Przednia, zespołowa zabawa dedukcyjna w rozmiarze XXL!
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Zawartość opakowania:
• 16 kafelków agentów w dwóch kolorach,
• kafelek podwójnego agenta,
• 7 kafelków niewinnych obserwatorów,
• kafelek zabójcy,
• 40 kart kluczy,
• instrukcja,
• podstawka,
• klepsydra,
• 200 kart z 400 kryptonimami.
Producent | Rebel |
Wiek | od 14 lat |
Liczba graczy | od 2 do 8 |
Kategoria | towarzyska, karciana |
Czas gry | ok. 15 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5902650612440 |
Data premiery | 2018.07.12 |
Data pojawienia się | 2018.07.12 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której liczy się każde słowo! Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa układa się z płytek z literami o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Wymiary opakowania: 37.0 x 27.0 x 3.0 cm
Światowy bestseller. Ponad milion sprzedanych egzemplarzy. Mała kawiarnia w Tokio pozwala swoim gościom na podróż w czasie. Pod warunkiem, że wrócą, zanim wystygnie kawa. A gdyby móc cofnąć się w czasie? Gdyby choć na chwilę wrócić do przeszłości i spróbować coś wyjaśnić, czemuś zaradzić, spotkać się z kimś, może po raz ostatni… W małej bocznej uliczce w Tokio ukryła się klimatyczna kawiarnia, która od ponad stu lat serwuje starannie parzoną kawę. Krążą pogłoski, że swoim klientom oferuje też wyjątkową możliwość podróży w czasie. W „Zanim wystygnie kawa” spotykamy cztery osoby, z których każda ma nadzieję skorzystać z tej oferty. Ktoś chce się skonfrontować z dawną miłością, ktoś powrócić do czasów sprzed utraty pamięc...
Aluzje i wieloznaczności w wersji dla dorosłych. Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli,...
Czy masz na tyle odwagi aby stawić czoło groźnym wirusom i uratować świat przed epidemią? „Wirus!” – najbardziej zaraźliwa gra na świecie W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów, rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników. Szykujcie się zatem do walki. Zbierajcie siły i układajcie plan w głowie jak zwyciężyć. Wszyst...
Gra idealna – łącząca gimnastykę ze świetną zabawą! Aby wygrać, musisz utrzymywać równowagę stając na rękach i stopach na coraz to innych kolorowych polach maty. A nie jest to takie proste w bliskim towarzystwie innych graczy! Zwłaszcza, że nie wolno dotknąć maty łokciem ani kolanem. Zawartość opakowania: • mata do gry Twister, • koło do losowania z tarczą, podstawą i strzałką, • instrukcja. Wymiary opakowania: 27.0 x 27.0 x 5.0 cm Miks wzorów opakowań wysyłany losowo.
Ruszaj się i szukaj par! W domu, w szkole czy w plenerze – gigantyczna wersja „Dobble” rozrusza Wasze umysły i ciała niezależnie od warunków! Pokaźne opakowanie skrywa 20 „kart” wykonanych z wytrzymałego materiału PVC, z których każda ma 45 centymetrów średnicy. Dzięki temu „Dobble XXL” doskonale nadaje się do aktywnych zabaw na świeżym powietrzu. Podstawowa zasada rozgrywki pozostaje niezmienna – naszym celem jest odnalezienie i wskazanie identycznych symboli, zanim zrobią to przeciwnicy. Dowolne dwie karty z zestawu zawsze łączy dokładnie jeden wspólny obrazek. Jednak w tej wersji zajdziemy zupełnie nowe warianty rozgrywek indywidualnych i drużynowych oparte o ruch. Dlaczego pokochasz tę grę? • „Dobble” to jedna z najpopularniejszych gier ka...
Łamacz lodów. Daj się poznać to ciekawa gra integracyjna, która pomaga w rozwijaniu umiejętności interpersonalnych. Poprzez rozmowę oraz odpowiadanie na pytania, rozgrywki prowadzą do rozwoju refleksyjności i samoświadomości. Atrakcyjne narzędzie do zajęć grupowych, treningów umiejętności społecznych i umiejętności miękkich. • Rozrywka dla całej rodziny • Pomoc psychoedukacyjna Wymiary: 8.5 x 8.5 cm
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5...
3-elementowe historyjki obrazkowe to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 3 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek. Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako dobrą zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt – duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Historyjki przede wszystkim uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Aby ułożyć obrazki w poprawnej kolejności, dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na pos...
Gra dla przedszkolaków ćwicząca budowanie opowieści, tworzenie ciągów logiczno-myślowych oraz ucząca rozumienia następstw przyczynowo-skutkowych. Z 40 ilustracji należy stworzyć 10 historyjek (po 4 obrazki każda) łączących się w spójną opowieść. Zadanie dziecka polega na dopasowaniu odpowiednich obrazków, ułożeniu historii w kolejności chronologicznej oraz opowiedzeniu opiekunowi, co przytrafiło się bohaterom historii. Zawartość opakowania: • 40 obrazków (20 plansz), • instrukcja. Wymiary opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Wspaniała wyprawa do krainy baśni, gdzie razem z Jasiem i Małgosią próbujemy odnaleźć drogę powrotną do domu. W zależności od wskazań kostki otrzymujemy spowalniające nas zadania lub ułatwiające nam drogę niespodzianki. Wygrywa ten, kto jako pierwszy dotrze do domu, w którym czeka na nas tęskniący tata. Do gry dołączona została książeczka z bajką. Zawartość opakowania: – plansza, – 4 pionki, – kostka, – bajka-książeczka, – instrukcja do gry. Rozmiar opakowania: 29.0 x 19.0 x 4.0 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro