Układanka magnetyczna to idealne rozwiązanie dla dzieci, które uczą się układać puzzle i sprawia im kłopot łączenie małych elementów. Puzzle magnetyczne rozwijają wyobraźnię, a kolorowe elementy skupiają uwagę dziecka.
• Magnesy układamy na tablicy w dowolnej kolejności
• Zestaw zawiera także karty ułatwiające ułożenie obrazka
• Kolorowa plansza pomieści kilka układanych obrazów
• Dziecko samo decyduje w którym miejscu ułoży obrazek
• Całość zapakowana w kartonowe pudełko zamykane magnetycznie
• Po otwarciu można przechowywać w nim puzzle i karty
• Zabawka w takiej formie mogą posłużyć nawet podczas podróży
Wymiary opakowania: 26.0 x 19.0 x 4.0 cm
Producent | Smily Play |
Wiek | od 3 lat |
Płeć | chłopiec lub dziewczynka |
Kod paskowy (EAN) | 5905375829391 |
Data premiery | 2020.11.20 |
Data pojawienia się | 2020.11.20 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Ósma z kolei książka kartonowa z otwieranymi okienkami. Tym razem Kicia Kocia i Nunuś wybrali się na wieś. Nunuś po raz pierwszy zobaczy prawdziwe gospodarstwo i zwierzęta w nim mieszkające, a Kicia Kocia opowie o ich życiu i zwyczajach.
Układanka na magnesy dla małego fana pojazdów.
Przedstawiamy książeczkę z zadaniami idealnymi dla dwulatków! Ćwiczenia w Akademii są bardzo proste, odpowiednie do możliwości percepcyjnych i stopnia rozwoju motoryki małej dwuletniego dziecka, co gwarantuje, że dziecko się nie zniechęci. Zadania ćwiczą spostrzegawczość, uczą logicznego myślenia, pozwalają trenować koncentrację, rozwijają umiejętności malucha. Ilustracje w zadaniach są nieskomplikowane, ale jednocześnie kolorowe i estetyczne, z pewnością spodobają się zarówno dziecku, jak i dorosłemu.
Dwustronna Tablica Edukacyjna Dla Malucha 2w1 Puzzle Magnetyczne Farma Tablica Edukacyjna to doskonały pomysł na prezent dla każdego dziecka. Dzięki wszechstronności zastosowania z pewnością przypadnie do gustu małemu artyście. Na tablicy znajdziemy dwie strony - czarną i białą. Czarna strona służy do malowania kredą, natomiast biała strona przeznaczona jest do malowania pisakiem lub układania magnetycznych obrazków. To bardzo kreatywna zabawka, przy której nie ma praktycznie ograniczeń - można rysować dowolne, małe dzieła sztuki, można układać zwierzątka i wymyślać do nich historyjki. Układaj postacie z kolorowych magnesów. Rysuj i pisz na mazakiem lub kolorową kredą! Każdą stronę tablicy można zmazywać, by zabawa mogła trwać bez końca! W zestawie...
Konwencja bajki, konstruująca świat na poły realny, na poły fantastyczny, tworzy najbliższą rozumieniu dziecka rzeczywistość. Pozwala nie tylko zapoznać się i oswoić z sytuacjami budzącymi niepokój (rozstanie z rodzicami, ciemność, kompromitacja, śmierć, hospitalizacja), ale i znaleźć cudowne rozwiązanie nękających problemów, skłaniając dziecko do szukania skutecznych sposobów radzenia sobie z własnymi trudnościami. Rodzice, terapeuci i wychowawcy zaznajomieni ze stosowanymi w bajkach technikami psychologicznymi z powodzeniem będą mogli wykorzystywać je we własnych fabułach terapeutycznych mających na celu uodpornienie dziecka przed lękiem lub znaczne zmniejszenie jego porażającego oddziaływania.
Bajki terapeutyczne autorstwa Marii Molickiej, psychologa dziecięcego, mają ułatwić kontakt z dzieckiem.
Zestaw zawiera dwadzieścia jeden historyjek obrazkowych. Każda historyjka składa się z trzech obrazków przedstawiających kolejne etapy jednego zdarzenia. Głównymi bohaterami tych wydarzeń są przede wszystkim dzieci. Pod każdym obrazkiem zapisano pytanie związane z jego treścią, a odpowiedzi na te pytania podano na osobnych paskach. Historyjki podzielono ze względu na stopień trudności na trzy poziomy, po siedem historyjek w każdym poziomie. Różnica w poziomie trudności polega przede wszystkim na długości pytań i odpowiedzi, a także budowie wyrazów. Dziecko – pracując z pomocą dorosłego lub pod jego kontrolą – powinno przyjrzeć się uważnie wszystkim trzem obrazkom należącym do jednej historyjki, a następnie ułożyć je w odpowiedniej kolejności. N...
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Jak wyglądają, czym je karmić, jakie mają zwyczaje. Poznaj 50 najpopularniejszych ras. Dowiedz się wszystkiego o życiu kotów. Stań się ekspertem w tej dziedzinie i zaskakuj wiedzą.
Misio Zbysio nie może doczekać się Świąt! W Wigilię Misio Zbysio postanawia znaleźć Świętego Mikołaja. Tylko gdzie on może być? Książka zaprojektowana specjalnie dla małych rączek! Zawiera ruchome elementy i kartonowe, mocne strony.
„Zgubione. Znalezione” to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty – sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze. Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten „nadmiarowy” przedmiot! Karty podzielone zostały na sześć poziomów trudności, oznaczonych kolorami. Im trudniejsza karta, tym więcej przedmiotów posiada oraz zapewnia więcej punktów na koniec gry. Zawartość pudełka: • 54 karty (80x120 mm): po 9 kart w każdym kolorze (każdemu kolorowi odpowiada inna wartość punktowa); czerwonym (1 pkt.), żółtym (2 pkt.), zielonym (3 pkt.), niebieskim (4 pkt.),...
Używanie tablicy najlepiej jest rozpocząć od poniedziałku. Dzień wcześniej należy wspólnie, razem z dzieckiem, uzupełnić pola tablicy. Wypełnioną tablicę przyczepiamy do lodówki. W polach tabeli dorosły będzie codziennie wieczorem zaznaczał zachowanie dziecka, przyczepiając w odpowiednich okienkach załączone elementy magnetyczne. Za każde wykonanie zadania dorosły przyczepia na odpowiednim białym polu zielony znaczek z uśmiechniętą rybką. Za niewykonanie zadania przyczepiany jest czerwony znaczek z kotwicą, za który nie otrzymuje się punktów. Zawartość opakowania: • magnetyczna tablica, • mazak, • gąbka, • 112 magnesów. Łącznie zestaw zawiera 115 elementów. Wymiary opakowania: 31.0 x 23.5 x 3.0 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro