne
61
Sensacja i groza
141
Seriale
288
Teatr
51
Westerny
9
Akcesoria dla dziewczynek
275
Akcesoria domowe
345
Artykuły dla dzieci i niemo...
1318
Bańki mydlane
142
Edukacyjne
219
Figurki
1217
Gadżety licencjonowane
73
Instrumenty muzyczne
132
Kąpielowe
23
Klocki
1105
Klocki LEGO
563
Klocki Playmobil
402
Lalki
1215
Maskotki
1305
Masy plastyczne
387
Militarne
242
Modele do sklejania
184
Ogrodowe
273
Pojazdy
3383
Pozostałe
3296
Roboty
101
Sport
611
Torebki
84
Transformersy
47
Zabawki kreatywne
2200
2000 elementów lub więcej
162
Do 50 elementów
716
Od 1001 do 1999 elementów
109
Od 201 do 1000 elementów
1011
Od 51 do 200 elementów
669
Pozostałe
389
Puzzle 3D
114
Edukacyjne
582
Familijne i dla dzieci
821
Karty i karcianki
735
Pamięciowe, logiczne, quizy
288
Pozostałe
180
Strategiczne, ekonomiczne i...
432
Towarzyskie, imprezowe
349
Zręcznościowe
180
Artykuły biurowe
2218
Artykuły dekoracyjne i okol...
2703
Artykuły piśmiennicze
2054
Artykuły plastyczne
1546
Artykuły szkolne
3771
Pozostałe
135
Gry
91
Programy
84
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
Autor:Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
Wydawnictwo:OnePress
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:184
Format:14.0 x 20.8 cm
Numer ISBN:978-83-283-3536-3
Kod paskowy (EAN):9788328335363
Data premiery:styczeń 2019
Dostępna ilość:93 egz.
Czas realizacji:
1 dzień roboczy Czas
Obniżka
-30%
27,
30
Skreśl39,00
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Poczta Polskaod 6,99 zł
Paczka w RUCHu6,99 zł
Kurier9,99 zł
Paczkomaty9,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych książek!
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim - opis wydawcy:

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze – dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi.

Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży…

A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę „jakości doświadczania marki”. Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?

Otóż nie – handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Data ukazania się w księgarni: 2018.11.29

Klienci, którzy kupili Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim, wybrali również

Mistrzowskie mapowanie myśli. Podręcznik użytkownika najpotężniejszego narzędzia rozumowania

Mistrzowskie mapowanie myśli. Podręcznik użytkownika najpotężniejszego narzędzia rozumowania

Autor: Tony Buzan, Wydawnictwo: OnePress

Mapa myśli jest doskonałą metodą inspirującego zasilania umysłu, intelektu i ducha. Odzwierciedl...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów

Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów

Autor: Cole Nussbaumer Knaflic, Wydawnictwo: OnePress

Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszec...

Cena: 41,30
Dodaj do koszyka
Psychologia szefa. Tom 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Psychologia szefa. Tom 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Autor: Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo: OnePress

Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrańgrupa podwł...

Cena: 46,20
Dodaj do koszyka
Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie

Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie

Autor: Grzegorz Kubera, Wydawnictwo: OnePress

Czy pracujesz na etacie, ale regularnie zastanawiasz się, jak by to było mieć własną działalność ...

Cena: 34,30
Dodaj do koszyka
Wywiad z wampirem

Wywiad z wampirem

Autor: Anne Rice, Wydawnictwo: Rebis

Louis de Pointe du Lac, arystokrata z Luizjany, opowiada dziennikarzowi o swojej podróży przez ży...

Cena: 25,13
Dodaj do koszyka
Soda oczyszczona. 500 praktycznych zastosowań

Soda oczyszczona. 500 praktycznych zastosowań

Autor: Vicki Lansky, Wydawnictwo: Liber

Książka ta to zabawny i praktyczny zbiór pomysłów i wskazówek dotyczących stosowania sody oczyszc...

Cena: 17,50
Dodaj do koszyka
Ja, inkwizytor. Łowcy dusz

Ja, inkwizytor. Łowcy dusz

Autor: Jacek Piekara, Wydawnictwo: Fabryka Słów

Oto on - inkwizytor i Sługa Boży. Człowiek głębokiej wiary. Minęło tysiąc pięćset lat, od kiedy ...

Cena: 29,93
Dodaj do koszyka
Płomień i krzyż. Tom I

Płomień i krzyż. Tom I

Autor: Jacek Piekara, Wydawnictwo: Fabryka Słów

Oto on - Inkwizytor i Sługa Boży. Człowiek głębokiej wiary. Minęło tysiąc pięćset lat, od kiedy ...

Cena: 29,93
Chrześcijańscy królowie Lechii. Polska średniowieczna

Chrześcijańscy królowie Lechii. Polska średniowieczna

Autor: Janusz Bieszk, Wydawnictwo: Bellona

Janusz Bieszk kontynuuje autorską opowieść rozpoczętą w książce Słowiańscy królowie Lechii. Polsk...

Cena: 29,67
Dodaj do koszyka
Psychologia od środka

Psychologia od środka

Autor: Sandi Mann, Wydawnictwo: Olesiejuk Sp. z o.o.

Psychologia od zawsze fascynowała większość z nas i trudno się temu dziwić. Jest to dyscyplina za...

Cena: 26,59
Dodaj do koszyka
Dziewiąty wyrok

Dziewiąty wyrok

Autor: Maxine Paetro, Wydawnictwo: Albatros

Podczas romantycznej kolacji do domu czołowego aktora Marcusa Dowlinga wkrada się włamywacz. Kied...

Cena: 11,40
Dodaj do koszyka
Jagiellonowie. Miłosne sekrety wielkiej dynastii

Jagiellonowie. Miłosne sekrety wielkiej dynastii

Autor: Iwona Kienzler, Wydawnictwo: Lira

Wielkie namiętności i sekrety dnia codziennego z historią Polski w tle! Zapraszamy do fascynujące...

Cena: 27,99
Dodaj do koszyka
Zapomniany ogród

Zapomniany ogród

Autor: Kate Morton, Wydawnictwo: Albatros

Zagubione dziecko… W przeddzień pierwszej wojny światowej na statku płynącym do Australii z...

Cena: 30,32
Dodaj do koszyka
Trans

Trans

Autor: Krzysztof Domaradzki, Wydawnictwo: Czarna Owca

W Lesie Łagiewnickim zostają znalezione zmasakrowane zwłoki. Wszystko wskazuje na to, że ofiarą j...

Cena: 27,99
Dodaj do koszyka
Chata nad jeziorem

Chata nad jeziorem

Autor: Roma J. Fiszer, Wydawnictwo: Edipresse Książki

Nawet najpoważniejszy kryzys uczuciowy nie może trwać wiecznie. Vanessa jest trzydziestoletnią ma...

Cena: 29,93
Dodaj do koszyka
Pielęgniarki

Pielęgniarki

Autor: Christie Watson, Wydawnictwo: Marginesy

Wzruszający, liryczny portret pielęgniarki i zarys losów ludzi, o których się otarła Christie Wat...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec proble...

2.
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej p...

3.
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerune...

4.
Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców

Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punkt...

5.
Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Bad...

6.
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako el...

7.
Inwestowanie w srebro i złoto

Inwestowanie w srebro i złoto

8.
Pozycjonowanie Produktu

Pozycjonowanie Produktu

9.
Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

10.
E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, eBay, Amazon

E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, ...

11.
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

12.
Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne...

13.
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketin...

14.
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe tr...

15.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

16.
Marketing Mody. Strategia i promocja

Marketing Mody. Strategia i promocja

17.
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej. Regulacje, struktura, przemiany

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodni...

18.
BEZCENNY LUKSUS ROZMOWY Z AUTORYTETAMI

BEZCENNY LUKSUS ROZMOWY Z AUTORYTETAMI

19.
Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu

20.
Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

2.
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie

Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed ...

Autor: Paul Ekman
3.
Marketing

Marketing

4.
Bądź pro!

Bądź pro!

Autor: Worre Eric
5.
Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

6.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

7.
Alfabet mitów menedżerskich

Alfabet mitów menedżerskich

8.
Marketing 4.0

Marketing 4.0

9.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wi...

10.
Droga Toyoty do doskonałości w usługach. Jak rozwijać Lean w firmie usługowej

Droga Toyoty do doskonałości w usługach. Jak ro...

11.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

12.
Jakościowe metody badań marketingowych

Jakościowe metody badań marketingowych

13.
Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta

Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego ...

14.
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji m...

15.
Content. Elementarna cząstka marketingu

Content. Elementarna cząstka marketingu

16.
Ziglar o sprzedaży

Ziglar o sprzedaży

Autor: Zig Ziglar
17.
Prognozuj, kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

Prognozuj, kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

18.
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

19.
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, osią...

Autor: Anna Miotk
20.
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efekty...

LD
PD
© 2011 – 2019 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy