Murray, Mina, Shane i Connor pewnego dnia trafiają na dziwny statek, który ugrzązł w pobliżu ich miasteczka. Wygląda jak drakkar, okręt wikingów, ma porwane żagle i nazwę zapisaną w nieznanym im języku. Na pokładzie, poza wieloma intrygującymi śladami, znajdują także dziwną kostkę pokrytą liczbami oraz notatnik należący do niejakiego Ulyssesa Moore'a.
Czwórka przyjaciół postanawia wypłynąć w morze, a statek zabierze ich w miejsca, gdzie nie sięgała ich wyobraźnia.
Autor | Baccalario Pierdomenico |
Wydawnictwo | Olesiejuk Sp. z o.o. |
Seria wydawnicza | Ulysses Moore |
Rok wydania | 2014 |
Oprawa | twarda z obwolutą |
Liczba stron | 320 |
Format | 14.5 x 20.5 cm |
Numer ISBN | 9788327410832 |
Kod paskowy (EAN) | 9788327410832 |
Waga | 412 g |
Wymiary | 154 x 208 x 25 mm |
Data premiery | 2014.05.21 |
Data pojawienia się | 2014.04.17 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Dzięki Murrayowi i jego przyjaciołom Ulysses Moore powrócił do Kilmore Cove. Teraz trzeba odbić buntowników więzionych przez Kompanię Indii z Wyobraźni. Ekspedycją dowodzi Murray – jedyny człowiek, który jeszcze potrafi otworzyć Wrota Czasu. Czy wszyscy więźniowie odzyskają wolność? Co czeka Leonarda Minaxo i jego żonę – starych przyjaciół Ulyssesa Moorea, autorów żarliwego listu skierowanego do Podróżników w Wyobraźni? Książka jest kontynuacją Piratów z Mórz z Wyobraźni – XV tomu serii „Ulysses Moore”.
Kilmore Cove w Kornwalii, 1958 rok. To wyjątkowe lato dla Ulyssesa Moorea i jego taty, którzy przyjeżdżają do Willi Argo stojącej na klifie z widokiem na morze. Czekają na nich otwarte drzwi: to zaproszenie do poznawania tajemnic, które kryją się w domu i za portretami zdobiącymi ściany. Ulysses, razem z nowo poznanymi przyjaciółmi, będzie musiał rozwiązać zagadkę dziwnego dokumentu, który być może ocali Willę. W XVIII tomie serii dowiecie się, jak to się wszystko zaczęło
Po przejściu przez pustynie i zamarznięte ziemie Murray otwiera Wrota Czasu prowadzące tam, gdzie wszystko się zaczęło. Oto pokój Larryego Huxleya, szalonego naczelnika Kompanii Indii z Wyobraźni. Jego flota właśnie zmierza do Kilmore Cove, by unicestwić buntowników. Obrońcy Miejsc z Wyobraźni pod wodzą Ulyssesa Moore`a są gotowi do walki Przed Wami XVII tom przygód bohaterów bestsellerowego cyklu stworzonego przez Pierdomenica Baccalaria. - Shane, już czas Zdejmij blokady! Shane kiwnął głową. Najpierw poruszał się wolno, potem coraz bardziej zdecydowanie. Odpiął pierwszą blokadę, potem drugą i wreszcie, kiedy koła zaczęły się toczyć w dół, odskoczył na bok, uchylając się przed skrzydłem. - Za wolność świata z Wyobraźni! - krzyknął...
Murray i jego przyjaciele znów wyruszają na Morza z Wyobraźni. Nie mogą dopuścić do tego, żeby opętany dzieciak, Larry Huxley, zniszczył świat tak wspaniały i drogi ich sercu. Za wszelką cenę trzeba pomóc buntownikom z Kilmore Cove? Czy zawziętym poszukiwaczom uda się odnaleźć Ulyssesa? Dokąd zabierze ich Metis i kogo spotkają po drodze? Jak będzie przebiegać zebranie pierwszych członków ruchu oporu? I czy każdy z przyjaciół zdąży choć na chwilę wrócić do domu, żeby dopilnować swoich spraw?
Niedługo po powrocie ze swojej pierwszej wyprawy do Kilmore Cove Murray, Mina, Shane i Connor dostają kartkę z prośbą o pomoc: ostatni statek buntowników wpadł w ręce Kompanii Indii z Wyobraźni, która przejęła kontrolę nad Szlakami z Wyobraźni.
SPRZEDAŻ OD 05-10-2011! W Klimore Cove świta właśnie najdłuższy dzień. W ulewnym deszczu osnuwającym miasto szarą mgłą spokój zatoki burzą wystrzały, nagłe błyski i łomot. Ale nie chodzi o sztorm - to kule armatnie miotane bez przerwy z ośmiu działobitni Mary Grey, legendarnego okrętu kapitana Spencera. Bliźnięta Covanant same muszą stawić czoła najgroźniejszemu z nieprzyjaciół, nie mogąc liczyć na pomoc Ulyssesa Moore`a... To dwunasty, ostatni tom sagi Ulyssesa Moore`a.
Zagubiona wyspa na oceanie czasu. Miejsce dzikie i niegościnne, z którego nie da się uciec. Miejsce, gdzie Ulysses Moore nigdy nie chciałby postawić stopy, ale nie ma wyboru, ponieważ to tam właśnie kryje się klucz do odnalezienia Penelopy. Jeszcze nie wie, że łańcuch zdarzeń już został wprawiony w ruch i że jego najgroźniejszy nieprzyjaciel powraca z przeszłości, by dokonać zemsty. Dla Podróżników w Wyobraźni nadszedł moment decydującego pojedynku...
Kontynuacja bestsellerowej serii powieści Ulysses Moore! Wenecja. W starej belce pod sufitem Domu Bazgrołów, w którym matka Anity właśnie prowadzi prace konserwatorskie, dziewczynka znajduje zeszyt książkę z rysunkami i dziwnymi zapiskami szyfrem. Kiedy otwiera zeszyt i natrafia na rysunek, ulega dziwnemu wrażeniu, że ktoś z tego rysunku ją obserwuje... Ale nie tylko to: rysunki są przeplatane notatkami zapisanymi tajemniczymi znakami, takimi samymi, jakich użył w swoich dziennikach Ulysses Moore. Jest tylko jeden sposób na wyjaśnienie, co te symbole oznaczają i jaki jest związek książki znalezionej przez Anitę z autorem z Kilmore Cove: dotrzeć do ukrytego miasteczka w Kornwalii i zwrócić się o pomoc do Julii, Jasona i Ricka... CIEKAWOSTKA! Obwoluta jest jednoc...
Julia, Jason, Obliwia i jej wierny ochroniarz, Manfred, przeniesieni zostali w czasy średniowiecza. Wszyscy chcą tego samego: odnaleźć Pierwszy Klucz, jedyny, który otwiera każde Wrota Czasu. Nadeszła godzina prawdy. Wreszcie dzieci uzyskają odpowiedź na swoje pytania... Oto szósty tom notatek Ulyssesa Moore'a po Wrotach Czasu, Antykwariacie ze starymi mapami, Domu Luster, Wyspie Masek i Kamiennych strażnikach.
Polscy czytelnicy, podobnie jak przy poprzednim tomie mogli jako pierwsi na świecie zapoznać się z nowymi przygodami uwielbianych bohaterów Król Duncan i jego córka, księżniczka Kasandra, są uwięzieni w południowej wieży zamku Araluen. Daleko na północy niewielki oddział Sir Horace’a oraz dowódca Korpusu Zwiadowców Gilan tkwią w starym forcie oblężonym przez Klan Czerwonego Lisa. Młoda zwiadowczyni Maddie musi dotrzeć do drużyny Czapli i przekonać jej przywódcę Hala, by ruszyli na pomoc Horace’owi i Gilanowi. Wydawana od 2009 roku seria o przygodach zwiadowcy Willa oraz jego mistrza Halta cieszy się niesłabnącą popularnością wśród coraz to nowych czytelników. Pierwszy tom sprzedał się w ponad 150 tysiącach egzemplarzy, fani organizują kolonie pod...
Anita, Rick i Jason wyruszają w sekrecie na poszukiwanie Kraju, który umiera. Tymczasem w Kilmore Cove Julia musi szybko odnaleźć egzemplarz zeszytu Morice'a Moreau, żeby móc się porozumieć z przyjaciółmi i przyjść im z pomocą. Anita, Rick i Jason rzeczywiście są w tarapatach. Podpalacze i ich szef, Malariusz Wojnicz, chcą zniszczyć miasteczko zwane Krajem, który umiera, posługując się swoją najgroźniejszą bronią, ogniem. Dzieci ścigają się z czasem, żeby ocalić miasteczko i jego ostatnią mieszkankę, i odkryć raz na zawsze tajemnicę Wrót Czasu.
Kim jest naprawdę Ulysses Moore? Jason, Julia i Rick są już na tropie prawdy. Ale również Obliwia i Manfred, który przeżył kolejny upadek z urwiska, szykują się do spełnienia swego marzenia: chcą się dostać do Willi Argo i przekroczyć Wrota Czasu. Żeby ich powstrzymać, trójka dzieci musi odnaleźć Blacka Wulkana, dawnego przyjaciela Ulyssesa, zawiadowcę stacji w Kilmore Cove, i wejść w posiadanie Pierwszego Klucza. Czeka ich kolejna przygoda. Tym razem celem podróży będzie wiek XII, ogród wiecznej młodości.
50 pomysłów na wakacyjne aktywności, których w tym roku naprawdę musisz spróbować! Od jazdy rowerem po błocie, przez spróbowanie wszystkich smaków w lodziarni, aż po rysowanie map i rozmowę z lokalnymi mieszkańcami – będzie o czym opowiadać po powrocie do szkoły! Na wakacjach obowiązuje jedna, jedyna zasada: trzeba się dobrze bawić! Nieważne, kiedy i gdzie, ważne jak. Nie ma lepszego czasu na wszystko, czego nie robimy na co dzień: odkrywanie, skakanie, bieganie, uciekanie, wejście, wyjście, nauka, rozmowa, spóźnianie się, wczesne wstawanie, budowanie, niszczenie, przemieszczanie się. Realizuj wszystkie pomysły, które przychodzą ci do głowy, zwłaszcza te najbardziej szalone. Odrobina szaleństwa jest konieczna, w końcu od tego są wakacje! Pierdomenico...
Dziwne rzeczy dzieją się w Kilmore Cove. Jest tam pomnik króla, który nigdy nie panował i tory, które nigdzie nie prowadzą. Nie można się połączyć z Internetem, a komórki nie mają zasięgu. Wygląda na to, że miasto zostało oczyszczone z wszelkich map, aby ochronić jakąś tajemnicę. Czy Ulysses Moore wie coś o tym? Tym razem śledztwo Jasona, Julii i Ricka rozpocznie się w Domu Luster, tajemniczej siedzibie genialnego wynalazcy Petera Dedalusa, zaginionego przed laty bez śladu... Oto po `Wrotach Czasu` i `Antykwariacie ze starymi mapami` trzecia książka Ulyssesa Moore`a.
Murray, Mina, Shane i Connor pewnego dnia trafiają na dziwny statek, który ugrzązł w pobliżu ich miasteczka. Wygląda jak drakkar, okręt wikingów, ma porwane żagle i nazwę zapisaną w nieznanym im języku. Na pokładzie, poza wieloma intrygującymi śladami, znajdują także dziwną kostkę pokrytą liczbami oraz notatnik należący do niejakiego Ulyssesa Moorea Czwórka przyjaciół postanawia wypłynąć w morze, a statek zabierze ich w miejsca, gdzie nie sięgała ich wyobraźnia.
Jason, Julia, Anita i Rick powrócili do Kilmore Cove z niepokojącą wiadomością - wśród mieszkańców miasteczka ukrywa się zdrajca. Ktoś, kto od lat po kryjomu coś knuje. I kto, przy pomocy Podpalaczy , teraz chce dokonać prywatnej zemsty. Cienka nić drobnych zdarzeń wskaże przyjaciołom miejsce, w którym przechowuje się wszelkie odpowiedzi: Agarthi, legendarne miasto, zagubione wśród lodowców, do którego nikt, nawet Ulysses Moore, nigdy nie dotarł... Po Wrotach Czasu, Antykwariacie ze starymi mapami, Domu Luster, Wyspie Masek, Kamiennych strażnikach, Pierwszym Kluczu, Ukrytym mieście, Mistrzu piorunów i Labiryncie cienia jest to dziesiąty tom przygodowej sagi Ulyssesa Moore`a.
Starożytny Egipt i pobliska Kraina Puntu. Jason, Julia i Rick przekroczyli Wrota Czasu i weszli do Domu Życia, potężnej, pełnej labiryntów, biblioteki-archiwum, gdzie zgromadzone są papirusy, pergaminy i gliniane tabliczki z wielu zakątków świata. Tym razem poszukują tajemniczej mapy, ukrytej w legendarnej Nieistniejącej Komnacie. Niestety, tylko perfidny właściciel `Antykwariatu ze starymi mapami` posiada informację, która mogłaby ich naprowadzić na właściwy trop...
Niedługo po powrocie ze swojej pierwszej wyprawy do Kilmore Cove Murray, Mina, Shane i Connor dostają kartkę z prośbą o pomoc: ostatni statek buntowników wpadł w ręce Kompanii Indii z Wyobraźni, która przejęła kontrolę nad Szlakami z Wyobraźni.
Jason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji. Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko – trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego Gondoliera i trafić na Wyspę masek, o której nikt nie słyszał...
Kilmore Cove w Kornwalii, 1958 rok. To wyjątkowe lato dla Ulyssesa Moorea i jego taty, którzy przyjeżdżają do Willi Argo stojącej na klifie z widokiem na morze. Czekają na nich otwarte drzwi: to zaproszenie do poznawania tajemnic, które kryją się w domu i za portretami zdobiącymi ściany. Ulysses, razem z nowo poznanymi przyjaciółmi, będzie musiał rozwiązać zagadkę dziwnego dokumentu, który być może ocali Willę. W XVIII tomie serii dowiecie się, jak to się wszystko zaczęło
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro