Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Podręcznik omawia zagadnienia związane z określaniem celów przekazu reklamowego i dobieraniem narzędzi promocji oraz przedstawia w formie graficznej, tekstowej i tabelarycznej wiedzę na temat informacji reklamowych.
Autorzy publikacji kładą duży nacisk na znaczenie mechanizmów wpływających na tworzenie reklamy. Pokazują, jak wykorzystywać programy komputerowe do gromadzenia i przetwarzania informacji oraz opracowywania treści do kampanii. Podkreślają także obowiązek stosowania przepisów prawa oraz przestrzegania zasad etyki zawodowej.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki reklamy wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Dla nauczycieli dostępne są bezpłatne materiały metodyczne – do pobrania w Klubie Nauczyciela.
Numer dopuszczenia MEN: 10/2017
Autor | Anna Kozłowska, Robert Piłka |
Wydawnictwo | WSiP |
Rok wydania | 2017 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 336 |
Format | 17.0 x 24.0 cm |
Numer ISBN | 9788302157158 |
Kod paskowy (EAN) | 9788302157158 |
Data premiery | 2016.10.07 |
Data pojawienia się | 2016.10.07 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu. Technik organizacji reklamy
Przygotowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.4. Podręcznik do nauki zawodu. Technik organizacji reklamy
Tworzenie planu medialnego. Kwalifikacja A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu. Technik organizacji reklamy
Egzamin zawodowy. Technik organizacji reklamy. Kwalifikacja AU.29 i AU.30. Testy i zadania z rozwiązaniami
Przedstawiamy 60 bajek i przypowieści zaczerpniętych z filozofii zachodniej, mądrości Wschodu, mitologii. Do każdej dołączyliśmy komentarz, który wprowadzi Cię do pracowni filozofa.. A tam... Możesz wykroczyć poza dosłowne znaczenie bajki, możesz stawiać pytania i szukać odpowiedzi, możesz dyskutować z rodzicami, nauczycielami, kolegami. Jaki jest sens życia? Czym jest prawda? Czym dobro? Jaka jest cena wolności? Możesz poznać greckich filozofów Diogenesa i Sokratesa, przeczytać bajkę Schopenhauera, poznać opowieści z dalekich Chin i Persji... Poznasz stare, ponadczasowe treści w nowej formie. Książka dla tych, którzy mają co najmniej 9 lat.
Proste, poruszające historie, stawiają pytania o odpowiedzialność, mądrość, szczęście, postęp... Nie dają gotowych odpowiedzi, uczą samodzielnego myślenia. Są doskonałym pretekstem do rozmowy z dzieckiem o tym, co najważniejsze.
Ku filozofii w wydaniu Michela Piquemala i Sofiosa nie wymaga wcześniejszego przygotowania, nie obciąża pamięci nazwiskami, datami i nazwami nurtów filozoficznych. Sofios w prosty sposób opowiada o wielkich pytaniach i dylematach moralnych nurtujących ludzkość od zawsze, czyli także tu i teraz. Jakie są granice możliwości ludzkiego umysłu? Czy można pokonać naturę albo przeznaczenie? Jak postępować, by być szczęśliwym i zadowolonym z siebie? Kim jest "swój", a kim "obcy"? Czy drobne uczynki nie mają znaczenia? Po co się martwić o innych? Jakie dobro na tym świecie jest najcenniejsze? O prawdziwych wartościach rozprawiają tu nie tylko ludzie, a;e też zwierzęta i rośliny. Te bajkowe wykłady sięgają do korzeni filozofii, a jednocześnie odbiegają od tr...
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu piątej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z opracowywaniem oraz interpretacją wyników badań rynku reklamy, ocenianiem jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określaniem efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Autorki zwracają szczególną uwagę na znaczenie oceny skuteczności reklamy na podstawie badań rynku, wskazują także na rolę wykorzystania w sondażach programów komputerowych. Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W c...
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych. Pokazują, jak prowadzić dokumentację dotyczącą branży. W szczególny sposób podkreślają znaczenie przestrzegania zasad etyki zawodowej i przepisów prawa podczas produkcji środków reklamowych. Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomó...
„Familia książąt Czartoryskich, nazwana w Polsce w ostatnich czasach po prostu Familią, familia najwybitniejsza, zasługuje zapewne na osobną historię. Jest to jedyna w Europie rodzina prywatna, która ma swoje własne dzieje polityczne; poza tym ogniskuje ona w sobie również dzieje literatury całego stulecia” – Adam Mickiewicz, Literatura słowiańska, kurs drugi, wykład XI. „Prawie dwieście lat minęło od wykładu Mickiewicza w Collège de France, a Czartoryscy nadal nie doczekali się spisania swojej historii. Nie tylko nie ma monografii rodziny, ale nawet wielu jej znaczących przedstawicieli nie doczekało się swoich książkowych biografii. Saga rodu Czartoryskich jest próbą choćby częściowego zapełnienia tej luki. Nie jest jednak monografią; ta ciągle...
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa prowadzącego działalność reklamową i jego działań w szerszej, strategicznej perspektywie. Ambicją autorów było przygotowanie podręcznika, który będzie przydatny w szkole i w życiu codziennym. Takiemu ujęciu podporządkowany został jego układ. Omawiane w nim treści osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z rzeczywistości. Czytając podręcznik uczeń ma nie tylko rozumieć jego treść, ale także w...
Kolejny tom bestselerowej serii " Bajki Filozoficzne" ! Tym razem Michel Piquemal przybliża czytelnikom mity greckie, opatrując je własny, ułatwiającym interpretację, komentarzem.
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej. Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu...
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówno do pracy w szkole, jak i do indywidualnej nauki. Obejmuje zestaw testów pisemnych i praktycznych do kwalifikacji AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych oraz AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Zadania zostały opracowane na wzór egzaminów organizowanych przez CKE.
Drugi tom „Bajek filozoficznych” Michela Piquemala, które od wielu lat cieszą się nieustającą popularnościach wśród naszych czytelników, małych i dużych. Tym razem opowieści i bajki z różnych stron świata, różnych mędrców i filozofów, koncentrują się wokół problemów relacji międzyludzkich i relacji człowiek – natura.
Portret totalny jednej z najwybitniejszych intelektualistek XX wieku. Susan Sontag pisała o sztuce i polityce, feminizmie i homoseksualizmie, sławie i stylu, medycynie i narkotykach, radykalizmie i faszyzmie oraz freudyzmie, komunizmie i amerykanizmie – jej dzieła stały się kluczem do zrozumienia współczesnej kultury. Benjamin Moser analizuje dzieła Sontag ukazując geniusz jej twórczości, radykalnej myśli i społecznego aktywizmu oraz sięga głębiej, poza publiczny wizerunek, i ujawnia nieznane prywatne oblicze pisarki. Snując tę fascynującą opowieść, wykorzystuje setki wywiadów przeprowadzonych od Maui po Sztokholm i od Londynu po Sarajewo oraz przedstawia blisko sto fotografii. Sontag. Życie i twórczość to pierwsza książką oparta na zamkniętych dla świata...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro