Nowe projekty, nowe korporacje, nowe możliwości!
Jeszcze więcej kart, wpływających na naszą rozgrywkę w Terraformację Marsa! Rozwijaj się w nieznanych dotąd kierunkach i jeszcze mocniej określaj swoją strategię. Część kart z tego zestawu służy do rozgrywki z dodatkiem Terraformacja Marsa: Niepokoje (ich treść odnosi się bezpośrednio do elementów z tego dodatku).
W skład zestawu wchodzi:
• 12 kart projektów,
• 5 kart wydarzeń globalnych,
• 3 karty korporacji.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku).
Producent | Rebel |
Wiek | od 12 lat |
Liczba graczy | 1-5 |
Kategoria | karcianka |
Czas gry | 90-120 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5902650614055 |
Data premiery | 2019.11.28 |
Data pojawienia się | 2019.11.21 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Pakiet zawiera 3 dodatkowe karty w edycji polskiej Grupy pierwszych osadników zjednoczyły się pod nazwą „Wspólnoty Arkadyjskiej”. Ta rozrastająca się społeczność postanowiła wziąć udział w terraformacji swojego nowego domu. „Wspólnota Arkadyjska” to korporacja mocno ekspansywna i z dużym zapasem stali na początku gry. Dzięki możliwości rezerwowania pól w ramach akcji, może zabezpieczyć swoje wpływy na powierzchni Czerwonej Planety na długo przed rzeczywistym ich wykorzystaniem. Jej zdolność wzmacniana jest dodatkowymi 3 megakredytami przychodu, otrzymywanymi za wykorzystanie zarezerwowanego wcześniej terenu. Recycling jest drogą przyszłości, szczególnie na tej jałowej planecie. Właśnie dzięki niemu korporacja „Recyklon” jest najbardziej efekt...
Terraformacja Marsa - zestaw dodatkowy #2.W zestawie 3 karty: zawłotnia śnieżna, maszyny samoreplikujące, mała asteroida.Zawłotnia śnieżna:Ten natychmiastowy projekt biologiczny zapewnia nietypowy bonus do produkcji jednocześnie ciepła oraz roślinności. Niewygórowane wymagania w postaci dwóch oceanów, pozwalają zagrać go już we wczesnym etapie rozgrywki. Prowadząc grę na planszy Elysium, Zabłotnia śnieżna będzie cennym nabytkiem z jeszcze dwóch powodów - spełnia warunki potrzebne do uzyskania tytułu zarówno Ekologa, jak i Inwestora. Podobnie, jeśli gramy na planszy Hellas, również przybliża nas do zdobycia dwóch tytułów - Dywersyfikatora oraz Taktyka.Maszyny samoreplikujące:Ta aktywna karta projektu pozwala znacznie szybciej wyłożyć nawet najdroższ...
Produkt zawiera dodatkową kartę do polskiej edycji Terraformacji Marsa:Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety wszystkich ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.
Aluzje i wieloznaczności w wersji dla dorosłych. Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli,...
Odkryj nowe tereny do terraformacji! Dodatek zawiera dwustronną planszę przedstawiającą 2 regiony na Marsie. Mapa Elysium przeniesie graczy prawie na drugą stronę równika Marsa. Otworzy się przed nim północ regionu ze swoimi rozległymi nizinami, na których można stworzyć oceany, i południe obfitujące w różne minerały. Jeśli komuś uda się umieścić obszar na Olympus Mons, najwyższym szczycie w całym Układzie Słonecznym, otrzyma 3 darmowe karty. Z regionem Hellas graniczy biegun południowy Marsa i ogromny krater rozciągający się na 7 heksów, który aż prosi się o stworzenie tam wielkiego oceanu. Umieszczanie obszarów wokół bieguna zapewni nowe premie w postaci ciepła i wody. Każda z map zawiera nowe zestawy Tytułów i Nagród współgrające z danym r...
„Świat otworzył przed nami swe wrota. Korporacje, które do tej pory działały na Marsie, w pogoni za minerałami i zasobami, rozszerzają swoją działalność na inne zakątki Układu Słonecznego. Większości z nich nie da się przystosować do życia na większą skalę, ale budowanie na nich niewielkich kolonii może okazać się bardzo opłacalne i przynieść Ci profity na drodze do terraformowania Marsa. Wyślij swoją flotę handlową na odległe księżyce! Stwórz kolonię gdzieś w chmurach Jowisza! I pozwól, by Twoje ziemskie aktywa popchnęły Cię do sukcesu”. „Terraformacja Marsa. Kolonie” to dodatek, do którego potrzebujemy podstawowej wersji gry. W pudełku znajdziemy specjalne płytki kolonii, które pozwolą na budowę nowych rodzajów terenów, a także...
Opakowanie zawiera 100 koszulek na karty o grubości 50 mikronów.Wychodząc ku oczekiwaniom graczy prezentujemy koszulki na karty marki Rebel. Cechuje je:- wysoka przejrzystość i wytrzymałość,- bezbarwność - brak domieszek kolorystycznych (dzięki czemu nie zmieniają wyglądu grafik na kartach),- wykonane z polipropylenu, bez domieszek polichlorku winylu (lepsza odporność na promieniowanie słoneczne i zwiększona elastyczność),- brak absorpcji wody (chłonność po 24h zanurzenia na poziomie 0,03%),Ten rozmiar koszulek pasuje między innymi do kart z gier: Seria Colt Express, Gra o Tron, Terraformacja Marsa, Splendor, K2, Magic the Gathering CCG, Call of Cthulhu CCG, Herosi, Elizjum. Rozmiar: 63,5 x 88 mm
Uwaga. To nie jest samodzielna gra. „Preludium” to rozszerzenie do gry „Terraformacja Marsa”, które można dowolnie łączyć z innymi dodatkami i wariantami. Nowe karty, nowy początek, nowa jakość rozgrywki Terraformowanie Czerwonej Planety może przynieść olbrzymie korzyści nie tylko dla całej ludzkości, ale przede wszystkim dla korporacji agresywnie poszerzających swoje wpływy. Uzdatnianie planety do życia jest absolutnie fascynujące, ale czy zastanawialiście się kiedyś, jak to się zaczęło? Zdarza się, że to małe decyzje podjęte na początku przygody wpływają na to, jak ona się zakończy. W tym przypadku, te decyzje dotyczą całej planety – Marsa. A podróż właśnie się rozpoczyna... Do walki o wpływy w dodatku „Terraformacja Marsa. Preludium...
Kolejny, szósty już tom zbierający opowieści o Sandmanie, Władcy Śnienia. „Sandman” to jedna z najpopularniejszych i najbardziej uznanych powieści graficznych wszech czasów. To wielokrotnie nagradzane arcydzieło autorstwa Neila Gaimana stworzyło nowy standard dojrzałej, literackiej fantastyki we współczesnym komiksie. Seria, zilustrowana przez najwybitniejszych artystów komiksowych, obfituje w nawiązania kulturowe i religioznawcze, a w fabule płynnie przeplatają się wątki współczesne, fikcja, dramaty historyczne i legendy. W tomie „Refleksje i przypowieści” towarzyszymy Władcy Śnienia w pełnej niespodzianek podróży poprzez czas i przestrzeń w snach dziewięciorga niezwykłych śniących. W tej nawiedzonej opowieści królowie i szpiedzy, władcy i aktorz...
Niniejszy album zawiera komiksy Carla Barks z lat 1959–1960. Ogromna maszyna z tytułowego komiksu to konstrukcja zbudowana przez Braci Be w celu – jakże by inaczej! – okradzenia skarbca Sknerusa. A jest tam co kraść – Sknerus jest najbogatszym kaczorem na Ziemi i dzierży nawet tytuł finansowego mistrza wszechświata, którego chce go pozbawić dawny rywal Granit Forsant, o czym opowiada komiks Masa kasy. Z kolei z Czarnej środy dowiadujemy się, że Sknerus raz do roku ma okazję przewietrzenia swoich gotówkowych zasobów. W tomie znalazło się także sporo krótszych historii o drugoplanowych postaciach świata Kaczogrodu. Poznajemy między innymi perypetie Daisy przedstawione w przygodach z serii o jej pamiętniku, a w kilku innych komiksach prym wiodą Diodak i Babcia...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro