Wkrótce idę do szkoły. Słucham i opowiadam, cz. II, ćw., to jedna z pięciu części serii książek – ćwiczeń, przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-6 lat. Książka ta zawiera treści dotyczące środowiska społeczno-przyrodniczego, które zostały tematycznie powiązane z ćwiczeniami manualnymi. Proponowane ćwiczenia wzbogacają wiedzę, rozwijają u dziecka umiejętność spostrzegania, porównywania, klasyfikowania, a ćwiczenia graficzne przygotowują dziecko do podjęcia nauki pisania. Słuchanie opowiadań, wierszy, bajek rozwija mowę dziecka oraz rozbudza zainteresowanie tekstem pisanym. Z treściami zawartymi w tej książce autorka proponuje zapoznać dzieci w drugiej połowie roku szkolnego.
Autor | Grażyna Koba |
Wydawnictwo | Koba |
Rok wydania | 2013 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 72 |
Format | 20.5x28.5 cm |
Numer ISBN | 978-83-64043-01-7 |
Kod paskowy (EAN) | 9788364043017 |
Data premiery | 2018.05.04 |
Data pojawienia się | 2018.05.04 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Poznaję i rozumiem świat. Część 1. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, dla przedszkoli i zespołów rewalidacyjno-wychowawczych
Śladami pór roku. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną. Lato
Wkrótce idę do szkoły. Słucham i opowiadam, cz. I, ćw. to jedna z pięciu części serii książek – ćwiczeń, przeznaczonych dla dzieci 5–6-letnich. Książka ta zawiera treści dotyczące środowiska społeczno-przyrodniczego, które zostały tematycznie powiązane z ćwiczeniami manualnymi. Proponowane ćwiczenia wzbogacają wiedzę, rozwijają u dziecka umiejętność spostrzegania, porównywania, klasyfikowania, a ćwiczenia graficzne przygotowują dziecko do podjęcia nauki pisania. Słuchanie opowiadań, wierszy, bajek rozwija mowę dziecka oraz rozbudza zainteresowanie tekstem pisanym. Z treściami zawartymi w tej książce autorka proponuje zapoznać dzieci w pierwszej połowie roku szkolnego.
Wkrótce idę do szkoły. Wycinanki, karty pracy to jedna z pięciu części serii książek–kart pracy, przeznaczonych dla dzieci 5-6-letnich. W zeszycie tym znajdują się elementy do wycinania i wypychania o różnorodnej tematyce. Są wśród nich zabawki przestrzenne: lokomotywa, kołyska, ciasteczka, domek Baby Jagi, statek, sygnalizator świetlny, zegar pogody, zajączek wielkanocny, budka dla szpaka, sanki, jaskółka, lalka „Noc”. W pozycji tej znajdują się rysunki do kreatywnego ozdabiania przez dzieci, szablony figur geometrycznych, puzzle do układania.
Wkrótce idę do szkoły. Zabawy z liczbami, ćw. to jedna z pięciu części serii książek–ćwiczeń, przeznaczonych dla dzieci 5-6-letnich. Zamieszczone w kartach pracy ćwiczenia wychodzą naprzeciw naturalnej ciekawości dzieci. Zadania zawarte w tym zeszycie, to różnorodne ćwiczenia z zakresu kształtowania pojęć matematycznych. Kształcą one u dzieci wyobraźnię przestrzenną, doskonalą umiejętność przeliczania, grupowania, dopełniania, pobudzają do logicznego myślenia. Zróżnicowanie zadań i ich stopień trudności pozwala nauczycielowi odpowiednio dobierać ćwiczenia do poziomu umiejętności dzieci.
Wkrótce idę do szkoły. Zabawy z literami, ćw. to jedna z pięciu części serii książek–ćwiczeń, przeznaczonych dla dzieci 5-6-letnich. Zamieszczone w kartach pracy ćwiczenia wychodzą naprzeciw naturalnej ciekawości dzieci. Zadania zawarte w tym zeszycie, to różnorodne ćwiczenia z zakresu kształtowania słuchu fonetycznego, zabawy z literami, słowami oraz tekstem pisanym. Zabawy te mają za zadanie ułatwić dzieciom naukę w klasie pierwszej, gdzie zaczną czytać i pisać. Zróżnicowanie zadań i ich stopień trudności pozwala nauczycielowi odpowiednio dobierać ćwiczenia do poziomu umiejętności dzieci.
Czytanka Przedszkolaka to bogato ilustrowana publikacja zawierająca teksty do czytania o różnorodnej tematyce. Pozycja ta przeznaczona jest dla dzieci 5–6-letnich, które w sposób systematyczny poznają 23 litery alfabetu. Czytanki zawarte w tej książce mają prostą fabułę, wzbogacają zasób słownictwa dziecka, zachęcają do czytania i do samodzielnego opowiadania. Teksty są zróżnicowanie pod względem stopnia trudności.
Program „Terapia ręki od A do Z” ma na celu ograniczenie problemów dzieci z pisaniem ręcznym oraz przygotowanie maluchów do nabycia tej umiejętności. Przeznaczony jest dla rodziców i pedagogów, wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, u których występują trudności grafomotoryczne. Może również posłużyć jako materiał treningowy przed rozpoczęciem nauki pisania. Połącz punkty to czwarta część zestawu „Terapia ręki od A do Z”. Składa się z 14 kart z ćwiczeniami. Zadaniem dziecka jest łączenie punktów w kolejności, zaczynając od tego oznaczonego cyfrą 1. Dziecko na początku może tylko wskazywać palcem poszczególne cyfry i liczby, a następnie przy użyciu mazaka, pisaka, ołówka, kredki może połączyć wszystkie kropki ze so...
Liczenie i zabawa - to pierwszy z serii czterech zeszytów z naklejkami, które znakomicie łączą naukę z zabawą. W tym zeszycie dzieci mogą opanować podstawowe umiejętności matematyczne, licząc, porównując, przyporządkowując i dopasowując oraz określając stosunki przestrzenne. 4 tytuły w kolekcji! Liczenie i Zabawa! Obserwacja i zabawa! Nauka i zabawa! Rysowanie i zabawa!
Słownik angielsko-polski, polsko-angielski: - zawiera około 33 000 haseł i zwrotów, - podstawową terminologię z wielu dziedzin, - wyrażenia idiomatyczne i potoczne. Cennym uzupełnieniem są także: kolorowe registry, nazwy geograficzne, przewodnik kulinarny oraz kolorowe wkładki ze słownictwem pogrupowanym tematycznie. Wszystkie hasła główne wyróżniono kolorem niebieskim.
Przedstawiona pozycja skierowana jest głównie do nauczycieli i terapeutów dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Jej celem jest ułatwienie współpracy terapeutycznej z rodzicami. Otrzymują oni bowiem gotowe karty do pracy z dzieckiem wraz z krótką informacją na temat tego, jaki jest cel proponowanych zadań. Pozycja ta jest kontynuacją serii „Prace domowe dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Poziom 1” oraz „Poziom 2”. Karty przeznaczone są dla dzieci, które poznały już litery i cyfry. Zadania skupiają się głównie na rozwijaniu słuchu fonematycznego, nauce pisania i czytania ze zrozumieniem, doskonaleniu umiejętności matematycznych, w tym nauce dodawania i odejmowania oraz usprawnianiu funkcji wzrokowych.
Publikacja przeznaczona jest do pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, z problemami w zakresie komunikacji werbalnej. Zestaw kart został zaprojektowany z myślą o rodzicach i opiekunach pragnących wspomóc rozwój dziecka, jednak będzie też wartościowym materiałem dydaktycznym w pracy profesjonalistów wczesnego wspomagania rozwoju, pedagogów specjalnych oraz neurologopedów. Przedstawione zadania mają na celu stymulację mózgu dziecka w taki sposób, aby w późniejszym okresie było ono w stanie zrozumieć coraz bardziej złożone zagadnienia. Materiał obejmuje ćwiczenia dotyczące części ciała, kolorów, kształtów i wielkości. Dodatkowo znajdą tu państwo zadania rozwijające myślenie logi...
Jest to jedna z części serii „Poznaję i rozumiem świat”. Cała seria składa się z 4 teczek i przewodnika dla nauczyciela. Komplet „Poznaję i rozumiem świat” zaplanowany jest na jeden rok szkolny. Publikacja jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniami w przedszkolach specjalnych i integracyjnych oraz zespołach rewalidacyjno-wychowawczych. Materiał może być także wykorzystywany w pracy z dziećmi wymagającymi wczesnego wspomagania rozwoju. Praca z kartami angażuje zmysły, w szczególności zmysł dotyku (malowanie palcami, praca z wykorzystaniem różnorodnych mas i materiałów, rozsmarowywanie kleju palcami). Wielkość i realizm materiału graficznego ułatwi dziecku przejście...
Seria kart pracy „Śladami pór roku” jest przeznaczona dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną. Zawiera materiał z trzech obszarów: samoobsługi, uspołecznienia oraz rozwijania sprawności i umiejętności. Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i umożliwia pełną realizację treści zawartych w podstawie programowej. Publikacja jest adresowana do: uczniów i nauczycieli specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych oraz rodziców.
Numer dopuszczenia: 847/4/2020/z1 Nowa edycja 2023–2025 Podręcznik Lubię to! dla klasy siódmej szkoły podstawowej pogłębia wiedzę uczniów dotyczącą komputerów i sieci komputerowych, stron WWW, edytorów grafiki, edytora tekstu, tworzenia prezentacji multimedialnych, a ponadto uczy podstaw montażu filmów. Zapewnia komfort pracy nauczyciela i ucznia, zarówno w szkole, jak i w domu dzięki systemowi NEON. • Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności poprzez liczne definicje oraz podpowiedzi zawarte w ramkach. • Pozwala sprawdzić wiedzę teoretyczną w praktyce dzięki ćwiczeniom zamieszczonym w toku lekcji. • Rozwija umiejętność pracy w grupie poprzez lekcje w formie zadań projektowych. • Pozwala na osiągnięcie synergii w nauczaniu dzięki połączeniu tra...
Książka jest uaktualnioną wersją podręcznika Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa VII z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/4/2020/z1). W nowym wydaniu podręcznika Autorka uwzględniła system operacyjny Windows 11 oraz nowe wersje oprogramowania (m.in. Scratch, GIMP, Microsoft Office i LibreOffice), zmieniając lub usuwając nieaktualne zrzuty oraz aktualizując treści. Dodany został nowy temat dotyczący projektowania 3D w programie Tinkercad oraz druku 3D. Temat z programowania w języku Logo zastąpiono tematem z programowania wykorzystującego grafikę żółwia w języku Python. Temat realizuje podobne treści podstawy programowej (m.in. stosowanie podprogramów funkcji) i równocześnie wprowadza ucznia do programowania w języku tekstowym. W klasie...
Książka jest uaktualnioną wersją podręcznika Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa IV z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/1/2020/z1). W nowym wydaniu podręcznika Autorka uwzględniła system operacyjny Windows 11 oraz nowe wersje oprogramowania (m.in. Scratch, Paint), zmieniając lub usuwając nieaktualne zrzuty oraz aktualizując treści. Wychodząc naprzeciw potrzebom nauczycieli i uczniów, dodano nowy temat dotyczący tworzenia rysunków w programie Paint 3D. Jednym z celów podstawy programowej jest rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów, dlatego w serii Teraz bajty autorka podręcznika wyodrębniła w niektórych punktach problem, który analizujemy i dla którego szukamy rozwiązania. Zamierzamy namalować cytrynę w edytorze grafiki. W jaki sp...
Nowe wydanie Książka jest uaktualnioną wersją podręcznika Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa VI z 2019 roku (nr dopuszczenia 806/3/2019). W nowym wydaniu podręcznika Autorka uwzględniła nowe wersje oprogramowania (m.in. Scratch 3.0), zmieniając lub usuwając nieaktualne zrzuty oraz aktualizując treści do najnowszych wersji programów z pakietu Microsoft Office. Dodatkowo usunięto dwa tematy dotyczące tworzenia animacji i programowania w środowisku Logomocja, ponieważ program ten nie jest już dostępny w sprzedaży. W poprzedniej wersji podręcznika tematy dotyczące programowania w trzech środowiskach (Baltie, Scratch i Logomocja) były tak przygotowane, aby nauczyciel mógł zrealizować te same treści z podstawy programowej niezależnie od wyboru...
Podręcznik podzielono tematycznie na dwie części ze względów funkcjonalnych (fizycznie dwie książki kupowane razem). Treści można realizować w dowolnej kolejności, dostosowując je do potrzeb i możliwości uczniów. Nauczyciel nie musi przekonywać uczniów do zakupu podręcznika w drugiej i trzeciej klasie - egzemplarz kupiony w klasie pierwszej uczeń wykorzystuje w późniejszych latach.
Numer dopuszczenia: 1042/3/2021 Seria „Teraz bajty” dla zakresu podstawowego zawiera trzy oddzielne podręczniki do klas: I, II i III. Podręczniki dla szkół ponadpodstawowych mają budowę modułową. Pozwala to realizować tematy w podanym układzie lub dostosować kolejność realizacji modułów, a tym samym zawartych w nich tematów, do specyfiki szkoły i grupy uczniów. Każdy temat stanowi gotowy scenariusz lekcji o wyrazistej strukturze merytoryczno-dydaktycznej. Podręcznik do każdej klasy składa się z czterech modułów o podobnych treściach: • Moduł A. Wokół komputera i sieci komputerowych, • Moduł B. Wokół dokumentów komputerowych, • Moduł C. Wokół algorytmiki i programowania, • Moduł D. Wokół Internetu i projektów. Uwaga: w tytułach modułów...
Numer dopuszczenia: 806/5/2021/z1 Zgodnie z warunkami i sposobem realizacji podstawy programowej uczniowie, którzy we wrześniu 2021 roku przyjdą do klasy ósmej realizowali już nową podstawę programową: zostali wcześniej wprowadzeni do myślenia algorytmicznego, poznając podstawowe pojęcia informatyczne i rozwiązując algorytmicznie wybrane problemy, programując przy tym ich rozwiązania. W związku z powyższym dotychczas zdobyte wiedza i umiejętności informatyczne są rozwijane i poszerzane oraz stawiane są pierwsze kroki w tekstowym języku programowania. Dlatego z nowej wersji podręcznika usunięto temat 4. z poprzedniego wydania, w którym omawiane było tworzenie programów w dydaktycznych środowiskach programowania (Baltie i Scratch). W nowym wydaniu realizacja pods...
Podręcznik dla klasy ósmej szkoły podstawowej pogłębia wiedzę dotyczącą arkusza kalkulacyjnego oraz wprowadza w świat algorytmiki i programowania w języku tekstowym. Zawiera ponadto propozycje projektów zespołowych. • Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym definicjom oraz podpowiedziom zawartym w różnego typu ramkach. • Pozwala sprawdzić wiedzę teoretyczną w praktyce dzięki ćwiczeniom zamieszczonym bezpośrednio w temacie. • Rozwija umiejętność pracy w grupie poprzez tematy w formie zadań projektowych. Numer dopuszczenia: 847/5/2021/z1
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro