LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1630
Czasopisma
495
Dla dzieci i młodzieży
21896
Encyklopedie i słowniki
1297
Historia
3787
Języki obce
2935
Kalendarze
512
Komiksy
2987
Kulinaria
1040
Literatura faktu i publicys...
3653
Literatura naukowa
15208
Literatura obcojęzyczna
1373
Literatura piękna
20834
Podręczniki
7276
Podróże
3468
Poradniki
6002
Pozostałe
30842
Religie i religioznawstwo
5416
Rozrywka, hobby
2805
Z autografem
12
Biografie
122
Dla dzieci i młodzieży
722
Fantastyka
366
Historia
140
Horror
33
Kryminał
335
Literatura faktu
64
Literatura i lektury
218
Obyczajowe
357
Opowiadania
32
Podróże
39
Popularnonaukowe
27
Poradniki, zdrowie i rozwój...
185
Pozostałe
19
Przygodowe
41
Psychologiczne
15
Religijne
175
Romans
103
Sensacja
72
Słuchowiska
17
Thriller
149
Alternatywna
4673
Awangarda
422
Blues
393
Country
145
Dance & Disco
470
Disco Polo
41
Dla dzieci
233
Dubstep
235
Elektroniczna
1525
Etniczna
192
Filmowa
764
Folklorystyczna, biesiadna
329
Hardcore
128
Hip-hop
1040
Jazz
2507
Kabaret
25
Klasyczna
3917
Metal
7555
Pakiety
104
Patriotyczna
20
Poezja śpiewana
330
Pop
9327
Pozostałe
275
Punk
304
Reggae & Dub
830
Relaksacyjna
40
Religijna
210
Retro
23
Rock
5874
Składanki
356
Soul
81
Swing
9
Akcja
268
Animowane
748
Biograficzne
86
Dokument
126
Dramat
231
Edukacyjne
15
Familijne
123
Fantastyka
309
Historyczne i wojenne
42
Horror
127
Humor, komedia, kabarety
220
Musicale i muzyczne
46
Obyczajowe
60
Pakiety
77
Pozostałe
13
Przygodowe
71
Religijne
49
Romantyczne
65
Sensacja i groza
145
Seriale
277
Teatr
42
Westerny
10
Akcesoria dla dziewczynek
448
Akcesoria domowe
507
Artykuły dla dzieci i niemo...
1835
Bańki mydlane
157
Breloki
117
Edukacyjne
317
Figurki
1631
Gadżety licencjonowane
29
Instrumenty muzyczne
220
Kąpielowe
59
Klocki
1364
Klocki LEGO
545
Klocki Playmobil
393
Lalki
1733
Maskotki
1371
Masy plastyczne
476
Militarne
349
Modele do sklejania
479
Ogrodowe
320
Pojazdy
4181
Pozostałe
2880
Roboty
134
Sport
646
Torebki
94
Transformersy
55
Zabawki kreatywne
3276
2000 elementów lub więcej
185
Do 50 elementów
773
Od 1001 do 1999 elementów
131
Od 201 do 1000 elementów
1079
Od 51 do 200 elementów
699
Pozostałe
410
Puzzle 3D
119
Edukacyjne
658
Familijne i dla dzieci
847
Karty i karcianki
778
Pamięciowe, logiczne, quizy
330
Pozostałe
207
Strategiczne, ekonomiczne i...
462
Towarzyskie, imprezowe
368
Zręcznościowe
224
Artykuły biurowe
2244
Artykuły dekoracyjne i okol...
3078
Artykuły piśmiennicze
1934
Artykuły plastyczne
1494
Artykuły szkolne
3531
Pozostałe
145
Gry
87
Programy
85
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline

Tomasz Huk

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline
Autor:Tomasz Huk
Wydawnictwo:Impuls
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:486
Format:17.6 x 25.0 cm
Numer ISBN:978-83-8095-639-1
Kod paskowy (EAN):9788380956391
Data premiery:lipiec 2019
Dostępna ilość:19 egz.
Czas realizacji:
wyślemy jeszcze dziś! Czas
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie
i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły
Obniżka
-27%
42,
49
Skreśl58,20
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Odbiór osobistyGRATIS!
Poczta Polskaod 7,99 zł
Paczka w RUCHu7,99 zł
Kurier11,99 zł
Paczkomaty10,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów!
Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline - opis wydawcy:

Badania nad korzyściami uczniów w kontekście edukacyjnym nie należą do częstych, a te nieliczne, z którymi możemy się spotykać w literaturze, prowadzone były najczęściej w obszarze pedagogiki medialnej.

Książkę otwiera 1 rozdział, w którym przedstawiłem światy mediów cyfrowych rozpatrywanych przez analizę spostrzeżeń podmiotu, jakim jest uczeń funkcjonujący na pograniczu tych światów, w kontekście czerpanych korzyści. Opisuję świat mediów online i offline, przywołując definicje cyberprzestrzeni, wirtualnej rzeczywistości i cyfrowego horyzontu oddzielającego w szkole to, co realne, od tego, co wirtualne. W dalszej kolejności przytaczam również definicje pojęć: mediów cyfrowych, nowych mediów, multimediów, komputerów, Internetu, hiper­tekstu, mediów społecznościowych, gier komputerowych, Biga Data, konwergencji mediów, społeczeństwa informacyjnego i środowiska wirtualnego. W tym rozdziale ukazuję również ewolucję Internetu, charakteryzując jego początek od Web 1.0 oraz to, co teraźniejsze, i nową formę Web 3.0 wkraczającą w nasze życie.

W rozdziale 2 charakteryzuję szkołę rozumianą jako jeden ze światów, ale również jako pogranicze, na terenie którego stykają się owe światy mediów online i offline. Zająłem się tutaj również pojęciem szkoły. Przedstawiam obraz szkoły z perspektywy instytucjonalnej, ale również środowiska społecznego, szczególnego miejsca działania uczniów w światach online i offline. W ten sposób szkoła staje się pograniczem tych światów, gdzie z jednej strony dostrzegalna jest ich fizyczność, realność i namacalność, a z drugiej – wirtualność, ulotność i po­zorność.

Świat szkoły nie istniałby bez uczniów funkcjonujących na pograniczu światów online i offline, ale również będących na pograniczu rozwojowym między dzieciństwem a dorosłością. Dlatego w rozdziale 3 zarysowuję pewien styk – zetknięcie oraz obszary do niego przylegające, charakteryzowane przeze mnie w kontekście uczniów będących w okresie wczesnej adolescencji.

W rozdziale 4 nawiązuję do koncepcji Marshalla McLuhana. Przywołuję jego poglądy, ponieważ postrzegał media z perspektywy ich użyteczności, czyli w aspekcie korzyści rozpatrywanych w moich badaniach. Wskazuję tu również na pewne trendy, które możemy zaobserwować w szkolnej rzeczywistości.

Rozdział 5 dotyczy metodologicznych podstaw badań. Zaprezentowałem tutaj wybrane badania z zakresu wykorzystywania mediów, takich jak: telefon komórkowy, Internet, gry komputerowe i telewizja, oraz wyszczególniłem te badania, które prowadzone były zgodnie z teorią użytkowania i korzyści. Następnie dokonałem zestawienia teorii, na kanwie których wybrałem jako podstawę moich badań teorię użytkowania i korzyści, uzasadniając jej wybór oraz opisując cztery występujące kategorie korzyści w aspekcie wykorzystywanych przez ucznia mediów elektronicznych. W rozdziale tym sformułowałem przedmiot, cel i problemy badawcze, które oscylują wokół takich zakresów pojęciowych, jak: uczeń klasy IV, V i VI szkoły podstawowej, media online i media offline, częstotliwość i natężenie korzyści osiąganych przez uczniów użytkujących te media oraz zdefiniowałem zmienne i ich wskaźniki.

W następnej kolejności uzasadniłem wybór metody badawczej, którą był sondaż diagnostyczny, oraz opisałem procedurę opracowanego przeze mnie Kwestionariusza Korzyści Medialnych Ucznia (KKMU). Jak już wcześniej napisałem, badania uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej w paradygmacie teorii użytkowania i korzyści nie należą do częstych. Między innymi z tego powodu postanowiłem przeprowadzić badania sondażowe na terenie województwa śląskiego. Badania zrealizowałem w ramach kierowanego przeze mnie projektu naukowego dotyczącego korzyści uczniów drugiego etapu edukacyjnego szkoły podstawowej osiąganych w związku z wykorzystywanymi mediami online i offline, sfinansowanego z badań statutowych Uniwersytetu Śląskiego. Projekt przeprowadzony został w Katedrze Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Pedagogiki Mediów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy współpracy z Kuratorium Oświaty w Katowicach. Badania przeprowadziłem w styczniu 2017 roku na dobranej w sposób losowy grupie 4004 uczniów ze 109 miejscowości ze szkół wiejskich i miejskich.

W rozdziale 6 dokonałem charakterystyki badanych uczniów pod względem cech społeczno-demograficznych oraz wybranych zasobów medialnych, takich jak: dostęp uczniów do bezprzewodowego Internetu w szkole, dostęp do Internetu w domu, posiadanie przez uczniów profilu na Facebooku, liczby znajomych na Facebooku oraz możliwości korzystania przez uczniów z telefonu komórkowego (smartfonu) na terenie szkoły.

W rozdziale 7 przeanalizowałem częstotliwość korzyści osiąganych przez uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej użytkujących media online i offline w związku z ich funkcjonowaniem w szkole. Analizie poddałem częstotliwość osiągania łącznie wszystkich korzyści oraz każdej z osobna: poznawcze, osobowościowe, społeczne oraz związane z rozrywką i eskapizmem, ze względu na: rodzaj użytkowanych mediów online i offline, poziom edukacyjny, płeć uczniów, rodzaj szkoły (wiejska/miejska), posiadanie starszego rodzeństwa, posiadanie Face­booka, posiadanie dostępu do Internetu w domu, posiadanie dostępu do wi-fi w szkole i samoocenę osiągnięć edukacyjnych. Przeprowadziłem również analizę średniej punktów w obszarach podskali poszczególnych kategorii korzyści osiąganych przez uczniów w związku z użytkowanymi przez nich mediami online i offline oraz rodzaju mediów online i offline użytkowanych przez uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej.

W prowadzonych analizach nie mogło zabraknąć natężenia, które definiuję jako liczbę punktów osiąganych przez uczniów, a które mierzone było za pomocą KKMU. Poziom tego natężenia analizowałem w odniesieniu do wybranych zmiennych, takich jak: płeć, posiadanie profilu na Facebooku, posiadanie starszego rodzeństwa, posiadanie smartfonu, posiadanie dostęp do Internetu w domu, posiadanie dostępu do bezprzewodowego Internetu w szkole, rodzaj szkoły, poziom edukacyjny oraz poziom samooceny osiągnięć edukacyjnych.

W rozdziale 8 niniejszej monografii zawarłem dyskusję i wnioski, które sformułowałem na podstawie przeprowadzonych analiz empirycznych. Wnioski te mogą być potraktowane jako punkt odniesienia do budowania hipotez, a nawet do weryfikowania teorii użytkowania i korzyści w projektowanych badaniach. W ramach tego rozdziału opracowane zostały również wnioski praktyczne, które tworzą zbiór wskazówek pedagogicznych dla studentów, nauczycieli, dyrektorów szkół oraz pracowników nadzoru pedagogicznego.

Na zakończenie książki znajduje się refleksja nad przeprowadzonymi badaniami, których kierunek był zgodny z teorią użytkowania i korzyści.

Przeprowadzone badania umożliwiły na podstawie danych dotyczących świata rzeczywistego i świata cyfrowego skonstruowanie nie tylko wniosków, ale również pewnych pytań i hipotez roboczych. Czy są one ważne? Zdaniem Ryszarda Łukasiewicza tak, ponieważ [...] wokół pytań gromadzą się pokłady ciekawości i motywacji. Taka ciekawość jest jednym ze źródeł życia, jest wodą na młyn wyobraźni; wydeptuje ścieżki samodzielności, przygody, podróży, animuje pasje, zdolności, zainteresowanie, zadawanie kolejnych pytań, budzi emocje, odwagę poznania, próbowania, konfrontowania, budzi upór i wolę odkrywania, tworzenia, zdobywania, przekraczania, a nade wszystko kreuje perspektywę przymierza z rzeczywistością potencjalną – z marzeniami, gdy sięgamy i gwiazd.

W ten sposób starałem się również pokazać opisane w pracy światy, ich subtelności, mikrofakty, kontekst edukacyjny użytkowania mediów online i offline, oraz zarysowałem pewien obraz osiąganych przez uczniów korzyści w związku z ich funkcjonowaniem w tych światach. [...]”

– Autor

Data ukazania się w księgarni: 2019.07.10

Klienci, którzy kupili Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline, wybrali również

Kierunki współczesnej promocji zdrowia i prewencji zaburzeń. Profilaktyka XXI wieku. Zagrożenia i wyzwania. Teoria i praktyka

Kierunki współczesnej promocji zdrowia i prewencji zaburzeń. Profilaktyka XXI wieku. Zagrożenia...

Autor: Patrycja Stawiarska, Wydawnictwo: Difin

Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiaro...

Cena: 33,60
Dodaj do koszyka
Społeczne ontologie niepełnosprawności. Ciało - tożsamość - performatywność

Społeczne ontologie niepełnosprawności. Ciało - tożsamość - performatywność

Autor: Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Wydawnictwo: Impuls

Czym jest niepełnosprawność? Jak jest rozumiana i postrzegana? Jakie znaczenia ją definiują i jak...

Cena: 25,48
Dodaj do koszyka
Terapia pacjenta z ryzykiem samobójczym. Metoda oparta na współpracy

Terapia pacjenta z ryzykiem samobójczym. Metoda oparta na współpracy

Sprawdzone narzędzie terapeutyczne redukujące ryzyko samobójstwa Niniejszy podręcznik, opracowany...

Cena: 36,93
Dodaj do koszyka
Sensoryka i motoryka w rozwoju dziecka i uczeniu się w aspekcie terapii integracji sensorycznej

Sensoryka i motoryka w rozwoju dziecka i uczeniu się w aspekcie terapii integracji sensorycznej

Książka stanowi kompendium informacji odnośnie integracji sensorycznej. Zamieszczone są w niej ar...

Cena: 36,00
Dodaj do koszyka
Istota, sens i uwarunkowania (wy)kształcenia

Istota, sens i uwarunkowania (wy)kształcenia

Polecamy kolejny wyjątkowy podręcznik akademicki w ramach serii autorskich podręczników akademick...

Cena: 27,74
Dodaj do koszyka
Fenomen mangi i anime w środowisku młodzieży

Fenomen mangi i anime w środowisku młodzieży

Autor: Agnieszka Materne, Wydawnictwo: Impuls

Wielu dorosłym osobom Japonia kojarzy się ze skomplikowanym systemem pisowni, kwitnącą wiśnią, su...

Cena: 32,12
Dodaj do koszyka
Funkcjonowanie dorosłego rodzeństwa osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków

Funkcjonowanie dorosłego rodzeństwa osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków

Książka przedstawia problem alkoholizmu i narkomanii, ich konsekwencje nie tylko dla samego uzale...

Cena: 27,74
Dodaj do koszyka
Zagrożone dorastanie. Tom 2. Od rozwoju zaburzonego do zrównoważonego

Zagrożone dorastanie. Tom 2. Od rozwoju zaburzonego do zrównoważonego

Przed czytelnikiem tom spostrzegawczych i refleksyjnych analiz psychologów, pedagogów i socjologó...

Cena: 32,37
Dodaj do koszyka
Zdążyć z pomocą. Przedszkole w sytuacji trudnej

Zdążyć z pomocą. Przedszkole w sytuacji trudnej

Autor: Beata Szurowska, Wydawnictwo: Difin

Cykl książek „Zdążyć z pomocą” obejmuje trzy pozycje: Zdążyć z pomocą. Przedszkole w ...

Cena: 48,00
Dodaj do koszyka
Moje dziecko się boi. Jak mogę mu pomóc?

Moje dziecko się boi. Jak mogę mu pomóc?

Autor: Magdalena Lange-Rachwał, Wydawnictwo: Difin

Podręczny zbiór konkretnych narzędzi: ćwiczeń, zabaw i przykładów. Poradnik, który trzymasz w ręc...

Cena: 38,40
Dodaj do koszyka
Zagrożone dorastanie

Zagrożone dorastanie

Można mieć także nadzieję, że opracowanie - które zaliczyć należy do wnikliwych badań juventologi...

Cena: 37,35
Dodaj do koszyka
O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów

O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów

Autor: Wiesława Martyniuk, Wydawnictwo: Impuls

Niniejsze opracowanie, poświęcone najogólniej rzecz ujmując codziennemu życiu ucznia w szkole, lo...

Cena: 36,35
Dodaj do koszyka
Jak pracować z dzieckiem z ADHD w domu i szkole. Poradnik dla rodziców i nauczycieli

Jak pracować z dzieckiem z ADHD w domu i szkole. Poradnik dla rodziców i nauczycieli

Książka stanowi kompendium aktualnej wiedzy o tym, czym jest zespół nadpobudliwości psychoruchowe...

Cena: 21,17
Dodaj do koszyka
Baw się i rośnij!

Baw się i rośnij!

Rodzicom często brakuje inspiracji, jak pobudzić rozwój społeczny i komunikację dzieci z zaburzen...

Cena: 27,01
Dodaj do koszyka
Edukacja obywatelska wobec migracji

Edukacja obywatelska wobec migracji

Nasilona w ostatnich latach w Europie migracja stawia mieszkańców naszego kontynentu przed liczny...

Cena: 29,53
Dodaj do koszyka
Senior sprawny intelektualnie

Senior sprawny intelektualnie

Przedstawiona publikacja to kontynuacja książki Aktywny senior. Jak zachować sprawność intelektua...

Cena: 32,00
Dodaj do koszyka

Tomasz Huk – pozostałe pozycje

Media w wychowaniu dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły

Media w wychowaniu dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły

Autor: Tomasz Huk, Wydawnictwo: Impuls

Niniejsza publikacja wnosi istotny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół eduk...

Cena: 13,68
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Pedagogika

1.
Terapie szyte na miarę. Mutyzm wybiórczy w praktyce terapeutycznej, wydanie II

Terapie szyte na miarę. Mutyzm wybiórczy w prak...

2.
Społeczne i indywidualne wymiary oceny szkolnej

Społeczne i indywidualne wymiary oceny szkolnej

3.
Miejskie opowieści. Edukacyjne narracje przestrzeni

Miejskie opowieści. Edukacyjne narracje przestr...

4.
Fale istnienia. Moje spotkania z Kenem Wilberem

Fale istnienia. Moje spotkania z Kenem Wilberem

5.
Stymulacja i terapia. Myślenie przyczynowo-skutkowe

Stymulacja i terapia. Myślenie przyczynowo-skut...

6.
Dyskursywny obraz reformy szkolnictwa wyższego w Polsce 2011-2014

Dyskursywny obraz reformy szkolnictwa wyższego ...

7.
Zrozumieć głębokie uczenie

Zrozumieć głębokie uczenie

8.
Zagrożone dorastanie. Tom 2. Od rozwoju zaburzonego do zrównoważonego

Zagrożone dorastanie. Tom 2. Od rozwoju zaburzo...

9.
Wychowawca w świetle salezjańskiego systemu prewencyjnego. Aspekt teoretyczny i zaangażowanie praktyczne

Wychowawca w świetle salezjańskiego systemu pre...

10.
Diagnoza psychologiczna dla potrzeb edukacji. Standardy dla psychologów pracujących w poradniach psychologiczno-pedagogicznych

Diagnoza psychologiczna dla potrzeb edukacji. S...

11.
Sensoryka i motoryka w rozwoju dziecka i uczeniu się w aspekcie terapii integracji sensorycznej

Sensoryka i motoryka w rozwoju dziecka i uczeni...

12.
Edukacja osób zdolnych

Edukacja osób zdolnych

13.
Pedagogika. Podręcznik akademicki

Pedagogika. Podręcznik akademicki

14.
Pedagogika medialna. Tom 1

Pedagogika medialna. Tom 1

15.
Istota, sens i uwarunkowania (wy)kształcenia

Istota, sens i uwarunkowania (wy)kształcenia

16.
Terapia ręki od A do Z. Zrób jak ja

Terapia ręki od A do Z. Zrób jak ja

17.
(Nie)obecność outdoor education w kształceniu szkolnym

(Nie)obecność outdoor education w kształceniu s...

18.
Baśń w życiu dziecka. Cechy, funkcje, rola baśni w życiu dziecka, baśnioterapia

Baśń w życiu dziecka. Cechy, funkcje, rola baśn...

19.
Rysunek w arteterapii

Rysunek w arteterapii

20.
Kształtowanie i wspieranie rozwoju psychoruchowego małych dzieci w żłobku

Kształtowanie i wspieranie rozwoju psychoruchow...

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Pedagogika

1.
Być (nie)zwykłym wychowawcą

Być (nie)zwykłym wychowawcą

2.
Zabawy słowno-ruchowe z niemowlakami

Zabawy słowno-ruchowe z niemowlakami

3.
Lęk u dzieci. Poradnik z ćwiczeniami

Lęk u dzieci. Poradnik z ćwiczeniami

4.
Tymon rozumie innych

Tymon rozumie innych

5.
Krok po kroku. Jak rozwijać mowę dziecka. Materiały

Krok po kroku. Jak rozwijać mowę dziecka. Mater...

6.
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów. II etap edukacyjny

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidual...

7.
Autyzm na co dzień. Ponad 150 sprawdzonych sposobów postępowania z dzieckiem ze spektrum autyzmu

Autyzm na co dzień. Ponad 150 sprawdzonych spos...

8.
Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych, część 2

Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych...

Autor: Jed Baker
9.
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci. Zeszyt ćwiczeń. Program „Zaradny Kot”

Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowyc...

10.
Jak pracować z dzieckiem z zespołem Aspergera w domu i szkole

Jak pracować z dzieckiem z zespołem Aspergera w...

11.
Uczę się rozumieć innych. Mówienie i myślenie

Uczę się rozumieć innych. Mówienie i myślenie

12.
Zdolne, ale rozkojarzone

Zdolne, ale rozkojarzone

13.
Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej

Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w ...

14.
Pedagogika. Podręcznik akademicki

Pedagogika. Podręcznik akademicki

15.
Scenariusze zajęć i zabaw dla wychowawców, pedagogów, animatorów kultury i rodziców

Scenariusze zajęć i zabaw dla wychowawców, peda...

16.
Terapia ręki od A do Z. Zrób jak ja

Terapia ręki od A do Z. Zrób jak ja

17.
Całkiem nowe zabawy paluszkowe

Całkiem nowe zabawy paluszkowe

18.
Zrozumieć sygnały sensoryczne dziecka

Zrozumieć sygnały sensoryczne dziecka

Autor: Angie Voss
19.
Terapia akceptacji i zaangażowania

Terapia akceptacji i zaangażowania

20.
Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym

Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku...

LD
PD
© 2011 – 2019 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy