Nie zapomnij o baloniku
„Ranczo Party” to zabawna taktyczna układanka, która uczy planowania i pobudza logiczne myślenie. Zadaniem graczy jest kompletowanie wierszy i kolumn kart, przedstawiających zwierzęta gospodarskie udające sie na huczne przyjecie urodzinowe. Zbierają oni w ten sposób cenne punkty zwycięstwa, ale muszą przy tym uważać, by planując własne zagrywki, nie ułatwić zadania przeciwnikom. A kluczem do sukcesu jest... czerwony balonik.
Zawartość opakowania:
• 49 kart,
• 40 żetonów,
• instrukcja.
Producent | Muduko |
Wiek | od 8 lat |
Liczba graczy | od 2 do 4 |
Kategoria | familijna, karcianka |
Czas gry | ok. 10 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5904262950491 |
Waga | 230 g |
Wymiary | 140 x 210 x 40 mm |
Data premiery | 2018.04.06 |
Data pojawienia się | 2018.04.06 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Piękna, słoneczna i kochana przez wszystkich Polaków… Podobno o Gdyni napisano już wszystko… Podobno poznano wszystkie jej sekrety… Jednak sprawne oko, detektywistyczne zacięcie i niepowtarzalny dar opowiadania Aleksandry Tarkowskiej obala ten mit! Ułańska fantazja zakochanego do szaleństwa generała Orlicz-Dreszera doprowadza go do śmierci, „Titanic” tonie „na niby”, na Polance Redłowskiej unosi się „zapach” wielkiego świata, klejnoty księżniczki Dagmary płyną po polskim Bałtyku, prywatny schron hrabiny powstaje w stromym zboczu Kamiennej Góry, Gombrowicz udaje się w rozkoszną podróż… – to tylko kilka tajemniczych gdyńskich historii. Czterdzieści różnych opowieści splata w całość Sekrety Gdyni, odkrywa nowe oblicze miasta, przywołuje ws...
2 gry planszowe skierowane do najmłodszych graczy. Proste propozycje, które świetnie sprawdzą się jako wprowadzenie w świat planszówek. W obu grach uczestnicy muszą zbierać żetony, które stanowią przepustkę pozwalającą wrócić myszkom i kotu do domu. Podczas wędrówki gracze napotkają na specjalne pola, które mogą znacznie ułatwić im drogę lub wręcz przeciwnie. Zawartość pudełka: • plansza – 1 sztuka, • pionki – 4 sztuka, • żetony – 16 sztuka, • kostka do gry – 1 sztuka, • instrukcja. Wymiary opakowania: 26.5 x 26.5 x 4.0 cm
Uwarz swój magiczny eliksir! Dodaj róg jednorożca, dwa skrzydła nietoperza, pajęczynę i gotowe! Ale hola, hola. Nie tak prosto zdobyć cenne składniki eliksirów. Musisz najpierw trochę wytężyć szare komórki i zmierzyć się z rywalami w matematycznym pojedynku. Zawartość opakowania: • plansze kociołki – 4 sztuki, • tabliczki z magicznymi składnikami – 60 sztuk, • dzwonek, • notes, • instrukcja.
Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 6 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastykowych kieszonek. Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako dobrą zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt – duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Historyjki przede wszystkim uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Aby ułożyć obrazki w poprawnej kolejności dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na poszczególnych obrazkach, porówn...
Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 4 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastykowych kieszonek. Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako dobrą zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt - duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. "Historyjki" przede wszystkim uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Aby ułożyć obrazki w poprawnej kolejności dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na poszczególnych obrazkach, porówna...
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością! Gra opiera się na efekcie Johna Ridleya Stroopa, psychologa, który odkrył, że nie wszystko jest takie, jakie się wydaje! Zawartość opakowania: • 85 kart (wariant podstawowy), • 45 kart (wariant zaawansowany).
Stwórz własny sen!Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! • Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. • W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Wygrywa ten, kto ma najmniejszą liczbę kruków w swoim śnie. • Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. • Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej krukó...
Kontynuacja bestsellerowej gry „Pędzące żółwie”! Unikalne kości do gry! Idealna gra dla całej rodziny! Nowa gra z pędzącej serii! Gracze rzucają kolorowymi kostkami i przemieszczają ślimaki na planszy. Po drodze starają się spychać przeciwników i zdobyć jak najwięcej pysznych grzybów. Do samego końca nie wiadomo, którymi ślimakami grają przeciwnicy, co gwarantuje wielkie emocje. Gra ma proste zasady, a o zwycięstwie decydują taktyka i umiejętność blefowania.
Pippi, Tommy i Annika przeczytali w gazecie o chuliganach panoszących się w sztokholmskim parku. Annika stwierdziła, że nikt się tak nie nadaje do zaprowadzenia tam porządku jak Pippi! Wyruszają więc w trójkę wraz z koniem i małpką Panem Nilssonem do stolicy. Co zastaną na miejscu? Czy Pippi, najsilniejszej dziewczynce świata, uda się rozprawić z opryszkami nękającymi spacerowiczów? Oto nieznana wcześniej polskim czytelnikom przygoda Pippi Pończoszanki! Ta historia ukazała się pierwotnie w broszurze z programem obchodów Dnia Dziecka w sztokholmskim parku Humlegarden w 1949 roku. Pod koniec wieku wygrzebano ją z archiwów, dwubarwne ilustracje Ingrid Vang Nyman odrestaurowano i pokolorowano i w ten sposób powstała książka obrazkowa wydana w Szwecji w 2000 roku....
Błyskotliwy wynalazca profesor Dulac i jego rezolutny syn Serafin prowadzą badania nad eterem – substancją, która pozwoli ludziom wznieść się hen, wysoko, do gwiazd… Matka Serafina, również poszukująca eteru, zginęła w niewyjaśnionych okolicznościach. Profesor i chłopiec otrzymują tajemniczy anonimowy list od osoby, która twierdzi, że posiada jej dziennik. Już sama podróż na wyznaczone spotkanie okaże się pełna niebezpieczeństw, a to dopiero wstęp do zaskakujących przygód czekających Serfina i jego nowych przyjaciół… Podbój kosmosu dopiero się rozpoczyna!
Coś dla miłośników książek profesora Władysława Kopalińskiego. Autor Wielkiego słownika poprawnej polszczyzny i przewodniczący Rady Języka Polskiego PAN od pół wieku udziela porad językowych, nie tylko w radiu i telewizji. W Lepiej po polsku występuje jako felietonista, który z erudycją i z humorem rozprawia się z błędami języka mówionego i pisanego.
Piękna i wzruszająca opowieść o dzieciach dwóch zwalczających się hersztów zbójników, Ronji i Birku. Mieszkają oni w starym zamku, a dni spędzają w wielkim lesie, w którym żyją dzikie konie, a także okrutne Wietrzydła, Szaruchy i Mgłowce zagrażające ich życiu. Początkowa wrogość Ronji i Birka przemienia się w przyjaźń, a potem w miłość. Dzięki sile tego uczucia udaje im się doprowadzić do pojednania zatwardziałych zbójników. Ekranizacji tej ulubionej lektury dzieci i dorosłych podjęło się słynne Studio Ghibli. Ilustracje zawarte w książce nawiązują do telewizyjnej animacji.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro