LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1491
Czasopisma
463
Dla dzieci i młodzieży
21515
Encyklopedie i słowniki
1209
Historia
3546
Języki obce
2751
Kalendarze
394
Komiksy
2575
Kulinaria
946
Literatura faktu i publicys...
3526
Literatura naukowa
14361
Literatura obcojęzyczna
1297
Literatura piękna
20566
Podręczniki
7082
Podróże
3344
Poradniki
5762
Pozostałe
30232
Religie i religioznawstwo
5028
Rozrywka, hobby
2566
Z autografem
5
Biografie
119
Dla dzieci i młodzieży
677
Fantastyka
358
Historia
136
Horror
32
Kryminał
344
Literatura faktu
59
Literatura i lektury
219
Obyczajowe
377
Opowiadania
32
Podróże
40
Popularnonaukowe
25
Poradniki, zdrowie i rozwój...
159
Pozostałe
19
Przygodowe
40
Psychologiczne
20
Religijne
162
Romans
115
Sensacja
68
Słuchowiska
18
Thriller
152
Alternatywna
3554
Awangarda
401
Blues
220
Country
130
Dance & Disco
433
Disco Polo
38
Dla dzieci
213
Dubstep
228
Elektroniczna
1240
Etniczna
145
Filmowa
657
Folklorystyczna, biesiadna
282
Hardcore
124
Hip-hop
1114
Jazz
2284
Kabaret
19
Klasyczna
3356
Metal
2475
Pakiety
93
Patriotyczna
22
Poezja śpiewana
296
Pop
8060
Pozostałe
282
Punk
268
Reggae & Dub
778
Relaksacyjna
22
Religijna
191
Retro
18
Rock
3902
Składanki
356
Soul
49
Swing
5
Akcja
264
Animowane
717
Biograficzne
74
Dokument
106
Dramat
214
Edukacyjne
17
Familijne
115
Fantastyka
301
Historyczne i wojenne
43
Horror
134
Humor, komedia, kabarety
216
Musicale i muzyczne
41
Obyczajowe
55
Pakiety
67
Pozostałe
12
Przygodowe
69
Religijne
40
Romantyczne
63
Sensacja i groza
126
Seriale
253
Teatr
32
Westerny
6
Akcesoria dla dziewczynek
409
Akcesoria domowe
481
Artykuły dla dzieci i niemo...
1595
Bańki mydlane
155
Breloki
112
Edukacyjne
266
Figurki
1445
Gadżety licencjonowane
14
Instrumenty muzyczne
192
Kąpielowe
56
Klocki
1176
Klocki LEGO
455
Klocki Playmobil
320
Lalki
1453
Maskotki
1345
Masy plastyczne
389
Militarne
360
Modele do sklejania
511
Ogrodowe
300
Pojazdy
3383
Pozostałe
2656
Roboty
129
Sport
589
Torebki
70
Transformersy
72
Zabawki kreatywne
2641
2000 elementów lub więcej
127
Do 50 elementów
574
Od 1001 do 1999 elementów
96
Od 201 do 1000 elementów
812
Od 51 do 200 elementów
523
Pozostałe
214
Puzzle 3D
117
Edukacyjne
599
Familijne i dla dzieci
778
Karty i karcianki
736
Pamięciowe, logiczne, quizy
278
Pozostałe
192
Strategiczne, ekonomiczne i...
442
Towarzyskie, imprezowe
320
Zręcznościowe
194
Artykuły biurowe
1909
Artykuły dekoracyjne i okol...
2944
Artykuły piśmiennicze
1718
Artykuły plastyczne
1279
Artykuły szkolne
2997
Pozostałe
144
Gry
70
Programy
75
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline

Tomasz Huk

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline
Autor:Tomasz Huk
Wydawnictwo:Impuls
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:486
Format:17.6 x 25.0 cm
Numer ISBN:978-83-8095-639-1
Kod paskowy (EAN):9788380956391
Data premiery:lipiec 2019
Dostępna ilość:3 egz.
Czas realizacji:
wyślemy jeszcze dziś! Czas
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie
i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły
Obniżka
-27%
42,
34
Skreśl58,00
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Odbiór osobistyGRATIS!
Poczta Polskaod 7,99 zł
Paczka w RUCHu7,99 zł
Kurier11,99 zł
Paczkomaty10,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów!
Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline - opis wydawcy:

Badania nad korzyściami uczniów w kontekście edukacyjnym nie należą do częstych, a te nieliczne, z którymi możemy się spotykać w literaturze, prowadzone były najczęściej w obszarze pedagogiki medialnej.

Książkę otwiera 1 rozdział, w którym przedstawiłem światy mediów cyfrowych rozpatrywanych przez analizę spostrzeżeń podmiotu, jakim jest uczeń funkcjonujący na pograniczu tych światów, w kontekście czerpanych korzyści. Opisuję świat mediów online i offline, przywołując definicje cyberprzestrzeni, wirtualnej rzeczywistości i cyfrowego horyzontu oddzielającego w szkole to, co realne, od tego, co wirtualne. W dalszej kolejności przytaczam również definicje pojęć: mediów cyfrowych, nowych mediów, multimediów, komputerów, Internetu, hiper­tekstu, mediów społecznościowych, gier komputerowych, Biga Data, konwergencji mediów, społeczeństwa informacyjnego i środowiska wirtualnego. W tym rozdziale ukazuję również ewolucję Internetu, charakteryzując jego początek od Web 1.0 oraz to, co teraźniejsze, i nową formę Web 3.0 wkraczającą w nasze życie.

W rozdziale 2 charakteryzuję szkołę rozumianą jako jeden ze światów, ale również jako pogranicze, na terenie którego stykają się owe światy mediów online i offline. Zająłem się tutaj również pojęciem szkoły. Przedstawiam obraz szkoły z perspektywy instytucjonalnej, ale również środowiska społecznego, szczególnego miejsca działania uczniów w światach online i offline. W ten sposób szkoła staje się pograniczem tych światów, gdzie z jednej strony dostrzegalna jest ich fizyczność, realność i namacalność, a z drugiej – wirtualność, ulotność i po­zorność.

Świat szkoły nie istniałby bez uczniów funkcjonujących na pograniczu światów online i offline, ale również będących na pograniczu rozwojowym między dzieciństwem a dorosłością. Dlatego w rozdziale 3 zarysowuję pewien styk – zetknięcie oraz obszary do niego przylegające, charakteryzowane przeze mnie w kontekście uczniów będących w okresie wczesnej adolescencji.

W rozdziale 4 nawiązuję do koncepcji Marshalla McLuhana. Przywołuję jego poglądy, ponieważ postrzegał media z perspektywy ich użyteczności, czyli w aspekcie korzyści rozpatrywanych w moich badaniach. Wskazuję tu również na pewne trendy, które możemy zaobserwować w szkolnej rzeczywistości.

Rozdział 5 dotyczy metodologicznych podstaw badań. Zaprezentowałem tutaj wybrane badania z zakresu wykorzystywania mediów, takich jak: telefon komórkowy, Internet, gry komputerowe i telewizja, oraz wyszczególniłem te badania, które prowadzone były zgodnie z teorią użytkowania i korzyści. Następnie dokonałem zestawienia teorii, na kanwie których wybrałem jako podstawę moich badań teorię użytkowania i korzyści, uzasadniając jej wybór oraz opisując cztery występujące kategorie korzyści w aspekcie wykorzystywanych przez ucznia mediów elektronicznych. W rozdziale tym sformułowałem przedmiot, cel i problemy badawcze, które oscylują wokół takich zakresów pojęciowych, jak: uczeń klasy IV, V i VI szkoły podstawowej, media online i media offline, częstotliwość i natężenie korzyści osiąganych przez uczniów użytkujących te media oraz zdefiniowałem zmienne i ich wskaźniki.

W następnej kolejności uzasadniłem wybór metody badawczej, którą był sondaż diagnostyczny, oraz opisałem procedurę opracowanego przeze mnie Kwestionariusza Korzyści Medialnych Ucznia (KKMU). Jak już wcześniej napisałem, badania uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej w paradygmacie teorii użytkowania i korzyści nie należą do częstych. Między innymi z tego powodu postanowiłem przeprowadzić badania sondażowe na terenie województwa śląskiego. Badania zrealizowałem w ramach kierowanego przeze mnie projektu naukowego dotyczącego korzyści uczniów drugiego etapu edukacyjnego szkoły podstawowej osiąganych w związku z wykorzystywanymi mediami online i offline, sfinansowanego z badań statutowych Uniwersytetu Śląskiego. Projekt przeprowadzony został w Katedrze Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Pedagogiki Mediów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy współpracy z Kuratorium Oświaty w Katowicach. Badania przeprowadziłem w styczniu 2017 roku na dobranej w sposób losowy grupie 4004 uczniów ze 109 miejscowości ze szkół wiejskich i miejskich.

W rozdziale 6 dokonałem charakterystyki badanych uczniów pod względem cech społeczno-demograficznych oraz wybranych zasobów medialnych, takich jak: dostęp uczniów do bezprzewodowego Internetu w szkole, dostęp do Internetu w domu, posiadanie przez uczniów profilu na Facebooku, liczby znajomych na Facebooku oraz możliwości korzystania przez uczniów z telefonu komórkowego (smartfonu) na terenie szkoły.

W rozdziale 7 przeanalizowałem częstotliwość korzyści osiąganych przez uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej użytkujących media online i offline w związku z ich funkcjonowaniem w szkole. Analizie poddałem częstotliwość osiągania łącznie wszystkich korzyści oraz każdej z osobna: poznawcze, osobowościowe, społeczne oraz związane z rozrywką i eskapizmem, ze względu na: rodzaj użytkowanych mediów online i offline, poziom edukacyjny, płeć uczniów, rodzaj szkoły (wiejska/miejska), posiadanie starszego rodzeństwa, posiadanie Face­booka, posiadanie dostępu do Internetu w domu, posiadanie dostępu do wi-fi w szkole i samoocenę osiągnięć edukacyjnych. Przeprowadziłem również analizę średniej punktów w obszarach podskali poszczególnych kategorii korzyści osiąganych przez uczniów w związku z użytkowanymi przez nich mediami online i offline oraz rodzaju mediów online i offline użytkowanych przez uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej.

W prowadzonych analizach nie mogło zabraknąć natężenia, które definiuję jako liczbę punktów osiąganych przez uczniów, a które mierzone było za pomocą KKMU. Poziom tego natężenia analizowałem w odniesieniu do wybranych zmiennych, takich jak: płeć, posiadanie profilu na Facebooku, posiadanie starszego rodzeństwa, posiadanie smartfonu, posiadanie dostęp do Internetu w domu, posiadanie dostępu do bezprzewodowego Internetu w szkole, rodzaj szkoły, poziom edukacyjny oraz poziom samooceny osiągnięć edukacyjnych.

W rozdziale 8 niniejszej monografii zawarłem dyskusję i wnioski, które sformułowałem na podstawie przeprowadzonych analiz empirycznych. Wnioski te mogą być potraktowane jako punkt odniesienia do budowania hipotez, a nawet do weryfikowania teorii użytkowania i korzyści w projektowanych badaniach. W ramach tego rozdziału opracowane zostały również wnioski praktyczne, które tworzą zbiór wskazówek pedagogicznych dla studentów, nauczycieli, dyrektorów szkół oraz pracowników nadzoru pedagogicznego.

Na zakończenie książki znajduje się refleksja nad przeprowadzonymi badaniami, których kierunek był zgodny z teorią użytkowania i korzyści.

Przeprowadzone badania umożliwiły na podstawie danych dotyczących świata rzeczywistego i świata cyfrowego skonstruowanie nie tylko wniosków, ale również pewnych pytań i hipotez roboczych. Czy są one ważne? Zdaniem Ryszarda Łukasiewicza tak, ponieważ [...] wokół pytań gromadzą się pokłady ciekawości i motywacji. Taka ciekawość jest jednym ze źródeł życia, jest wodą na młyn wyobraźni; wydeptuje ścieżki samodzielności, przygody, podróży, animuje pasje, zdolności, zainteresowanie, zadawanie kolejnych pytań, budzi emocje, odwagę poznania, próbowania, konfrontowania, budzi upór i wolę odkrywania, tworzenia, zdobywania, przekraczania, a nade wszystko kreuje perspektywę przymierza z rzeczywistością potencjalną – z marzeniami, gdy sięgamy i gwiazd.

W ten sposób starałem się również pokazać opisane w pracy światy, ich subtelności, mikrofakty, kontekst edukacyjny użytkowania mediów online i offline, oraz zarysowałem pewien obraz osiąganych przez uczniów korzyści w związku z ich funkcjonowaniem w tych światach. [...]”

– Autor

Data ukazania się w księgarni: 2019.07.10

Klienci, którzy kupili Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline, wybrali również

Kierunki współczesnej promocji zdrowia i prewencji zaburzeń. Profilaktyka XXI wieku. Zagrożenia i wyzwania. Teoria i praktyka

Kierunki współczesnej promocji zdrowia i prewencji zaburzeń. Profilaktyka XXI wieku. Zagrożenia...

Autor: Patrycja Stawiarska, Wydawnictwo: Difin

Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiaro...

Cena: 33,60
Dodaj do koszyka
Zdążyć z pomocą. Przedszkole w sytuacji trudnej

Zdążyć z pomocą. Przedszkole w sytuacji trudnej

Autor: Beata Szurowska, Wydawnictwo: Difin

Cykl książek „Zdążyć z pomocą” obejmuje trzy pozycje: Zdążyć z pomocą. Przedszkole w ...

Cena: 48,00
Dodaj do koszyka
Społeczne ontologie niepełnosprawności. Ciało - tożsamość - performatywność

Społeczne ontologie niepełnosprawności. Ciało - tożsamość - performatywność

Autor: Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Wydawnictwo: Impuls

Czym jest niepełnosprawność? Jak jest rozumiana i postrzegana? Jakie znaczenia ją definiują i jak...

Cena: 25,40
Dodaj do koszyka
Kształtowanie i wspieranie rozwoju psychoruchowego małych dzieci w żłobku

Kształtowanie i wspieranie rozwoju psychoruchowego małych dzieci w żłobku

Celem autorek prezentowanej publikacji jest ukazanie potencjału tkwiącego we współczesnych żłobka...

Cena: 46,40
Dodaj do koszyka
Stalking i inne formy przemocy emocjonalnej. Studium kryminologiczne

Stalking i inne formy przemocy emocjonalnej. Studium kryminologiczne

Autorka podejmuje temat uporczywego nękania (stalkingu) oraz innych form prześladowania emocjonal...

Cena: 30,75
Dodaj do koszyka
Zagrożone dorastanie

Zagrożone dorastanie

Można mieć także nadzieję, że opracowanie - które zaliczyć należy do wnikliwych badań juventologi...

Cena: 37,35
Dodaj do koszyka
Samoregulacja w szkole. Spokój, koncentracja i nauka

Samoregulacja w szkole. Spokój, koncentracja i nauka

Autor: Stuart Shanker, Wydawnictwo: Mamania

Czy możemy pomóc dzieciom wzmocnić zdolności do samoregulacji, aby czas spędzany w szkole był opt...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Pokonać nałóg. Metoda redukcji szkód w terapii uzależnień od alkoholu i narkotyków

Pokonać nałóg. Metoda redukcji szkód w terapii uzależnień od alkoholu i narkotyków

„Patt Denning i Jeannie Little to uznane autorytety w dziedzinie leczenia uzależnień. Po tę...

Cena: 51,75
Dodaj do koszyka
Terapia pacjenta z ryzykiem samobójczym. Metoda oparta na współpracy

Terapia pacjenta z ryzykiem samobójczym. Metoda oparta na współpracy

Sprawdzone narzędzie terapeutyczne redukujące ryzyko samobójstwa Niniejszy podręcznik, opracowany...

Cena: 37,43
Dodaj do koszyka
Sensoryka i motoryka w rozwoju dziecka i uczeniu się w aspekcie terapii integracji sensorycznej

Sensoryka i motoryka w rozwoju dziecka i uczeniu się w aspekcie terapii integracji sensorycznej

Książka stanowi kompendium informacji odnośnie integracji sensorycznej. Zamieszczone są w niej ar...

Cena: 36,00
Dodaj do koszyka
Pedagogika. Podręcznik akademicki

Pedagogika. Podręcznik akademicki

Po 16 latach od pierwszej edycji podręcznika Pedagogika oddajemy do rąk Czytelników jego poprawio...

Cena: 130,38
Dodaj do koszyka
Być (nie)zwykłym wychowawcą

Być (nie)zwykłym wychowawcą

Prezentowana publikacja to zbiór scenariuszy na lekcję wychowawczą, odpowiadającą oczekiwaniom ws...

Cena: 26,60
Dodaj do koszyka
O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów

O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów

Autor: Wiesława Martyniuk, Wydawnictwo: Impuls

Niniejsze opracowanie, poświęcone najogólniej rzecz ujmując codziennemu życiu ucznia w szkole, lo...

Cena: 36,35
Dodaj do koszyka
Jak pracować z dzieckiem z ADHD w domu i szkole. Poradnik dla rodziców i nauczycieli

Jak pracować z dzieckiem z ADHD w domu i szkole. Poradnik dla rodziców i nauczycieli

Książka stanowi kompendium aktualnej wiedzy o tym, czym jest zespół nadpobudliwości psychoruchowe...

Cena: 21,17
Dodaj do koszyka
Diagnoza psychologiczna dla potrzeb edukacji. Standardy dla psychologów pracujących w poradniach psychologiczno-pedagogicznych

Diagnoza psychologiczna dla potrzeb edukacji. Standardy dla psychologów pracujących w poradniac...

„Niniejsza publikacja wpisuje się w (...) nurt działań skupionych wokół profesjonalizacji z...

Cena: 18,98
Dodaj do koszyka
Jak wspierać rozwój przedszkolaka?

Jak wspierać rozwój przedszkolaka?

Autor: Monika Sobkowiak, Wydawnictwo: Samo Sedno

Książka autorki bloga Pani Monia, której zaufało prawie 40 tysięcy nauczycieli i rodziców. Wiek p...

Cena: 25,83
Dodaj do koszyka

Tomasz Huk – pozostałe pozycje

Media w wychowaniu dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły

Media w wychowaniu dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły

Autor: Tomasz Huk, Wydawnictwo: Impuls

Niniejsza publikacja wnosi istotny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół eduk...

Cena: 13,68
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Pedagogika

1.
Contemporary Problems in Teacher's Work in Poland, the United Kingdom and Albania

Contemporary Problems in Teacher's Work in Pola...

2.
Preventive Competences of Early Education Teachers

Preventive Competences of Early Education Teachers

3.
Lektury w ręku nauczyciela. Perspektywa polska i zagraniczna

Lektury w ręku nauczyciela. Perspektywa polska ...

4.
(Nie)zależne państwo, społeczeństwo (Nie)zależna kultura i edukacja

(Nie)zależne państwo, społeczeństwo (Nie)zależn...

5.
Teorie kształcenia w świecie cyfrowym

Teorie kształcenia w świecie cyfrowym

6.
Kultura ruchu dziecka przedszkolnego

Kultura ruchu dziecka przedszkolnego

7.
Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji różnorodnych potrzeb edukacyjnych uczniów klas IV-VI

Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji r...

8.
Uwarunkowania poczucia zdrowia, stresu i wypalenia zawodowego nauczycieli

Uwarunkowania poczucia zdrowia, stresu i wypale...

9.
Zabawa sztuką. Socjoterapeutyczne wsparcie dzieci nadpobudliwych i nieśmiałych w przedszkolu

Zabawa sztuką. Socjoterapeutyczne wsparcie dzie...

10.
Różne oblicza samotności. Konteksty pedagogiczne

Różne oblicza samotności. Konteksty pedagogiczne

11.
Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym

Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku...

12.
Przywrócić Pamięć. Wytyczne starszoharcerskie

Przywrócić Pamięć. Wytyczne starszoharcerskie

13.
Przywrócić Pamięć. Wielka gra. Zajmujące czytanki

Przywrócić Pamięć. Wielka gra. Zajmujące czytanki

14.
Przywrócić Pamięć. Ania i jej przyjaciele

Przywrócić Pamięć. Ania i jej przyjaciele

15.
Kiedy pozwolić, kiedy zabronić w klasie (wyd. 2019)

Kiedy pozwolić, kiedy zabronić w klasie (wyd. 2...

16.
Posługa wolontariusza hospicjum w doświadczeniu i działalności edukacyjnej Ewy Bodek

Posługa wolontariusza hospicjum w doświadczeniu...

17.
Przywrócić Pamięć. Pierwiastek wojskowy w wychowaniu cielesnym. Przyczynek do sprawy skautingu

Przywrócić Pamięć. Pierwiastek wojskowy w wycho...

18.
Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terapia złości dla osób z zespołem Aspergera

Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terap...

19.
Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terapia lęku dla osób z zespołem Aspergera

Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terap...

20.
Starzenie się, starość i umieranie osób z niepełnosprawnością intelektualną

Starzenie się, starość i umieranie osób z niepe...

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Pedagogika

1.
Być (nie)zwykłym wychowawcą

Być (nie)zwykłym wychowawcą

2.
Jak pracować z dzieckiem z zespołem Aspergera w domu i szkole

Jak pracować z dzieckiem z zespołem Aspergera w...

3.
Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terapia złości dla osób z zespołem Aspergera

Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terap...

4.
Tymon rozumie innych

Tymon rozumie innych

5.
Lęk u dzieci. Poradnik z ćwiczeniami

Lęk u dzieci. Poradnik z ćwiczeniami

6.
Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terapia lęku dla osób z zespołem Aspergera

Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terap...

7.
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów. II etap edukacyjny

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidual...

8.
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci. Zeszyt ćwiczeń. Program „Zaradny Kot”

Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowyc...

9.
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci. Podręcznik terapeuty. Program „Zaradny kot”

Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowyc...

10.
Autyzm na co dzień. Ponad 150 sprawdzonych sposobów postępowania z dzieckiem ze spektrum autyzmu

Autyzm na co dzień. Ponad 150 sprawdzonych spos...

11.
Zrozumieć świat ucznia z zespołem Aspergera

Zrozumieć świat ucznia z zespołem Aspergera

12.
Zrozumieć sygnały sensoryczne dziecka

Zrozumieć sygnały sensoryczne dziecka

Autor: Angie Voss
13.
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u młodzieży

Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowyc...

14.
Autyzm i problemy natury sensorycznej

Autyzm i problemy natury sensorycznej

15.
Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej

Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w ...

16.
Zabawy słowno-ruchowe z niemowlakami

Zabawy słowno-ruchowe z niemowlakami

17.
Mutyzm wybiórczy. Poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów

Mutyzm wybiórczy. Poradnik dla rodziców, nauczy...

18.
Dzieci w świecie doznań

Dzieci w świecie doznań

19.
Terapia ręki od A do Z. Zrób jak ja

Terapia ręki od A do Z. Zrób jak ja

20.
Uczę się poprzez ruch

Uczę się poprzez ruch

LD
PD
© 2011 – 2020 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy