Dino jajo. Wykopaliska to doskonała zabawka kreatywna dla najmłodszych miłośników prehistorycznych gadów. Wymiary pudełka: 7,8 x 12,0 cm
Publikacja składa się z 21 historyjek obrazkowych (w kartonowej teczce) oraz płyty CD z piosenkami, do których historyjki te stanowią ilustrację. W skład każdej historyjki wchodzą trzy obrazki przedstawiające kolejne zdarzenia lub sytuacje, o których mówią słowa piosenki. Wykorzystane są tu utwory pochodzące z trzech publikacji wydanych przez Wydawnictwa Harmonia: Podróż malowana piosenką, Bajdobrzenie na szkolnej scenie. Inscenizacje najpiękniejszych baśni oraz Metoda Dobrego Startu. Od piosenki do literki. Część 1. Muzykę do wszystkich piosenek napisał Andrzej Filar, a słowa Małgorzata Barańska. Historyjki przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym, jednak mogą służyć również dzieciom z najmłodszych klas szkoły podstawowej. Mogą być pomocą dydaktyczną podczas zajęć prowadzonych przez nauczyciela z całą grupą lub do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych prowadzonych przez nauczyciela terapeutę z jednym dzieckiem lub z grupą kilkuosobową. Dzieci mogą korzystać z tej nietypowej, interesującej pomocy również w domu, pracując z rodzicami, a po pewnym czasie nawet samodzielnie. Praca z historyjkami może przebiegać w różny sposób – dziecko najpierw może słuchać piosenki, a potem układać obrazki; może ułożyć obrazki, a słuchając piosenki, sprawdzić, czy dobrze wykonało zadanie; może również obie czynności wykonywać jednocześnie. Następnie powinno również opowiedzieć całą historyjkę oraz nauczyć się śpiewać utwór.
Numer dopuszczenia: 902/1/2017 Dzieci niecierpliwie czekają na rozpoczęcie przygody z muzykowaniem. Różnorodność instrumentów, form muzycznych, świat dźwięków – wszystko to pobudza wyobraźnię i kreatywność czwartoklasistów. W podręczniku w bardzo atrakcyjny sposób omówione zostały zagadnienia z zakresu elementów dzieła muzycznego oraz instrumentów muzycznych. To pierwszy krok do samodzielnego muzykowania! Duża liczba ćwiczeń praktycznych rozbudza wyobraźnię muzyczną. Starannie dobrane utwory do słuchania wspierają w kształtowaniu umiejętności interpretacji dzieła muzycznego. Atrakcyjne zdjęcia i elementy graficzne. Czytelne zapisy nutowe przygotowują ucznia do kształtowania umiejętności odczytywania języka muzyki.
Życie Hani to z pozoru bajka. Niepewna siebie dziewczyna z domu dziecka wychodzi za zamożnego i atrakcyjnego wdowca, dostając to, czego nigdy nie miała – dom i rodzinę. Dwadzieścia lat po ślubie wie już jednak, że po napisach „żyli długo i szczęśliwie” nie zawsze jest różowo. Hania czuje się niekochana przez męża, który idealizuje swoją zmarłą pierwszą żonę. Dodatkowo ich nastoletnia córka zaczyna wagarować i oszukiwać rodziców, co zwiastuje problemy. Jakby tego było mało, Hania zaczyna odczuwać dojmująca pustkę, jako pełnoetatowa pani domu. To z pozoru szczęśliwe życie zaczyna ją uwierać. Tej jesieni jednak wszystko ma się zmienić… Czy Hani wystarczy odwagi aby zawalczyć o siebie i córkę?Jak zmieni się jej życie, kiedy będzie musiała zmierzyć się z bolesną przeszłością?Czy odnajdzie siebie i uchroni swoje małżeństwo przed rozpadem? Ta opowieść otula jak ciepły koc, pachnie aromatyczną herbatą i ogrzewa jak ogień w kominku. Cztery pory roku – cztery wciągające historie. „Wszystkie pory uczuć” Magdaleny Majcher to cykl powieści obyczajowych, podejmujących ważne życiowe tematy. Miłość i zdrada, trudne życiowe wybory, przeciwności losu i w końcu upragnione szczęście i spokój – z tym wszystkim spotkają się bohaterowie czterech powieści. A to wszystko w rytmie czterech pór roku.
Jest to jedna z części serii „Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym”. Serię tworzą 4 teczki: – Jest już jesień, – Nadeszła zima, – Przyszła wiosna, – Nareszcie lato. Publikacja zawiera materiał z trzech obszarów: samoobsługi, uspołecznienia, rozwijania sprawności i umiejętności. Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i umożliwia pełną realizację treści zawartych w podstawie programowej.
Jest to jedna z części serii „Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym”. Serię tworzą 4 teczki: – Jest już jesień, – Nadeszła zima, – Przyszła wiosna, – Nareszcie lato. Publikacja zawiera materiał z trzech obszarów: samoobsługi, uspołecznienia, rozwijania sprawności i umiejętności. Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i umożliwia pełną realizację treści zawartych w podstawie programowej.
Justyna Górska-Guzik, autorka podręcznika Muzyka 4, przygotowała szereg starannie dobranych, zgodnych z podstawą programową zadań, które zostały opublikowane w formie zeszytu ćwiczeń. Układ materiału w ćwiczeniach jest taki sam, jak w podręczniku, i stanowi jego uzupełnienie. Zebrane w zeszycie ćwiczeń zadania pozwolą uczniowi utrwalić wiedzę i nabyć umiejętności niezbędne w dalszych latach nauki. Tworzą przejrzystą i uporządkowaną strukturę, co znacznie ułatwia naukę.
Jest to jedna z części serii Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Serię tworzą 4 teczki: • Jest już jesień; • Nadeszła zima; • Przyszła wiosna; • Nareszcie lato. Publikacja zawiera materiał z trzech obszarów: samoobsługi, uspołecznienia, rozwijania sprawności i umiejętności. Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i umożliwia pełną realizację treści zawartych w podstawie programowej.
Dino jajko to doskonała zabawka dla maluchów pasjonujących się dinozaurami. Wymiary pudełka: 7,8 x 12,0 x 7,8 cm
Piękne opakowanie na artykuły papiernicze, akcesoria, przybory do szycia. Wewnątrz ciekawy wzór, na zewnątrz suwak z kluczykiem. Piórnik ozdobiony lekkim brokatem. Czyścić wilgotną ściereczką. Materiał : poliester. Wymiary: 19,0 x 10,0 cm
Niniejszy tom kończy trylogię Gilla opisującą kampanię 1809 roku. Jest on bodaj najobszerniejszy ze wszystkich, co spowodowały między innymi liczne załączniki na końcu pracy. Pracę rozpoczyna rozdział poświęcony działaniom na ziemiach polskich. Ponieważ jest to szczególnie bliskie fanom epoki napoleońskiej w naszym kraju, trzeba przyznać, że autor umiejętnie wywiązał się z zadania i obiektywnie przeprowadził wywód, objaśniający przebieg walk na tym obszarze. Ciekawe jest spojrzenie człowieka, który nie pozostaje związany z naszą historią i zupełnie z zewnątrz spogląda na opisywane wydarzenia. Tym bardziej miło jest czytać pochwały pod adresem księcia Józefa i polskich żołnierzy.Następne rozdziały przenoszą nas na teren działań Armii Włoch i próbującej jej stawić czoło Armii Austrii Wewnętrznej, wspieranej przez węgierskie pospolite ruszenie oraz na obszar Tyrolu. W tym ostatnim Austriacy (a zasadniczo wspierani przez nich rdzenni mieszkańcy) odnieśli sporo sukcesów, które przedłużyły konflikt w tym rejonie. Kolejne rozdziały kierują nas na główny front walk, opisując przygotowania do przeprawy i walnej bitwy w postaci tytanicznego starcia pod Wagram i pościgu po tejże bitwie zakończonego walkami pod Znojmem. Ostatni rozdział omawia zamykające kampanię starcia na odległych obszarach operacyjnych oraz rokowania pokojowe. W ostatnim tomie nie mogło zabraknąć podsumowania wojny, a także oceny obu stron. Autor wybiegł również nieco w przyszłość, opisując, jakie wnioski wyciągnęły wojujące kraje z kampanii oraz konsekwencje wojny dla Austrii i Francji.
W tym tomie John H. Gill opisuje tło polityczne konfliktu i jego pierwsze bitwy, pod Abensberg, Eckmuhl i Ratyzboną. Wskazuje motywy, które skłoniły Austrię do zaatakowania Francji w czasie, gdy Napoleon i większa część jego doświadczonych wojsk znajdowała się w Hiszpanii. Pomimo zaskoczenia wywołanego momentem ataku austriackiego 10 kwietnia francuski cesarz całkowicie odmienił ponurą sytuację strategiczną oszałamiającymi ciosami, które określił swoimi najlepszymi i najznakomitszymi z manewrów. Po zapierającym dech w piersiach pościgu doliną Dunaju Napoleon zajął pałace Habsburgów po raz drugi w ciągu ostatnich czterech lat. Opierając swoją pracę na trwających lata badaniach oraz odwiedzanych przez siebie polach bitew, Gill przedstawia kompleksową analizę obfitującą w spektakularne walki, intrygi dyplomatyczne i znakomicie sportretowane postaci, które żyły w tym niezwykłym czasie. Następne tomy przedstawią kolejne etapy wojny aż do jej zakończenia, wraz z pierwszą, niewątpliwą porażką pod Aspern-Essling, tytaniczną bitwą pod Wagram i pomijanymi często zmaganiami pod Znojmem, które doprowadziły do zawieszenia broni. John H. Gill (Jack) jest profesorem nadzwyczajnym w Wydziale Centrum Bliski Wschód Azja Południowa, stanowiącego część Uniwersytetu Obrony Narodowej w Waszyngtonie. Był oficerem armii USA w regionie Azji Południowej. Będąc w stopniu pułkownika, odszedł ze służby po ponad 27 latach. Jest autorem: With Eagles to Glory: Napoleon and his German Allies in the 1809 Campaign oraz redaktorem A Soldier for Napoleon. Zdobył licencjat w Middlebury College w 1977 roku, a magisterium na Uniwersytecie im. Jerzego Waszyngtona w 1987 roku.
Przytulanka wykonana z wysokiej jakości materiału wypełniona groszkiem. Wymiary: 8,0 x 14,0 x 5,0 cm
Przytulanka wykonana z wysokiej jakości materiału wypełniona groszkiem. Wymiary: 8,0 x 14,0 x 5,0 cm
Niemiecka edycja znanego kursu dla młodzieży Beste Freunde. To idealna propozycja dla szkół językowych prowadzących kursy dla młodzieży szkolnej.
Niemiecka edycja znanego kursu dla młodzieży Beste Freunde. To idealna propozycja dla szkół językowych prowadzących kursy dla młodzieży szkolnej.
Niemiecka edycja znanego kursu dla młodzieży „Beste Freunde”. To idealna propozycja dla szkół językowych prowadzących kursy dla młodzieży szkolnej.