Niezapomniana przygoda!... Zaraz, zaraz... czy dobrze pamiętam?
Eksploruj tropikalną dżunglę i obserwuj dzikie zwierzęta, aby się w niej nie zgubić. Po 5 pokazanych kartach odpowiedz na pytanie: ile było żab? Albo papug? Jakie było czwarte zwierzę?
Im głębiej zapuszczacie się w nieznane rejony, tym więcej kart zwierząt pojawia się na stosie, a tym samym coraz trudniej jest udzielić poprawnej odpowiedzi.
Tropico to przesympatyczna gra pamięciowa, zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.
Producent | Rebel |
Wiek | od 8 lat |
Liczba graczy | od 2 do 8 |
Kod paskowy (EAN) | 3760052142697 |
Data premiery | 2017.05.23 |
Data pojawienia się | 2017.05.18 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Wspaniała gra na wyobraźnię i kojarzenie Idealna rozrywką dla graczy, którzy potrafią działać pod presją czasu! Przekonaj się, czy potrafisz dobrze skojarzyć ze sobą obrazki, tak, by wyprzedzić swoich rywali. To gra na czas, w której liczy się każde słowo! Zawartość opakowania: • klepsydra – 1 szt., • karty – 165 szt. (164 karty z obrazkami plus na jednej skrócona instrukcja), • plansza – 1 szt., • pionki – 6 szt., • instrukcja.
Znajdźcie 2 podobieństwa: kolor-słodkości, rodzaj-słodkości, rodzaj-kolor. Właśnie teraz nastał czas mnóstwa zabawy! Przygotowaliśmy dla ciebie dynamiczną grę na spryt i szybkość reakcji! Zwołaj przyjaciół, i spieszcie się na wyścigi zbierać kartki z dobrymi potworkami! «Dzyń!» – kto szybciej? Cel gry – zebrać największą ilość kartek z obrazkami potworków. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 1 dzwonek.
Nocne jaskiniowców rozmowy Pozbądź się resztek godności i szacunku znajomych w 5 minut! „Uga Buga” to imprezowa gra karciana, w której gracze wcielają się w prehistorycznych jaskiniowców wybierających nowego przywódcę plemienia. Przekonaj innych, że to Ty jesteś godzien tego by być głosem plemienia! Za pomocą kart, na których zawarto sylaby składamy pełne zdania starając się zapamiętać, jakich słów użyli przeciwnicy. Zadanie nie jest łatwe, gdyż nie widać jakie karty zostały użyte wcześniej i cały ciąg sylab trzeba zapamiętać: – Uga Iga Ha! – Uga Iga Miti Ha! – Uga Iga Miti Cza Ha! – Uga Iga… mi… eee... Oprócz sylab w grze występują specjalne gesty. Wystawiony język, uderzenie ręką o stół, klaskanie – to może skutecznie wybi...
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Świat jest pełen fascynujących dźwięków! Przedstawiamy książkę, która stanowi idealne nawiązanie do ulubionej zabawy małych dzieci z rodzicami, jaką jest poznawanie dźwięków, naśladowanie i odgadywanie ich. Maluchy uczą się tego jeszcze przed opanowaniem większej liczby słów i są zafascynowane bogactwem języka, jakie się przed nimi otwiera. Chętnie powtarzają usłyszane dźwięki i próbują opisywać nimi rzeczywistość, zawsze gotowe do odpowiadania na pytania „jak szczeka piesek?”, „jak miauczy kotek?”. Jednak takie powtarzanie dźwięków to nie tylko zabawa, lecz przede wszystkim pierwsze dziecięce próby komunikacji ze światem za pomocą języka. Świat dźwięków to publikacja podzielona na działy tematyczne – W domu, Sprzęty, Pojazdy, Przy...
„Kotostrofa” to prawdziwa gratka dla kociarzy, ale nie tylko – zabawne ilustracje, którymi jest opatrzona, kruszą nawet najtwardsze serca! Jest to dynamiczna karcianka dla 3–5 graczy w wieku od 7 lat, w której naszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. Nie jest to jednak takie proste – karty możemy odrzucać wyłącznie parami: według koloru lub cyfry. Jeśli zdecydujemy się na pierwszą opcję, nie dzieje się nic szczególnego, jednak przy drugiej zaczyna się kombinowanie – w zależności od widniejących na kartach cyfr i naszej decyzji, aktywuje się inny efekt specjalny, który przynosi nam dodatkowe profity – najczęściej związane z szybszym pozbywaniem się kart, jednak czasem pozwalające również utrudnić grę innym. W podstawowej m...
Książka stanowi kompendium informacji odnośnie integracji sensorycznej. Zamieszczone są w niej artykuły poparte badaniami oraz znajdują się dodatkowo narzędzia diagnostyczne ułatwiające przeprowadzenie obserwacji dziecka pod kątem problemów z integracją sensoryczną. Publikacja jest odpowiedzią na wzrost zainteresowania problematyka integracji sensorycznej. Kierowana jest do szerokiego grona czytelników: pedagogów ogólnych i oligofrenopedagogów, psychologów, terapeutów, rehabilitantów i fizjoterapeutów, logopedów, nauczycieli wczesnej edukacji, opiekunów i rodziców. W publikacji zostały opisane wybrane zagadnienia dotyczące rozwoju motorycznego dziecka, integracji sensorycznej. Czytelnik dowie się również o niepokojących zachowaniach uczniów w następstwie...
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Średniowiecze to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy kojarzące się ze średniowieczem i epoką rycerską, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści.
Bezkompromisowa walka o przewagę „Punto” to gra, w której starasz się stworzyć linię z 4 lub 5 kart. Tyle że nie zawsze możesz umieszczać je tam, gdzie chcesz! Na czym to polega? Gra zawiera 4 talie w 4 różnych kolorach. W każdej z nich znajdują się karty z kropkami (od 1 do 9). Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry – w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart. Dlaczego pokochasz tę grę? • zasady gry są na tyle proste, że sprawdzi się ona w każdym towarzystwie, bez ogra...
Gra „Logopedyczna sakiewka skarbów” jest bogatym zestawem ćwiczeń logopedycznych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Została stworzona z myślą o tym, aby ćwiczenia artykulacyjne, słuchowe i oddechowe były dla dziecka dobrą zabawą. Sakiewkę skarbów mogą stosować nie tylko logopedzi w swoich gabinetach, lecz również rodzice, którzy chcą wspomóc prawidłowy rozwój mowy swojego dziecka, w trakcie zabaw w domach. Gra składa się ze 108 obrazków, symbolizujących ćwiczenia słuchu fonematycznego, dźwiękonaśladowcze, warg, języka, żuchwy, policzków, podniebienia miękkiego, pierścienia zwierającego gardło, pionizacji języka, prawidłowego połykania, rozciągające wędzidełko podjęzykowe, oddechowe, dykcyjne, emisyjne oraz d...
„Odkrycia. Poznać i zrozumieć” siebie to ekscytująca gra planszowa dla dzieci i dorosłych w każdym wieku Gra pomoże zrozumieć siebie, poznać swoje zachowania, reakcje na konkretne sytuacje życiowe. Pozwoli nam odkryć w sobie empatię, poprawi komunikację interpersonalną, rozwinie umiejętność uważnego słuchania, jak i świadomego komunikowania międzyludzkiego oraz z samym sobą. Jest narzędziem terapeutycznym dla terapeutów, nauczycieli i rodziców. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłym wyrażać swoje myśli i uczucia. Dzieciom bardzo często trudno jest opowiedzieć o sobie, o tym, co je trapi. W dorosłym wieku objawia się to problematyczną formą podejścia do życia. Oprócz głównych pytań występujących na ko...
Kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów. Zalecana na dobranoc! „Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają...” – Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! Gra Potwory do szafy! to gra kooperacyjna dla najmłodszych autorstwa Antoine Bauza. Ilustrował ją Maciej Szymanowicz. Mamy nadzieję, że wam się spodoba! Zawartość opakowania: • 20 kart potworów, • 10 żetonów zabawek, • 3 części potwora Zębogona, • 2 żetony Łowców Doskon...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro