Jason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji.
Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko - trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego Gondoliera i trafić na Wyspę masek, o której nikt nie słyszał...
Autor | Baccalario Pierdomenico |
Wydawnictwo | Olesiejuk Sp. z o.o. |
Rok wydania | 2014 |
Oprawa | twarda w obwolucie |
Liczba stron | 284 |
Format | 15.5x21 cm |
Numer ISBN | 978-83-7770-628-2 |
Kod paskowy (EAN) | 9788377706282 |
Waga | 374 g |
Data premiery | 2023.08.02 |
Data pojawienia się | 2023.08.02 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
50 pomysłów na wakacyjne aktywności, których w tym roku naprawdę musisz spróbować! Od jazdy rowerem po błocie, przez spróbowanie wszystkich smaków w lodziarni, aż po rysowanie map i rozmowę z lokalnymi mieszkańcami – będzie o czym opowiadać po powrocie do szkoły! Na wakacjach obowiązuje jedna, jedyna zasada: trzeba się dobrze bawić! Nieważne, kiedy i gdzie, ważne jak. Nie ma lepszego czasu na wszystko, czego nie robimy na co dzień: odkrywanie, skakanie, bieganie, uciekanie, wejście, wyjście, nauka, rozmowa, spóźnianie się, wczesne wstawanie, budowanie, niszczenie, przemieszczanie się. Realizuj wszystkie pomysły, które przychodzą ci do głowy, zwłaszcza te najbardziej szalone. Odrobina szaleństwa jest konieczna, w końcu od tego są wakacje! Pierdomenico...
Dziwne rzeczy dzieją się w Kilmore Cove. Jest tam pomnik króla, który nigdy nie panował i tory, które nigdzie nie prowadzą. Nie można się połączyć z Internetem, a komórki nie mają zasięgu. Wygląda na to, że miasto zostało oczyszczone z wszelkich map, aby ochronić jakąś tajemnicę. Czy Ulysses Moore wie coś o tym? Tym razem śledztwo Jasona, Julii i Ricka rozpocznie się w Domu Luster, tajemniczej siedzibie genialnego wynalazcy Petera Dedalusa, zaginionego przed laty bez śladu... Oto po `Wrotach Czasu` i `Antykwariacie ze starymi mapami` trzecia książka Ulyssesa Moore`a.
Murray, Mina, Shane i Connor pewnego dnia trafiają na dziwny statek, który ugrzązł w pobliżu ich miasteczka. Wygląda jak drakkar, okręt wikingów, ma porwane żagle i nazwę zapisaną w nieznanym im języku. Na pokładzie, poza wieloma intrygującymi śladami, znajdują także dziwną kostkę pokrytą liczbami oraz notatnik należący do niejakiego Ulyssesa Moorea Czwórka przyjaciół postanawia wypłynąć w morze, a statek zabierze ich w miejsca, gdzie nie sięgała ich wyobraźnia.
Starożytny Egipt i pobliska Kraina Puntu. Jason, Julia i Rick przekroczyli Wrota Czasu i weszli do Domu Życia, potężnej, pełnej labiryntów, biblioteki-archiwum, gdzie zgromadzone są papirusy, pergaminy i gliniane tabliczki z wielu zakątków świata. Tym razem poszukują tajemniczej mapy, ukrytej w legendarnej Nieistniejącej Komnacie. Niestety, tylko perfidny właściciel `Antykwariatu ze starymi mapami` posiada informację, która mogłaby ich naprowadzić na właściwy trop...
Jason, Julia, Anita i Rick powrócili do Kilmore Cove z niepokojącą wiadomością - wśród mieszkańców miasteczka ukrywa się zdrajca. Ktoś, kto od lat po kryjomu coś knuje. I kto, przy pomocy Podpalaczy , teraz chce dokonać prywatnej zemsty. Cienka nić drobnych zdarzeń wskaże przyjaciołom miejsce, w którym przechowuje się wszelkie odpowiedzi: Agarthi, legendarne miasto, zagubione wśród lodowców, do którego nikt, nawet Ulysses Moore, nigdy nie dotarł... Po Wrotach Czasu, Antykwariacie ze starymi mapami, Domu Luster, Wyspie Masek, Kamiennych strażnikach, Pierwszym Kluczu, Ukrytym mieście, Mistrzu piorunów i Labiryncie cienia jest to dziesiąty tom przygodowej sagi Ulyssesa Moore`a.
Niedługo po powrocie ze swojej pierwszej wyprawy do Kilmore Cove Murray, Mina, Shane i Connor dostają kartkę z prośbą o pomoc: ostatni statek buntowników wpadł w ręce Kompanii Indii z Wyobraźni, która przejęła kontrolę nad Szlakami z Wyobraźni.
Jason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji. Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko – trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego Gondoliera i trafić na Wyspę masek, o której nikt nie słyszał...
Kilmore Cove w Kornwalii, 1958 rok. To wyjątkowe lato dla Ulyssesa Moorea i jego taty, którzy przyjeżdżają do Willi Argo stojącej na klifie z widokiem na morze. Czekają na nich otwarte drzwi: to zaproszenie do poznawania tajemnic, które kryją się w domu i za portretami zdobiącymi ściany. Ulysses, razem z nowo poznanymi przyjaciółmi, będzie musiał rozwiązać zagadkę dziwnego dokumentu, który być może ocali Willę. W XVIII tomie serii dowiecie się, jak to się wszystko zaczęło
Po przejściu przez pustynie i zamarznięte ziemie Murray otwiera Wrota Czasu prowadzące tam, gdzie wszystko się zaczęło. Oto pokój Larryego Huxleya, szalonego naczelnika Kompanii Indii z Wyobraźni. Jego flota właśnie zmierza do Kilmore Cove, by unicestwić buntowników. Obrońcy Miejsc z Wyobraźni pod wodzą Ulyssesa Moore`a są gotowi do walki Przed Wami XVII tom przygód bohaterów bestsellerowego cyklu stworzonego przez Pierdomenica Baccalaria. - Shane, już czas Zdejmij blokady! Shane kiwnął głową. Najpierw poruszał się wolno, potem coraz bardziej zdecydowanie. Odpiął pierwszą blokadę, potem drugą i wreszcie, kiedy koła zaczęły się toczyć w dół, odskoczył na bok, uchylając się przed skrzydłem. - Za wolność świata z Wyobraźni! - krzyknął...
Niezbędnik młodego ekologa! Chcesz coś zmienić w świecie wokół siebie? Nie czekaj na dorosłość, z tą książką uda ci się to zrobić już teraz. Wyzwania, wyczyny i rewolucyjne zmiany, które pomogą ci ulepszyć siebie, sąsiedztwo i cały świat! Spędź dzień bez prądu, opracuj mapę dźwiękową swojego miasta, ogranicz swój ślad węglowy, a przy tym wszystkim dobrze się baw! Możesz stawić czoła wyzwaniom w pojedynkę, ale wiemy, że rewolucje są zaraźliwe. Autor ulubionych książek aktywnościowych dla młodzieży (50 rzeczy, które musisz zrobić, zanim skończysz 13 lat i 50 sekretnych misji. Jak przetrwać w świecie dorosłych) proponuje kolejny zestaw działań, które pomogą dzieciakom oderwać się od ekranów i zrobić coś dobrego dla siebie i dla św...
Dzięki Murrayowi i jego przyjaciołom Ulysses Moore powrócił do Kilmore Cove. Teraz trzeba odbić buntowników więzionych przez Kompanię Indii z Wyobraźni. Ekspedycją dowodzi Murray – jedyny człowiek, który jeszcze potrafi otworzyć Wrota Czasu. Czy wszyscy więźniowie odzyskają wolność? Co czeka Leonarda Minaxo i jego żonę – starych przyjaciół Ulyssesa Moorea, autorów żarliwego listu skierowanego do Podróżników w Wyobraźni? Książka jest kontynuacją Piratów z Mórz z Wyobraźni – XV tomu serii „Ulysses Moore”.
Marzysz o wielkich odkryciach i fantastycznych przygodach, ale nie wiesz, jak zacząć? Pomoże ci ten niezwykły przewodnik w formie notesu z gumką, w którym znajdziesz aż 50 misji do wykonania przed ukończeniem 13 lat. Myślisz, że potrafisz zbudować domek na drzewie? Zrobić gigantyczną bańkę mydlaną? A czy uda ci się nakarmić siedem różnych gatunków zwierząt? Przyznawaj sobie punkty za odwagę i kreatywność, zapisuj wszystkie zadania i koniecznie zaproś przyjaciół do zabawy! Pierdomenico Baccalario to włoski autor książek dla dzieci i młodzieży, m.in. kilkunastotomowej bestsellerowej sagi Ulysses Moore, twórca gier fabularnych i gier wideo. Tommaso Percivale to pisarz, miłośnik komiksów i kreskówek, twórca i producent gier planszowych.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro