SPIS TREŚCI
1. Wprowadzenie
2. Percepcja informacji wizualnej
2.1. Zjawisko percepcji wizualnej
2.2. Źródła informacji wizualnej
2.3. Wzrok i wrażenia wizualne
2.4. Percepcja barwy
2.5. Percepcyjne atrybuty barwy
2.6. Modele barw
3. Podstawy akwizycji i wizualizacji danych
3.1. Fotoemisja i akwizycja danych wizualnych
3.2. Luminescencja i maszynowa wizualizacja danych
3.3. Ultrasłaba bioluminescencja
4. Akwizycja danych 2W
4.1. Skaning obrazu i skanery 2W
4.2. Fotografia i fotografy
4.3. Mikroskopia i mikroskopy - etapy rozwojowe
4.4. Mikroskopy optyczne
4.5. Mikroskop rentgenowski
4.6. Mikroskop naddźwiękowy
4.7. Rozwiązania najnowsze
4.8. Dźwiękoskopia i dźwiękoskopy
4.9. Naddźwiękografia i naddźwiękografy
4.10. Teleskopia i teleskopy
5. Wprowadzenie do akwizycji 3W danych
5.1. Przegląd podstawowych technik akwizycyjnych
5.2. Obrazy wewnętrznych struktur 3W i mapy głębi
6. Akwizycja 3W danych o wnętrzu obiektów
6.1. Tomografia rentgenowska
6.2. Tomografia rezonansu magnetycznego NMR
6.3. Obrazowanie w NMR
7. Akwizycja 3W danych o kształtach i położeniu obiektów
7.1. Stereogrametria aktywna - skaning w przestrzeni 3W
8. Techniki i urządzenia wizualizacyjne
8.1. Monitory: ich typy i tryby pracy
8.2. Ekrany kineskopowe
8.3. Ekrany plazmowe PDP
8.4. Ekrany elektroluminescencyjne ELD
8.5. Ekrany w technologii LCD
8.6. Projektory
8.7. Nowe technologie budowy wyświetlaczy i projektorów
8.8. Wyświetlacze widoków przestrzennych
Literatura
Spis rysunków
Spis tablic
Dodatek A: Obrazy barwowe
Autor | Mokrzycki Wojciech S. |
Wydawnictwo | Exit |
Rok wydania | 2021 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 552 |
Numer ISBN | 9788360434765 |
Kod paskowy (EAN) | 9788360434765 |
Data premiery | 2021.06.20 |
Data pojawienia się | 2021.06.20 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
O'Reilly. Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek, wydanie 2
Nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie znajdzie uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dostosowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług. Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania, ale przede wszystkim musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają. Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowa...
Uatrakcyjnij swoją WWW! Skoro mawia się, że obraz jest wart więcej niż tysiąc słów, można też powiedzieć, że jeden wykres jest wart więcej niż tysiąc tabel z danymi. Dlatego właśnie użytkownicy uwielbiają wykresy! Już jeden rzut oka pozwala wyrobić sobie zdanie na temat każdego problemu. Jeżeli do tego dodać interaktywne rozwiązania, efekt może być tylko jeden — zachwyt Twoich klientów! Biblioteka D3 pozwala na budowanie interaktywnych wykresów, które pozwolą Ci na efektowną prezentację posiadanych informacji. W trakcie lektury tej książki przekonasz się, jak szybko można przygotować atrakcyjny wykres, prezentujący nawet najbardziej skomplikowane dane. Najpierw gruntownie poznasz podstawy HTML-a, JavaScriptu oraz formatu SVG. Po tym wstępie będzie...
SPIS TREŚCI 1. Dziedziny przetwarzania informacji wizualnej 1.1. Wprowadzenie 1.2. Zakresy znaczeniowe analizy, przetwarzania i grafiki 1.3. Obrazy i ich klasy 2. Dyskretyzacja obrazu i operacje pikslowe 2.1. Próbkowanie, kwantowanie, rozdzielczość 2.2. Przetwarzania obrazów - terminologia 2.3. Relacje między elementami obrazu rastrowego 2.4. Operacje algebraiczne na obrazach rastrowych 2.5. Różnica barw i dE i jej obliczanie 2.6. Przekształcenia geometryczne obrazów rastrowych 2.7. Korekcja obrazu 3. Operacje morfologiczne na obrazach 3.1. Zagadnienia wstępne 3.2. Operacje morfologii strukturalnej 3.3. Operacje morfologii obszarowej 4. Przekształcenia obrazowe 4.1. Informacje podstawowe 4.2. Przekształcenia Fouriera 4.3. Transformaty splotu i korelacji 4.4. Przekształcenia p...
Projektant UX musi rozmawiać. Dobry design sprawia, że produkt jest ładny i przyjemny w użytkowaniu. Zanim jednak ten produkt powstanie, projektant musi przedstawić i obronić swoje decyzje projektowe. Projektem są przecież zainteresowani klienci, przełożeni i oczywiście cały zespół produktowy. Bardzo wiele zatem zależy od poprawnej komunikacji zainteresowanych stron. Podczas spotkania można doprecyzować wymagania wobec produktu i zaprezentować wybrane rozwiązania projektowe. Błędy popełnione na tym etapie mogą mieć fatalne skutki. Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedst...
Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem. To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne n...
SPIS TREŚCI 1. Dziedziny przetwarzania informacji wizualnej 1.1. Wprowadzenie 1.2. Zakresy znaczeniowe analizy, przetwarzania i grafiki 1.3. Obrazy i ich klasy 2. Dyskretyzacja obrazu i operacje pikslowe 2.1. Próbkowanie, kwantowanie, rozdzielczość 2.2. Przetwarzania obrazów - terminologia 2.3. Relacje między elementami obrazu rastrowego 2.4. Operacje algebraiczne na obrazach rastrowych 2.5. Różnica barw i dE i jej obliczanie 2.6. Przekształcenia geometryczne obrazów rastrowych 2.7. Korekcja obrazu 3. Operacje morfologiczne na obrazach 3.1. Zagadnienia wstępne 3.2. Operacje morfologii strukturalnej 3.3. Operacje morfologii obszarowej 4. Przekształcenia obrazowe 4.1. Informacje podstawowe 4.2. Przekształcenia Fouriera 4.3. Transformaty splotu i korelacji 4.4. Przekształcenia p...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro