hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Współtworzenie wartości w marketingu”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Współtworzenie wartości w marketingu

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Niedostępny
Produkt niedostępny
82,17
Cena sugerowana przez wydawcę: 99,00 zł

Opis od wydawcy

Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [?]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. ?Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego? jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [?]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce.

Prof. dr hab. Lechosław Garbarski

Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem).

Dr hab. Mikołaj Herbst

Uniwersytet Warszawski

Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych

AutorDziewanowska Katarzyna
WydawnictwoC.H. Beck
Rok wydania2018
Oprawamiękka
Liczba stron406
Format16.5x24.0cm
Numer ISBN9788381286770
Kod paskowy (EAN)9788381286770
Waga640 g
Data premiery2018.08.16
Data pojawienia się2018.08.15

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Współtworzenie wartości w marketingu”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Dziewanowska Katarzyna – pozostałe pozycje

Marketing doświadczeń - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
53,10 zł
Gospodarka doświadczeń - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 54,00 zł
48,99 zł
Wróć do góry